🍭Dream🍬

337 30 28
                                    

Mark
Çocuklar
Sizce de bu aralar Yuta hyung garip değil mi??

Haechan
Evet...
Konuşmaya çalıştım ama beni tersleyip durdu.

Renjun
Ona aldığımız hediyeyi bile açmadı.
Alır almaz odasına gitti
Bu üzücü😢

Jeno
Chenle Jisung siz ne zaman döneceksiniz?

Chenle
Yarın uçağa biniyoruz
İstediğiniz birşey var mı?

Jaemin
Şu Çin mantılarından alıp gelsenize

Jisung
Uçak koksun mu?
Zaten Chenle ve Çinli hyunglar yapmayı biliyor ne gerek var...

Jaemin
Bidaha sizden bişey istersem😐

Mark
Bu arada bişey söylemem gerek
Win hyung ve Yuta hyung mutfakta oturuyor

Chenle
Bu normal değil mi??

Haechan
Saat gecenin 4'ü...
Sabah 7'de albüm kaydı için şirkete gitmemiz gerek ve onlar iki saattir mutfakta

Mark
Gidip bakayım ben.

...
MARK
Yatağımdan kalkıp koridora çıktım. Mutfakta duran abajurdan ışık geliyordu ve karanlık koridoru biraz olsun aydınlatıyordu. Ağır adımlarla mutfak kapısının önünde durdum.

"Sence ben kötü ve bencil miyim?"

"Nerden çıkardın şimdi bunu?"

"Bu aralar herkesi tersliyorum menajer hyung ve noonayı bile. Hyung kızıyor ama noona sakin bir şekilde karşılıyor beni."

"Konu ne peki? Neden herkesi tersliyorsun?"

"Kendimi çok yetersiz hissediyorum. Biliyorsun Taeyong lider her işe o koşturup duruyor ama Jhonny ve Taeil de yardım ediyor. Bende büyüğüm ama kimseye bir faydam dokunmuyor. Taeyong herkesin herşeyini biliyor. Yeni gelen çocukları bile iyi tanıyor ve ben daha uzun zamandır birlikte olduğum arkadaşlarımın neler sevdiğini ya da küçük kardeşlerimin ne zaman dışarı çıkıp eğlenmek istediğini bile bilmiyorum."

"Buna mı takıldı aklın Yuta?! Sen yetersiz değilsin ki. Herkes seni seviyor küçükler bile.. ayrıca bana sürekli seninle ilgili sorular sorup darlıyorlar ve bu çok.. güzel birşey."

"Bilmiyorum Cheng. Uzun zamandır böyle hissediyorum ve gerçekten..."

Yuta'nın konuşmasını bölen Winwin hyungun sarılmasıydı. Yuta hyung hıçkırarak ağlamaya başlayınca telefonda açık tuttuğum ses kaydını kaydedip odaya geri döndüm.

.....

Mark
Alın bakalım
📼ses kaydı:05.12

Jeno
Bence bizde biraz suçluyuz..
Neredeyse hyunglarımızın hiçbiriyle doğru düzgün konuşmuyoruz.

Renjun
Aynı evde yaşamamıza rağmen
Ah Tanrı'm!

Jisung
Yarın biz gelince hep birlikte birşeyler yapalım.

Chenle
Yuta hyungu neşelendirmeliyiz~

Jeno
Gelirken güzel birşeyler alın gelin
Kıyafet almayın kusucam artık!

Haechan
Gerçekten ya
Bide aynı şeyleri almayın bari

Mark
Hadi uyuyun artık.
Ben Win hyungla konuşurum sabah iyi uykular brolarım🍬🍭

............

Herkes yurdun önündeki üç minibüse binmek için bekliyordu. Yuta herkesten uzakta duruyordu ve kulağında kulaklık vardı.

Mark Winwin'in yanına gelip dürtükledi.

"Yuta hyung iyi mi?"

"Hayır.. Bu aralar sizinle ilgilenemediği için üzgün."

"Şirketten döndükten sonra onu güzelce giydir ve sende giyin. Birlikte havaalanına çocukları almaya gidelim. Ordan sonra ona süper süper süper bir sürpriz hazırladık..."

"Ben gelmesem daha iyi olur Mark."

"Hyung! Sen olmadan yanımızda rahat edemez biliyorsun bunu... O yüzden sen de gelmelisin. Bizim yanımıza otur sana herşeyi anlatacağız tamam mı?"

Mark gülümseyip yanından uzaklaştı. Winwin ağır adımlarla Yuta'nın yanına gitti. Kulağından kulaklığın tekini çıkarttı.

"Biraz daha iyi misin?"

"Endişelenme iyiyim. Gece için teşekkürler Çin Mantısı çok iyi hissediyorum artık."

"Bu arada çocuklar Çin'den geliyor. Birlikte onları almaya gidelim.."

"Ben gelmesem daha iyi."

"Ne demek ben gelmesem? Ne demek daha iyi? Hyung çocuklar seni görmek istiyor ve sen gelmesem daha iyi diyorsun!"

"Renjun ben.."

"Ne olduğu umrumda değil. Ama bizimle paylaşman gerektiğini ve birlikte çözüm yolu bulabileceğimizi biliyorsun. Neden bizden uzak duruyorsun hyung.. Biz kardeş değil miyiz? Aile değil miyiz?"

"Biliyorum üzgünüm çocuklar."

"Ay yapmayın ağlarım ama~ gelin buraya şapşallar!"

Kollarını açan Haechan'a herkes sarıldı. Hemde herkes....

Müthiş hızlı yorum yapan kişi!
Sana sesleniyorum beni gaza getirme elimde 15 bölüm var hepsini yayınlarsam olmaz bence😅

NCT《2020》✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin