4. Bölüm➰
•Bölüm şarkısı: Jabbar-Cesaretsizce Olmuyor•
Deniz, dünkü yolculuktan dolayı uykusuz kaldığı için çok zor anlar yaşıyordu ve daha şimdiden ikinci sade filtre kahvesine geçmişti. Yapılacak çok iş vardı, bugün öğleden sonraki toplantıya kadar hepsini yetiştirmeyi amaçlıyordu, o yüzden her ne kadar ağrıyan gözleri onunla aynı fikirde olmasa da hızlı bir şekilde çalışmaya çabalıyordu.
Çok geçmeden çalışması büyük bir gürültüyle odaya giren İrem'in sesiyle bölündü.
"Günaydın Deniz'ciğim! Bugün nasılsın bakalım?"
Deniz gözlerini devirdi.
"Günaydın, İrem. Fena değil, sen nasılsın?"
"Bomba gibiyim de... senin neyin var ya? Yoksa Ozan şefle tatil güzel geçmedi mi?"
"Ne tatili İrem ya?" dedi Deniz, tepesi atmıştı bir anda. "Kaç kere söyledim tatile gitmediğimizi. Arkadaşlarımıza ulaşamıyorduk, onları aramaya gittik."
İrem güldü.
"Hı hı tabii, aynen. Öyleydi, doğru."
Gittikçe daha da sinirlenen Deniz, bilgisayarına geri dönerken söylendi.
"Hem ben sana niye açıklama yapıyorum ki? Müsaade edersen çalışmaya devam edeceğim, çok işim var bu aralar."
"Çalış tabii," dedi İrem, elindeki dosyayı göstererek. "işler çok önemli."
Deniz'in gözleri İrem'in adeta gözüne sokmak için çabaladığı dosyaya kaydı, dosyanın üzerinde "11 Turizm A.Ş." yazıyordu. Deniz'in aylardır üzerinde çalıştığı dava...
"Bir dakika ya," dedi. "o dosyanın sende ne işi var?"
"Ha, sen şehir dışına gittiğinden kaçırdın tabii. 11 Turizm davasını bana verdi Ercüment Bey."
Bunu duyduğu an başından aşağı kaynar sular indi bir anda Deniz'in. Böyle bir şey nasıl olabilirdi? Deniz aylardır o davanın her detayıyla ilgileniyordu, İrem'se neredeyse hiçbir şey yapmamıştı. Yokluğunu fırsat bilip Ercüment Bey'in aklına girmiş olmalıydı...
Bu durum onu çok üzse de İrem'e bir şey çaktırmamaya çalıştı.
"Aaa, öyle mi? Şaşırdım. Hayırlı olsun o zaman, ne diyeyim..."
"Sağol, tatlım." dedi ve ekledi İrem, masasına geçerken. "Hadi iyi çalışmalar sana."
"Sana da."
Bir anda bütün havası değişmişti Deniz'in. Bazen gerçekten kendisinin karşısına geçip azarlamak istediği anlar olurdu, o anlardan birindeydi. Bütün emeklerinin boşa gitmesi iki güne bakmıştı sadece. Arkadaşı için endişelendiğinden harcadığı iki izin gününe...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Aşka İnandır
FanfictionHikayeleri aslında çok eskilerde bir yerlerde kesişen, kendini aşka kapatmış bir kadın ve aşkında kararlı bir adam... Hayat onlara neler getirecek?