*:D'dan sonra sohbeti devam ettirebilen insan >>>>>>
*Rujunu burnuna kadar sürersen tabi dodokloron dolgon olor.
*Her zaman yabancı bir millettenmiş gibi davranmak cool olmak anlamına gelmez. Amk okul koridorunda yiyişirken cool değil, daha çok apaçi gibi gözüküyorsunuz. YAPMAYIN.
*Hem korku filmi izlemek isterim hemde korkarım diye izlemek istemem çok kararsızım desem ..
*Anlamıyorum ..Neden yatağımızı topluyoruzki ..nasıl olsa yeniden dağılacak ..
*Neden bu mallar en değer verdiğim insanlara yavşamakta ısrar ediyor?
*"Bilimsel olarak gamzeler kusur olarak sayılıyor." Bilimsel olarak da bu sözü söyleyen kişinin beyninde tümör vardır ya da bir beyine sahip değildir.
*Sakın bir erkeğe değişmesini söyleme çünkü '' kütük '' tersinden de '' kütüktür ''' !
*Kafanın içindeki o minik ses olmasaydı, şu an bunu okuyamazdın.
*Tv'de heyecanlı bişey olduğu zaman "nefesler tutuldu" deniyor. Kim bu nefesinı tutan beyinsiz anlamıyorum.
*Okula büyü yapmışlar okula gitmek istemiyorum.
*Şimdi sen 15 cmlik topuklu ayakkabı giyince fıstık oluyorsan , topuksuz ayakkabı giyince yer fıstığı mı oluyorsun ?
*Yok ya çok fazla düşünmüyorum dediklerini .. En az üç ay kafamda kalıyor o kadar ... :D
*Şok Şok Şok !! Kuzenim depresyona girdi .. Ama merak etmeyin iki ekmek alıp çıkacak ... :D