Upozornění: Jedná se o jednodílný crossover na Death Note a Percyho Jacksona. Doufám, že se vám to bude líbit.
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
Jednoho krásného letního dne se byl Percy projít na pláži, že si až se vrátí dá svoje modré sušenky. Ale když se vrátil do svého srubu... ŽÁDNÉ TAM NEBYLY! Proto dal ihned zavolat tři nejlepší detektivy Midgardu v jedné osobě, L. Tomu nahlásil zločin, který byl spáchán a toť krádež modrých sušenek. L si poté dal kávu se spoustou cukru a vyslechnul všechny polobohy, kteří se v době krádeže vyskytovali u místa činu. Zde jsou jejich jména a procenta podezření od L:
- Clarisse = 0%
- Annabeth = 1%
- Leo = 5%
- Frank = 2%
- Jason = 7%
- Nico = 0,00%
- Klára s Anadarem = 10%
Poté si přizval k vyšetřování na pomoc Lenku, kterou požádal, aby sledovala podezřelé s nejvyšším procentem možnosti, že snědli Percymu modré sušenky. Lenka si potom šla povídat s Klárou a Anadarem. A jakoby mezi řečí se zmínila, že se doslechla o tom, že Percyho modré sušenky zmizeli. Na to jí Klára řekla následovné: "Ehm Ehm. Já nic, já polobůh." Lenka to poté řekla L a tomu se míra podezření, že to udělali Klára s Anadarem zvedla na 99,99%. Klára s Anadarem se později téhož dne ke svému zločinu přiznali, protože L vyhrožoval Kláře tím, že jí přehodí kachnám, což si jí troufne říkat jenom pár lidí, kterým to Anadar dovolil. A bez legrace, kdo by chtěl být předhozen těm malým zubatým bestiím. Poté jim bylo oznámeno, že pokud upečou další sušenky, bude jim to odpuštěno. Tak se Klára s Anadarem vydali péct sušenky. Jistým záhadným způsobem se v Táboře zjevili i Peter s Hearthstonem a šli pomoct upéct Kláře s Anadarem sušenky... A pak se ozval výbuch a kuchyň začala hořet. Klára jí naštěstí svými Poseidónovskými schopnostmi uhasila.
A pak žili všichni šťastně až do smrti!
YOU ARE READING
Jen polobozi pochopí
HumorVtipy na tématiku Percy Jackson, Bohové Olympu a Magnus Chase Umístění: 1. místo v kategorii vtipy