1.6

1.2K 110 494
                                    

Bara geldiklerinden bu yana yarım saat geçmişti. Harry dediği gibi yapmıştı Louis'nin yanında durmamıştı. Louis'nin yandan ayrılırken 'Çıkarken eğer sende istersen seninle dönebilir miyim?' demişti. Louis ne cevap vereceğini bilmiyordu bu yüzden sessiz kalmayı seçmişti. Harry onun sessiz kaldığını görünce istemediğini anladı. Louis'ye veda etti ve hızla yanından geçerek kalabalığa karıştı.

Louis'nin, Harry'yi istememesi onu üzmüştü. Harry huzursuzca ve içindeki kırgınlıkla en köşede ki locaya gidip oturdu ve bardaki insanları izlemeye başladı.

Bir süre sonra yanına bir kız geldi ve Harry'nin yanına oturdu. Harry ile konuşmaya çalışıyordu ama sonuç başarısızdı. Kız neredeyse on dakikadır konuşuyordu. Aslında sevimli bir kızdı ama Harry şu an onunla ilgilenmiyordu. Hâlâ neden Louis'nin onu istemediğini düşünüyordu. Kız heyecanla atıldı "Harry benimle dans etsene..."
Harry olumsuz anlamda kafasını salladı ve tekrar odağına döndü. Louis, Zayn ve tanımadığı bir adam oturuyorlardı. Zayn ve adam çok yakın görünüyorlardı . O da Zayn'in arkadaşıdır diye düşündü Harry.
                                             ***
Harry yanından gidince Louis de Zayn ve Liam'in yanına gitti. Harry'nin kırgınlığı yüzünden okunabiliyordu ama Louis o an ne diyeceğini bilememişti sadece. Eve giderken tabi ki onu da bırakacaktı, sonuçta Louis ile gelmişti buraya ve tekrar Louis ile dönmeliydi.

Louis kafasındakileri düşünmemeye çalıştı. Zayn ve Liam'ın muhabbetine dahil oldu. Louis bu kadar iyi anlaşabileceklerini düşünmemişti. Liam çok nazik bir insandı. Zayn'i asla anlatamazdı, kısa süre önce tanışmış olsalar bile ona çok fazla değer veriyordu. Zayn ve Liam tekrar kendi aralarında konuşmaya devam ettiklerinde o tekrar düşünceleri ile başbaşa kaldı.

Louis Harry'yi merak etti ve barda gözünü gezdirdi. Harry görünürde yoktu düşündüğü şey olmasın diye içinden dualar ediyordu. Sonra sırasıyla localara bakmaya başladı. Oradaydı, en köşedeki locada ve tek başına oturuyordu. İşin garip yanı o da Louis'ye bakıyordu.

Louis hemen kafasını ellerine çevirmiş ve parmakları ile oynamaya başlamıştı. Bir süre kafasını kaldırmadan bekledi. Yanında bir bedenin varlığını hissettiğinde gelenin Harry olduğunu sanmıştı ama değildi. Liam hemen ayaklandı ve o bedene sarıldı.

"Hoşgeldin Niall."

"Hoş buldum babacık."diyerek Liam'ın sarılışına karşılık verdi.

Zayn Louis'ye dönmüş ona kaş göz işaretleri ile bir şeyler anlatmaya çalışıyordu. Louis anlamıyordu Liam ve arkadaşı hâlâ ayakta iken Zayn eğilip Louis'nin kulağına

"Bahsettiğim sarışın bu işte."

Louis şaşırmıştı. Açıkçası sarışın falan deyince bir kız diye düşünmüştü.

Louis Zayn'e dönerek "babacık dedi duydun mu?"

"Evet duydum." Dedi sesinde ki kıskançlık ve siniri gizlemeden. "Neyse sus artık dikkat çekmeyelim."

Niall önce Louis sonra da Zayn'e elini uzattı ve kendisini tanıttı. Zayn ve Louis de aynı şeyi yapınca Niall ve Liam da yerlerine oturdu.

Uzun bir süre konuşmaları devam etti. Niall ve Liam birbirlerine çok yakın davranıyorlardı. Bu Zayn'i cok rahatsız ediyordu bunu dışardan gözlemleyerek bile anlarsınız. Sonra Niall, Louis ve Zayn'e dönerek

"Bir arkadaşım daha var burada bize katılsa sorun olur mu?" diye sordu.

"Hayır olmaz" dedi Zayn.

Louis yalnızca kafasını iki yana sallayarak onaylamıştı onu.
                                   ***

Louis ve Zayn o sarı civcivin arkadaşının Harry olmasını beklemiyorlardı.

Little Devil ~l.s.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin