Tekrar merhaba yine biraz kısa bir bölümle karşınızdayım bölüm yazmayı seviyorum ama detay vermeyi pek sevmiyorum yinede diğer bölümlere göre daha fazla detay vermeye çalıştım bu arada tekrardan yazım yanlışları için özür dilerim ❤️ bölümü beğendiyseniz lütfen oylayın ve yorum bırakın sizi seviyorum iyi okumalar...
Karşımda onları görünce affalladım ve gözlerimi kocaman açtım . Bu işi benim halletmem gerekmez miydi ,onlar neden gelmişti ? Sessizce fısıldadım
"Dalga mı geçiyorsunuz hani bu işi ben halledecektim kızı elimizden kaçıracağız ." Dedim .
"Biliyorum güzelim , ama Mert direkt kendisi açılmak istedi ve bekleyemedi . Biri daha gelecekti geldi mi ? "
"Evet geldi ama yeni çıktı o da " dedim ve ikisini içeriye aldım .
( bu sırada güzelim dediği için sırıtır *)
Onlar içeri girdi ve oturma odasına doğru yöneldiler sonra ikisi oturma odasına geçti arkasından ben geçtim ve Hazel in bakışları bir anda beni buldu biraz sınırlı bakışlardı bunlar bende kafamı iki yana sallayarak bir suçum yok demeye çalıştım , fena boka batmıştım.Mert denen çocuk Hazel in elini sıktı ve ona "Hatırlıyor musun birlikte çalışmıştık aslında senin burada olduğunu bilmiyorduk kusura bakmayın rahatsız ettik."dedi ve benim paçayı kurtardı .
Bakışlarım Cemi buldu sırıtıyordu (yine) dayanamadım ve mesajlara girip gizlice ona mesaj attım."Bizden çok iyi evleneceksen gel sunucusu olur he" dedim .
Biraz bekledi ve çaktırmadan bana yazdı .
"Tabi lan ne sandın ;) "
Sonra Hazelle Mert bayağı konuşmaya başladı hatta bizi unuttular koyu bir muhabbete daldılar sonra Cemden mesaj geldi hemen baktım.
"Hadi gel balkona çıkalım biraz yalnız kalsınlar ." yazmıştı ben de kaş göz yaparak ayağa kalktım ve peşimden geldi .
Balkona geldiğimde o da girdi ve kapıyı kapattı.
"Ne dersin bu iş oldu mu " diye sordum
" Bilmiyorum ben Mert'e güveniyorum ama kızın sevdiği varsa o iş yaş " dedi biraz muhabbet ettik ve ayıp olmasın diye içeri geçtik ."
Biraz oturduk ve Cem ile Mert ayaklandı ikisinr kapıya kadar eşlik ettim ve derin bir nefes alarak içeri geçtim.
Bana yarı kızgın yarı gülen bir suratla bakan Hazel karşımda duruyordu.
"Ş-şey sanırım sana söylemem vermiyordu ama gerçekten istemezsen olma-"sözümü kesti "Sorun değil , kötülüğümü düşünmediğinin farkındayım ayrıca Merti çok sevdim o gün işlerden pek konuşamamıştık yarın yemek yemeye bir restauranta gideceğiz" dedi aklıma bir fikir gelmişti ve hemen nerede içeceklerini sordum .
" Ee nereye gideceksiniz lüks bir yer mi merak ettim ."
" Evet ,ünlü birinin restourantı biraz lüks bir yer gösterişli şeyleri severim ama fikri ben koymadım o istedi Alinea restaurant ."
Bu ismi aklımda tutmam gerekiyordu.Biraz daha sohbet ettik ve geç olduğunu söyleyip kalktı güzel bir gece geçirmiştik .
Ertesi gün ;
"Hadi Cem geç kalıyoruz hızlı ol biraz ." bugün Hazel ile Mert buluşacağı ve biz iki çöp çatan olarak onları merak ediyorduk bu yüzden izlemeye gidecektik .
"Tamam hazırım ." Motorumu ona sürmesi için verdim ehliyeti vardı ve o kullanacaktı , motoru çalıştırdı ve yaklaşık 1 saat sonra restauranta varmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIĞINAK
JugendliteraturSığınacak bir yeriniz ya da sığınacak kadar güvendiğiniz bir kişi var mı ? , olduğunu farz ediyorum , hiç gidebileceğini düşündünüz mü ya yağmurun altına bizi öylece bırakırlarsa ya düştüğümüzde yanımızda olmazlarsa ki bir çoğumuzun yanında zaten ki...