#44#

1.8K 34 5
                                    

*Alışmaktan korktuğun için dokunmaktan vazgeçtiğin insanlar vardır.

*Ben seni yağmurun toprakla buluşması gibi seviyorum.

*Çok özlersin, gidemezsin. Söylemezsin, sadece özlersin. Tükenirsin, geberirsin. Ama söyleyemezsin. Gururundan değil, gelmeyecek, bilirsin.

*Geride bıraktıkların mı var? Boşver. Sana iyi gelen insanların geride ne işi var?

*Egosunu beslemekten karakteri aç kalmış insanlar var.

*Çok güldüğüm için kimse bi derdin var mı diye sormadı.

*Fotoğrafına bakarsın bakarsın sonra durup ''oğlum çok seviyorum lan'' diye sessizce haykırırsın.

*Arkandan konuşuluyorsa mükemmel olmayı başarmışsın demektir.

*Benimle en ufak bir sohbeti yok ama hakkımda tonlarca önyargısı var.

*Kimse bana annem kadar değer vermeyecek. Ve ben kimseyi annem kadar sevmeyeceğim.

*İyi ki üzdüler. Bir şeylerin farkına vardım, insanları tanıdım, iyiyi kötüyü gördüm sonra olması gerektiği gibi davrandım değiştin dediler.

*Panda olmak vardı be, ye iç yat, zaten sevimlisin, ek bir ekşına gerek yok.

*Yaptığınız iyiliği daha sonradan o kişinin kafasına kafasına vuracaksanız hiç yapmayın daha iyi.

*Yemek yeme amacım;

%10 açlık. %90 can sıkıntısı.

*Bir gün karşılaşacağız seninle. Sen yüzünü saklayacaksın, ben nefretimi.

*Hani böyle mutlusun ama değilsin gibi.

*Birinden bir kere soğudum mu o kişiden her bir hücremle, her bir saç telimle ölesiye nefret etme özelliğine sahibim.

*Fazla mitokondrisi olan verebilirmi yemin ederim hayat enerjim kalmadi.

*

                     şüşkosun    şüşkoyum.    şüşkoyuz                

* ÇOK KONUŞMAK İSTEDİĞİN KİŞİYLE KONU BULAMAZSIN.

*Sen nokta konmuş en güzel hikayemsin.

Sözler KalıntısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin