Stay > 5

547 44 4
                                    

the more I got close to you , the more I lost myself —

Levanter

Di hujung pantai Pulau Jeju , seluruh ahli keluarga itu sedang mandi di laut pantai .

Hyunjin dan Jeongin berdua sedang membina istana pasir pantai . Bersungguh-sungguh Hyunjin dan Jeongin membina istana itu .

Ini pun atas permintaan Bella . Dia ingin sangat abang-abangnya membinakan istana pantai untuknya .

Bella pula sedang mandi laut bersama-sama abangnya yang lain . Bersemangat sungguh Bella mandi sambil memercik air kepada Bangchan .

Mr dan Mrs Kim hanya duduk berdua di batu berdekatan . Mereka berdua hanya melihat anak-anaknya mandi laut itu .

Hyunjin : "Jeongin"

Jeongin : "Nae Hyunjin hyung ?"

Hyunjin : "Malam ni kita ajak diorang semua mandi swimming pool dekat rumah tu nak tak ?"

Jeongin : "Boleh je , Jeongin pun terasa nak mandi situ "

Hyunjin : "Baguslah "

Sentuhan terakhir , Hyunjin meletakkan ranting kayu yang dijumpanya .

Hyunjin : "Saeng ! Oppa dah siap bina istana ni dengan Jeongin !"

Bella : "Kejap !"

Bella bangun dari laut pantai dan berlari perlahan ke arah Hyunjin dan Jeongin .

Masa Bella berbual dengan Hyunjin , ada beberapa orang lelaki yang asyik melihat tubuh Bella .

Felix melihat dari laut pantai . Matanya fokus melihat lelaki-lelaki yang asyik melihat tubuh Bella itu .

Entah kenapa , marahnya menaik . Sesuka je tengok tubuh adiknya itu .

Felix : "Chan hyung "

Bangchan : "Hm wae ?"

Felix : "Ada orang tengok tubuh Bella"

Bangchan : "Mana ?"

Felix menunjukkan kepada sekumpulan lelaki yang hanya ada tiga orang itu .

Bangchan berdiri . Tangannya digengam menandakan dia marah .

Seungmin : "Chan hyung , jangan buat hal"

Bangchan : "Siapa buat hal ? Dia tengok tubuh adik kita kot !"

Seungmim : "Tahu tapi ingat , kita ni artis . Kalau orang ambik gambar , satu hal"

Changbin : "Aku ada idea"

Bangchan : "Apa dia ?"

Changbin membisikkan sesuatu . Bella dipanggil dan perlahan Bella bangun berdiri dan datang ke arah Changbin .

Bella : "Kena ke ?"

Changbin : "Yup . Biar oppa semua selesaikan dia dekat belakang batu"

Bella : "Baiklah "

Bella membetulkan ikatan rambutnya . Dia melentokkan badannya dan berjalan ke arah sekumpulan lelaki itu .

Badannya ditundukkan .

Bella : "Hai"

Lelaki 1 : "Hai ~ kenapa ?"

Bella : "Boleh tolong saya tak ? Saya perlukan tiga abang-abang kacak ni"

Ketiga lelaki itu memandang antara satu sama lain . Mereka bertiga berbincang sebelum mengangguk dan berdiri .

Lelaki 2 : "Nak tolong dekat mana ?"

(✔) STAY Little Sister Where stories live. Discover now