Bebeklerim, bugün size niyet enerjisinden bahsetmek istedim. Ağzımızdan çıkan her kelime içtenlikle kalbimizden yükselmiyor olabilir, istemediğimiz şeyleri söylemiş olduğumuz zamanlara şahit olmuşsunuzdur. Eğer insanlar söyledikleri sözlere biraz dikkat etselerdi başlarına gelen durumları şaşkın halde izlerken bulmazlardı kendilerini..
Söylediğimiz her kelimenin bir frekansı vardır, kelime sizin ağzınızdan çıktığı andan itibaren hatta düşünüldüğü an bile bu frekans evrene yayılmaya başlar. Bu durum iyi diyelim iyi olsun sözü ile de bağdaştırılabilir aslında. Bu yüzden pozitif kelimeleri seçmeye özen göstererek evrenle keyifli bir alışveriş içine girebilirsiniz. Evren bu konuda nötrdür ne verirseniz onu alırsınız basitçe bir ayna gibi düşünebiliriz, o halde niye negatif şeyleri sunmakta ısrarcı olalım ki di mi? Şimdi küçük bir çalışma yapalım. Bu çalışma için bize gerekli olan malzemeler sadece ip ve makas, ipi bileklik boyutunda keselim ve içimizden bir niyet geçirelim ve bunu ipe söyleyelim. Örneğin: "Bana şans getiriyorsun" gibi sonrasında ipe bir düğüm atarak bileğimize bağlayalım bağlarkende niyetimizi tekrar edelim, ve niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladı bile diyerek teşekkür etmeyide unutmayalım, ve bilekliğimiz artık hazır.. Yaptığımız çalışma niyet enerjisini avantaja çevirmektir. Renklerinde enerjileri vardır bilirsiniz mesela kırmızı ip kullanarak aşk konulu ya da yeşil ip kullanarak kazanç konulu niyetler edebiliriz, bir ip bize elbetteki bir miktar parayı ya da doğru aşkı ya da hediyeleri çat diye somut olarak getirmeyecektir, bunu zaten ip yapmıyor bu sadece ipe yüklenmiş olan bir enerji, bu enerji bize niyetimizde kullandığımız kelimelerin enerjisinide getirecektir. Mesela hediye kelimesinin enerjisine bir bakalım, biz hediye konulu bir niyet yaptıktan sonra bir arkadaşımız beklemediğimiz bir anda bizi mutlu etmek için bir hediye gönderebilir ya da sosyal medyada katıldığınız bir çekilişten sizi mutlu edecek bir hediye kazanabilirsiniz, dikkat edilmesi gereken pozitif ve hayırlı isteklerde bulunmaktır. Kimsenin kötülüğünü istemeden saf niyetler ederseniz evren size sonsuza dek bonkör davranır..
Niyetinizi edin ve unutun, beklemediğiniz bir anda eminimki gerçekleşecektir. Çalışmayı yapanların yorumlarını bekliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kesitler
ChickLitYaşamımda başlangıçtan muallağa kadar yaşanmış ve gözlemlenmiş bir yığın konunun, tıpkı toprağın karıştırıldığında nefes alışından hemen sonraki açığa çıkan tazecik toprak kokusu gibi içimden oluk oluk akmasını istediğim ve buna net şekilde karar ve...