Stay > 3

614 51 0
                                    

—Reflected in the mirror , l
I'm a maze—

Mirror

Pada waktu ini , Straykids dan Bella sedang berkemas untuk pergi bercuti pada cuti sekolah ini . Bella sibuk melipat bajunya dan dimasukkan dalam begnya .

Mereka akan pergi bercuti ke Pulau Jeju bersama-sama parents diorang sekali yang bakal sampai di rumah sekejap lagi .

Pintu bilik Bella diketuk oleh Bangchan . Dia ingin memeriksa keadaan adiknya itu .

Bangchan : "Bella"

Bella : "Nae , Chan oppa ?"

Bangchan : "Dah siap kemas ?"

Bella : "Dah"

Bangchan : "Sini oppa tolong angkat "

Bella mengangguk dan membiarkan Bangchan mengangkat beg rodanya . Selepas sahaja Bangchan keluar dari biliknya , Bella mula bersiap .

Han : "Omma Appa dah sampai !"

Jeritan Han menjadi perhatian semua orang .

Bella mula menyalit sedikit lipstik di bibirnya . Apabila sudah berpuas hati dengan wajahnya , Bella mula berlari keluar dari biliknya .

Dia menggunakan tangga untuk ke tingkat utama .

Kelibat kedua ibu bapanya , James Kim dan Kim So Nae .

Bella : "Omma Appa !"

Bella mula berlari memeluk kedua ibu bapanya itu . Kelapan abangnya tersenyum melihat Bella yang sangat manja ketika bersama Mr dan Mrs Kim .

Sememangnya , Bella dengan Jeongin paling manja di dalam adik beradik mereka . Bella memang kurang perhatian dari kedua ibu bapa mereka kerana lahir sahaja Bella , Mr dan Mrs Kim perlu ke bekerja keras .

Mencari makan untuk anak sembilan orang , bukanlah mudah . Tapi syukur keluarga mereka membesar dengan baik .

Juga terkenal ye .

Mr Kim : "Semua dah siap ?"

Sembilan adikberadik : "Dah !"

Mrs Kim : "Beg semua dah masuk kereta kan ?"

Bangchan : "Dah omma . Tinggal pergi airport je "

Mrs Kim : "Okay jom kita pergi . Changbin , kunci pintu dan pagar "

Changbin : "Baik"

Selepas selesai mengunci pintu pagar , Changbin masuk ke dalam kereta .

Kereta mereka terus bergerak ke destinasinya .

—their outfit—

—their outfit—

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
(✔) STAY Little Sister Where stories live. Discover now