*SüngerBob benim idolüm. Onu kıskanıyorlar çünkü asla onun kadar umursamaz ve rahat olamayacaklar! Ona salak dediler ama bilmiyorlar ki süngerlerin beyni olmaz, bunu o seçmedi! Yaptığı yengeç burgerlere kötü dediler ama yinede yıkılmadı! O her zaman güçlü oldu. Daima Süngertioner olacağıma söz veriyorum.
*BİM gibisin tatlım insanların sana olan ilgisi tamamen ucuzluğundan.
*servise araba çarpsada hastaneye giderken ambulansta biraz uyusak aq.s.s.s
*Çarpma işlemi ''x'' ile değilde ''.'' ile gösterilmeye başlandığında işin ciddileşeceğini anlamalıydım.
*Misafirin çocuğu "Abi bilgisayar çalışıyor mu" dedi. Yok, "ev hanımı" dedim. O günden beri çocuktan haber alınamıyor.
*"Kimse beni sevmiyor" moduna girmek çok kötü bir şey abi ya. Biliyorsun yalnız değilsin. Ama köküne kadar yalnız hissediyorsun. Ya ne gerek var. Defol git gerizekalı his ya ben seni çekmek zorunda mıyım
*Siz benim sevgilim yok zannediyosunuz ama cidden yok. aslında iyi başlamıştım cümleye ama olmadı. demek ki neymiş olmayınca olmuyormuş.
*Uyku problemi yaşayanlar uyursa ortada bir problem kalmaz. kafa yine zehir ama küfür etmeyin, etmeyin dedim!
*Herkes kaybettiği kadar içecekse o masadan en son ben kalkmam ölürüm ben o masada amk.
*Duşta şarkı söylerken, bir yerden Pitbull çıkıp şarkıya eşlik edecek diye ödüm patlıyor.
*Sakız üretip adını "Yasaklar" koyucam.
Sloganda hazır. "Yasaklar çignenmek içindir."
Nasıl? Tam bi zehir evladıyım dimi? Beni çılgın
beni.*+ Napıyorsun? sorusuna "Oturuyorum." cevabını veren kişi kesin Türktür.
- Nerden anladın?
+ Oturuyorum kelimesi Almanca mı amk?
*Kumandadan bile TRİP yiyorum arkadaş. OK ne lan OK ne?
*Neymiş yeni hayvan türleri bulmak zormuş. Amk sen bizim okula gel, istediğin kadar keşfedilmemiş hayvan türü bulursun.
*Merak etme kendim, ben varım senin yanında ( yalnızlıktan ne bok yiceğini şaşırdı )
*Vampir görürsem; Kanda senin olsun damarda sen yeter ki ısır abi büyüksün.
*Bazen susmak en büyük cevaptır ama laf sokmak varken neden susayım ki