Lucas
Reisler
Odamda parti var hadi gelin
Uçurayım sizi
Diceeeeey Jungwoo ile sabaha doğruJungwoo
Ne diceyi ne diyorsun Lucas
Yemek yapacağız buraya gel!Lucas
Ya~
Bir kere de yapmasak nolur?Jaehyun
Taeyong hyungun tokadını ve beni odamızdan kovmasını düşünecek olursam...
Seninle
Tek başıma
Dışarı
Bile
Çıkmam...Taeyong
Akşam herkes evde olsun.
Size söyleyeceklerim var.
Saat dokuz da salonda olun.
Eksiksiz hemde.....
Kapıyı açtığında büyük bir gürültü duydu Taeyong. O kadar büyüktü ki kulaklarını kapatsa bile duyacaktı.Her kapıyı kontrol etti önce. Önce Dream sonra Wayv sonra da 127.. kaldıkları yurt dairesi küçüktü ama bir şekilde sığmaya çalışıyorlardı.
En son salonun kapısı kalmıştı. Kapının altına baktığında yanıp sönen ışıklar görüyordu. Elini yavaşça kapıya attı ve kaşlarını çattı.
Hendery yemek masasının üstünde Ten'in yüzünü boyuyordu ve Ten'in ellerini bağlamıştı. Lucas ise Jaehyun ve Jungwoo'ya dans etmelerini söyleyip sürekli zıplıyordu. Jeno Jaemin'i kucağına alıp koşuyor bağırarak şarkı söylüyordu. Jhonny Taeil'in eline bir kadeh vermiş içmesi için zorluyordu ta ki şarap beyaz tişörtüne dökülene kadar. Taeil ayağa kalkıp müziği kapattı ve bağırarak konuşmaya başladı.
"Siz ne yapıyorsunuz ya? Bizi buraya zorla getirip istediğinizi yaptırıyorsunuz ve bunu Taeyong duysa ne olur bilmiyor musunuz? Hendery çöz o çocuğu! Jeno sende bırak yoksa üstüne kusacak! Yuta sen ne yapıyorsun? Niye dudaklarına şarap sürüyorsun Winwin'in? Lucas ayısı bırak o çocukları yoksa bu gece Jhonny ile koyun koyuna yatarsın!"
Ve daha niceleri salonu birbirine katmıştı...
"Hyung eğleniyoruz işte~ Taeyong bir kere de bize karışmasa olmaz mı?"
"Sen iyi misin Lucas? Seni adam eden O, ama sen karışmasın diyorsun? O olmasaydı sen şuan burda dans edemiyor olabilirdin!"
"Tamam Taeyong liderimiz ama.. sizce de çok üstümüze düşmüyor mu?"
"Kesin zırvalamayı! Taeyong hyung üstüne düşenin fazlasını bile yapıyor. Her sabah uyandığınızda çamaşırlarınızı kim katlıyor, kim siz aç kalmayın diye gece dörde kadar yiyecek hazırlıyor? Bilmediğiniz çok şey var... O yüzden konuşmayın. Lucas eğer böyle birşeyi bidaha yaparsan seni döverim Taeil hyungun dediği gibi gider Jhonny hyungla yatarsın!"
Kapı açıldığında az önce konuşan Jaehyun'u gördü Taeyong. Dolan gözleriyle baktı ona sonra da odasına koştu. Demek herkesi çok sıkıyorum.
"Niye ağlıyorsun?"
"Duymadın mı onları çok sıkıyormuşum... Ben onları seviyorum ve bu yüzden-"
"Taeyong bak. Sen onları bilmez misin patavatsızın tekidirler. O aptallar konuşsun istediği kadar. Sen kimseyi sıkmıyorsun aksine hepimizin annesi gibi davranıyorsun. Bilmiyor musun annem de senin gibi."
"Evet Doyoung.. Bayan Kim'i ne zaman görsem seni yıkanman için sürekli zorluyordu." Doyoung eliyle gözyaşlarını sildi Taeyong'un.
"Ve sende sürekli annemin tarafında oluyorsun."
Taeyong'un elini tuttu yavaşça.
"Bak Taeyong... Yirmi iki eşeğe aynı anda bakmaya çalışıyorsun. Her işimize koşuyorsun ama neden kendine de bakmıyorsun? İki haftadır ne düzgün uyuyorsun ne de yemek yiyorsun. Dört kilo verdin değil mi? Sabah tartılıp tartıyı yerine koymamışsın."
Başını salladı. "Evet.. ama bunları yapmazsam kendimi iyi hissetmem. Sizi mutlu ve sağlıklı görmek beni de mutlu ediyor. Böylece bende iyi oluyorum ve-"
"En son saat öğlen 12'de yemek yedin. Ve şimdi saat gece iki. Mutfağa gidelim hadi." Sıkı tuttuğu elini bırakmadı. "Sana müthiş bir ramen yapacağım."
Bunu gören Jaehyun tırnaklarını avuçlarına geçirdi ve sert adımlarla balkona çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NCT《2020》✔
Hayran KurguTaeyong: Bir kez olsun annenizi üzmeseniz... Çok mu şey istiyorum ben?! ⏩19.2.21 🔚19.7.21