5.Bölüm

19 0 0
                                    

Ömer:şşştt. Sakin ol bakalim tamam anlastik soru sormiyicam fakat sen de ne zaman bi sorunun bisıkıntın olduğu zaman ilk bana geliceksin anlastigimiz gibi ben sana soru sormiyicam ama dinliyicem seni sen anlat yeter anlattikca rahatlarsin sana yardim etmek istiyorum lutfen.

Sen beni anlamazsin anliyamazsin tamam mi hic birsey bilmiyosun o bildiklerinide unut. Beni yalniz birak ihtiyacim yok kimseye.

Ömer: Peki tamam ama her zaman yanindayim ihtiyac-

Olmaz kimseye ihtiyacim benim bu zamana kadar hep sakladim yinede saklarim. İceridekiler ne oldu diye sorunca Babamin iş icin seyahate gittigini onu ozledigim icin agladigimi soyliyicez.
Ömer: Tamam hadi iceri girelim.

Ben gelmiyorum tek kalmaya ihtiyacim var.

Ömer: nasil istersen.

Burcudan;

Lanet olsun iste kelimenin tam anlamiyla lanet olsun.Yıllarca sakladim onlardan hep babamin is seyahatine gittigini soyledim simdi hem yalan soyledigim hemde babam denen o igrenc adamin yaptiklarini ogrendi. Çok utaniyorumm,babamin yaptiklarindan sonra bunu bir erkege mi anlatacaktim tamam ömeri cok seviyorum ama onun bunu ogrenip bana acimasini istemiyorum.

Hadi yemegeee.

Ben yemiyorumm diye bagirinca zeynep kolumdan tutup zorla otutturdu bu barakada masa olmadigi icin yerde gazetelerin ustunde yiyoduk bu durumdan şikayetci olan sadece mertti. Tabi yani o kadar uzun bacaklar bende olsa bende oturamazdim,fazla uzundu ama bu ona yakisiyodu.

Ne yiyicez diye sordugumda
Yusuf:Ünlu italyano mutfagindan Peyniranos, İngiliz usulü Hıyarrre, Fransizlarin meşhurr Domatesisyatis.Bittimi sandinniz tabiki bitmedi mineral vater; Maden suyu. Diyince hepimiz gülmeye başladık.

Zeynep;bu kadar sebeklik yeter hadi yemeye başliyalim derken mert pisligi geğirmisti ve hepimize bu çok buyuk bi olay insanlar bunu yapmak icin ilac kullaniyo dedi.

Ben merte pisligik igrenc adam dedigimde tekrardan pis bakislarini uzerime saldi ya yildizimiz bi barismadi bu cocukla benden alip veremedigi ne ya.Mert bunun hesabinida vericeksin dedi.

GökkuşaklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin