STAY > 1

1.2K 70 44
                                    

—you're the one who decides the end—

Grow Up

   Bertalu-talu pintu diketuk. Niat hanya ingin mengejut si gadis yang masih tidur pada pagi yang indah ini.

??? = "Kim Bella! Bangun! "

Tangan naik meraup wajah. Si gadis yang berambut panjang itu mula bangun dari katil. Rambut panjangnya di ikat tinggi.

Pintu ditarik dan dibuka. Dia mengangkat wajah memandang si pengacau paginya.

Bella = "Wae ? Kenapa , Chan oppa ?"

Changbin = "Kenapa tanya ? Dah pukul 7 pagi ! Kejap lagi kena pergi sekolah kan ?"

Bella = "Hurm tahu . Tapi saeng mengantuklah "

Changbin = "Tak ada tak ada . Pergi siap sekarang ! Oppa panggil Felix kang "

Bella = "Arraso "

Pintu ditutup semula . Kim Bella , mula melangkah ke bilik air yang berada di dalam biliknya .

Kim Bella . Berumur 18 tahun dan ini adalah tahun terakhir dia bersekolah di Seoul Highschool . Dia juga adalah satu-satunya adik perempuan dalam lapan abangnya .

Ibu ayah mereka menetap di luar negara atas hal kerja . Bella hanya menetap bersama abang-abangnya dari umurnya 12 tahun lagi .

Abang pertamanya , Kim Bang Chan yang berusia 23 tahun pada tahun ini. Dia lahir pada 3 Oktober 2020 dan dia sekarang bekerja sebagai penyanyi dan penari kpop terkenal juga sebagai ketua kumpulan .

Bang Chan seorang abang yang sangat overprotektif . Bangchan yang menyediakan segalanya di dalam rumah dan dia juga yang selalu menghantar Bella ke sekolah .

Abang keduanya yang juga paling Bella rapat ,ialah Kim Min Ho . Abangnya ini berusia 22 tahun dan lahir pada 25 Oktober 2020 .

Abangnya Min Hoo atau selalu digelarkan Lee Know , sangat rapat dengan Bella dari kecil . Lee Know selalu bersama-sama Bella dan mengambil tahu hal Bella dari pergi dan balik sekolah .

Ketiga pula ialah Kim Chang Bin . Bagi Bella , Changbin adalah abang yang paling annoying dan paling kuat menganggu Bella ketika di pagi hari .

Changbin menjadi ketua yang selalu mengejut Bella kerana Changbin sahaja yang mahir menganggu Bella sehingga sekarang .

Changbin berusia 21 tahun dan lahir pada 11 Ogos 2020 . Walaupun merasakan annoying , tetapi Changbin lah yang selalu menghiburkan hari Bella .

4 abang kembar Bella pula ialah Kim Hyun Jin , Kim Han , Kim Felix dan Kim Seungmin . Paling tua antara tiga kembar ini ialah Hyunjin yang lahir 5 minit awal manakala selepas itu Han , dan selepas Han ialah Felix dan akhir sekali yang lambat 1 minit pula ialah Seungmin .

Kembar 4 abang Bella ini sangatlah super sweet in the world ! Sangatlah rapat dengan Bella .

Kecuali Felix yang paling menakutkan.

Abang terakhir Bella pula ialah Kim Jeong In . Jeongin berusia 19 tahun dan lahir pada 8 Februari 2001 .

Bella lahir pada 26 Oktober 2002 dan hanya dialah adik dalam adikberadiknya yang juga paling manja antara semua .

Abang-abang Bella semua bekerja dalam satu agensi yang juga bekerja dalam satu kumpulan yang digelarkan Stray Kids . Kumpulan terkenal di Korea Selatan .

Bella juga menyembunyikan identitinya daripada semua orang supaya tidak menjejaskan kumpulan abang-abangnya .

Tetapi ramai tahu ahli kumpulan Stray Kids mempunyai seorang adik perempuan , cuma identitinya disembunyikan .

(✔) STAY Little Sister Where stories live. Discover now