Merhaba okurum , öncelikle bu bölümde olduğuna göre kitabımı beğendiğini anlıyorum . Aklımda iki fikir var biri bu kitabı romantik bir şekilde devam ettirmek
diğeri ise heyecanlı ve cinayet olaylarını daha çok ön plana atmak aslında ben ikinci şıkkı yapmayı düşünüyorum ama eğer şuan bunu okuyorsan yoruma yazar mısın ? Gerçekten buna ihtiyacım var , seni seviyorum ve yapsan da yapmasan da teşekkür ederim :) ❤️Güneş yüzüme artık uyan dercesine yansıyordu , yavaşça doğruldum . Cumartesi olduğu için bugün işe gitmeme gerek yoktu . Bir anda aklıma dün gece geldi ve hemen soluma baktım ve bir çığlık patlattım .
"AĞAĞAĞAAAAAA."
"NOLUYOR YA ?" diyerek gözlerini açtı , korkmuştu .
"Sen neden yanımdasın ??""Dün akşam gitme kal diyen sendin , hatırlamıyor musun ?"
aslında hatırlamıştım ama ondan utandığım için bunu ona söylemedim .
(yazardan not : kızımız biraz çakal ;) DKEHCKDJ )"Hatırlamıyorum ."
"Nasıl ya ? , her neyse sadece isteyerek yanına gelmedim bunu bil ."
Ne yani mutlu değil miydi yanımda olmaktan ,kalbim kırılmıştı .
"Neden isteyerek yatmaz mıydın ?"
"Yatmamı mı isterdin ? ;)"
Buna karşılık gözlerimi devirdim ve terliklerimi giydim .
"Dün yaptığın şeyler için teşekkür ederim bugün kendimi çok iyi hissediyorum ."
"İşine gelen şeyleri hatırlıyorsun bakıyorum da :) , önemli değil her zaman ."
Gülümsedim ve mutfağa gittim , peşimden geldiğini ayak seslerinden anladım .
Mutfak dünden çok dağınık olduğu için mutfağı toplamaya başladım bunu görünce o da bana yardım etti . Birlikte mutfağı temizlemeyi bitirdik bende ikimize kahve yaptım kahveleri alıp içeri geçtim o ise çoktan koltukta oturuyordu ."Sana bir haberim var ." Dedi ,merak etmiştim.
"Dinliyorum."
"Yerine geçsin diye tuttuğun kız varya ."
"Evet ?"
"Ben de yerime geçsin diye birini buldum , en yakın arkadaşım Merte söyledim ve kabul etti çalışırken görmüş Hazeli bayağı beğenmiş ne dersin aralarını yapalım mı ?"
Arkadaşımın haberi olmadan arkasından iş çevirmezdim hem pek samimi değildik ama yine de olur mu olurdu .
"Tamam ben bir şekilde Mert konusunu açar ağzını ararım yarın akşam boşum onu çağırırım ."
"Güzel." Dedi ve kocaman gülümsedi sonra telefona bir şeyler yazdı sanırım arkadaşına haber veriyordu .
Kahvesini bitirdi ve bana döndü ."Ben artık kalksam iyi olur hem sana yeterince rahatsızlık verdim, bu arada dün yanına yattığım için özü- ."
Derken sözünü kestim "Biliyorum merak etme .Yalan söyledim her şeyi hatırlıyorum , ben istedim yanımda yatmanı , her şey için teşekkür ederim tekrardan bana çok iyi geldin ." Bunu söylerken kocaman gülümsüyordum .
"Dediğim gibi benim için hiç sorun değildi yanında olmak beni iyi hissettiriyor ."
O an ona kocaman sarıldım , bana gerçekten iyi gelmişti ve bunu asla unutmayacaktım o karşıma çıkmış en iyi şeydi ve onu kaybedemezdim .
Sarılmamız biterken kokumu bir an içine çektiğini hissettim ama bir tepki vermedim hatta hoşuma gitmişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIĞINAK
Novela JuvenilSığınacak bir yeriniz ya da sığınacak kadar güvendiğiniz bir kişi var mı ? , olduğunu farz ediyorum , hiç gidebileceğini düşündünüz mü ya yağmurun altına bizi öylece bırakırlarsa ya düştüğümüzde yanımızda olmazlarsa ki bir çoğumuzun yanında zaten ki...