"Çocuklar siz odaya! Konuşan ya da kapı dinleyen olursa kalbini fena kırarım ona göre!" Taeil Johnny ile ayakta duruyordu. Saate baktığında gece üçü geçiyordu. Dream ve çaylaklar salondan çıkınca Taeil derince nefes aldı. "Açıklama bekliyorum... Bakmayın yüzüme öyle! Açıklama bekliyorum dedim!" Johnny kolunu bağıran arkadaşının omzuna koydu. "Sakin-"
"Sakin olamam! Yıllardır aranızda bilmediğimiz birşey var ve saklıyorsunuz, siz düşman değilsiniz. Arkadaşsınız, kardeşsiniz. Hepimiz neredeyse birlikte büyüdük, ailenizden çok birbirimizi gördük." Ellerini yüzüne atıp ovuşturdu.
"Bu yaptığınız beni ne kadar üzüyor biliyor musunuz? Sakinleşene kadar yanıma gelmeyin." Taeil salondan çıktı. Yuta John'a kaş göz işareti yapıp yanına gönderdi.
"Biliyorum bana karışmak düşmez ama... Sevginizi içinizde bitirseniz olmaz mı? Biraz saçma gelecek ama sevgi yüzünden hiçbirinizi kaybetmek istemiyorum çünkü sizi seviyorum ve üzülmenizi istemiyorum... Lütfen daha fazla üzülmeyin ve aranız gergin olmasın olur mu?" Win yavaşça salondan çıktı. Söylediği için pişmandı. Kendisi bitirebilir miydi içindeki sevgiyi?
....
Dream ve çaylaklar sessizce oturuyordu. Hyuck korkudan Mark'a sarılıyordu pencerenin önünde Mark sessizce konuşuyordu.
Chenle Jisung Daegal ile oynuyordu, Mark Haechan balkon camının önünde yıldızlara bakıyordu. Jeno Renjun ve Jaemin kulakları kapıda dinlemeye çalışıyorlardı. Sungchan Shotaro ile oturuyordu.
"Birşey söylemem gerek, bunu içimde tutamam." Herkes karşısına geçip oturdu.
"Bugün Doyoung hyung ağlıyordu. Taeyong hyung yanına gidip sarıldı ve biraz konuştular ve şey... Doyoung hyung öptü, dudağından. O sırada Jaehyun hyung içeriye girmişti, onları görünce kapıyı çarpıp çıktı." Mark ağzı açık bakıyordu. Haechan elini tutup konuştu.
"Onlar senin gördüğünü biliyor mu? Kameralar peki?"
"Kameralar arızalı, tamire gelmediler daha." Jeno elini ensesine atıp konuştu.
"E peki şimdi ne yapacağız?"
"Bilmiyorum Ji... Ama bekleyelim. Sakin bir zamanda ikisi ile konuşurum endişelenmeyin. Şimdi hepiniz Mark hyungunuzun kollarına." Hyuck hariç hepsi sarılmıştı.
"Hyuck sen neden sarılmıyorsun?" Hyuck ayağa kalktı. "Senden hoşlanıyorum geri zekalı!" Elini ağzına götürüp durdu. Düşe kalka odadan çıktı.
"Hadi buyur burdan yak!"
...
"Win, bekle." Sicheng montunu eline alıp bekledi. "Ne oldu hyung?"
"Hyung mu? Yuta' ya ne oldu?" Dudaklarını yalayıp yere baktı. "Üzgünüm... Böylesi daha iyi inan bana. Biz arkadaşız ve bu olmamalı." Montunu giyip şapkasını kapattı. Kapıdan çıkacakken Yuta yakasından tutup kendine çekti. Dudaklarına kapandı.
Win dolan gözlerle O'na bakarken arkadaki beden yere yığılmıştı.
Taeil...
Uzun zaman oldu yahu~
Neyse bakalım.
Pazartesi sınavlar var ama bilin bakalım kim kurgu kusuyor?
Ben......
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚İyi okumalar💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NCT《2020》✔
Fiksi PenggemarTaeyong: Bir kez olsun annenizi üzmeseniz... Çok mu şey istiyorum ben?! ⏩19.2.21 🔚19.7.21