duapuluhlima

1.1K 163 12
                                    

" Kau kalau pegi camping , jangan lupa makan cukup , jangan nak merayau kemana mana , hati hati tau " , pesanku kepada adiku Yerim .

" Ha ye ye , aku nak pergi camping je lah , bukan tinggal sana terus " , balasnya sambil menjeling aku .

" Hati hati " , pesanku lagi sekali sebelum melihat yerim semakin jauh dari pandangan .

Haih bosan lah aku Weekend ni takda budak tu .

" Kau boleh tahan kuat membebel jugak kan " , bisik seseorang ditelingaku .

Badanku terlompat perlahan , refleks tubuhku berpusing melihat gerangan yang mengejutkan aku tadi .

Aku menghela nafas berat .

" Manada lah , saya risau je adik saya tu . budak tu mana pernah pergi camping " , balasku .

" Dia pergi berapa hari " , soal jaehyun .

" 4 hari " , balasku .

" Kalau macam tu kita pergi bercuti mahu ? " , pelawanya .

Aku mengeleng tidak setuju .

" Mana boleh macam tu , saya tanak kena potong gaji , saya nak kerja " , aku menolak pelawaanya .

" Siapa boss sekarang " , dia memandangku tajam sambil melipat tanganya ke dada .

Dengan seluar hitam dan baju hitam tidak berlengan oh tuhan .

Begegor lutut i .

" Tak , saya takmau bosanlah bercuti , lagipula saya sudah janji dengan Encik Jaemin nak pergi wayang eso- " , aku membulatkan mata apabila menyedari kesilapanku .

Dia menjungkitkan kening sebelah kirinya dan mengangguk perlahan .

" Baiklah " , balasnya lalu masuk ke dalam rumah .

Aku mengetuk kepala sendiri .

Stupid Yeorim .


The J. BossWhere stories live. Discover now