#23#

2.5K 94 27
                                    

Bazen sadece seni seviyorum.Herne kadar karşılıksız olsa da devam ediyorum.Vazgeçmedim seni sevmekten vazgeçemem de.Hani insan koparır parçasını bedeninden.Acımaz mı? hiç canı.Acıttın ama benden giderek sadece parçamı değil bedenimide söküp götürdün.Sadece aklım kaldı oda sana bağlı kalabildi zaten.Gözlerin çok güzeldi.Ama göremiyordun seni nasıl sevdiğimi.Ah bi görsen seni nasıl sevdiğimi.Sende bana boş bakmazdın ki.Aklin başka biryerde olduğu halde kalbinin bende olmasını istemek saçma.Biliyorum sadece deniyorum.Umut arıyorum beynimin köşelerinde.Kalabalıktan yine yanlız kalıp sevmeye devam ediyorum seni.Zaten ne zaman vazgeçtim ki.Cİdden nezaman çıktın aklımdan? Cevabını bilmiyorsun,biliyorum.Seni çok seviyorum ben.Mavinin en güzel tonuyla seviyorum.Bazen aklıma gülüşün geliyor,bende gülüyorum.Hernekadar bitse de unuttum desemde olmuyor.Gözümdeki yaşlara hakim oalmıyorum bazen.Hernekadar aklımdan çıksada kalbim herçeyi hatırlıyor.Çok acı çekiyorum.Hiç gelmeyecek birini beklemek o kadar zorki.Koyuyor bazen.Kafana binlerce jeton düşüyor.Yinede değişmiyorsun gözümde.Ben hala eskisi gibi seviyorum seni.Hani şu maviler kadar.Sana baktığım gibi kimseye bakmadım,bakamadım.Bazen aklımın içinde olmak o kadar yorucu oluyor ki.Ağlama işe yaramıyor.Çok üzülüyorum be .Çokta seviyorum .Biliyorum şimdi kızacaksın bana kaç kere unutacağım dedin diye.Ama denemedim mi sanıyorsun olmuyor.Kalbime söz geçmiyor.İçimdeki sevgi okadar ilerlemiş ki engel olamıyorum.Onu çok seviyorum be kardeş...

Sözler KalıntısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin