At The End

165 13 13
                                    

Doyoung Taeyong'un kapısını çalarak içeri girdi, uzanıyordu. Tae pratik yaparken beli incinmişti ve Doyoung ile eve dönmüştü.

"Biraz daha iyi misin? Sıcak çorba getirmemi ister misin?" Yatağın boş kısmına vurduğunda ikiletmeden oturdu, merak ediyordu ne olduğunu. "Bana anlatmak istediğin birşey olmalı Taeyong, uzun zamandır içinde tuttuğun birşey var ve benimle paylaşmaman üzücü."

"Young.. nasıl söylesem bilmiyorum. Sadece kendimi suçlu hissediyorum ve bu canımı-" Zor da olsa sarılmaya çalıştı Taeyong. Ağrısı daha da şiddetlenmişti ama umrunda değildi. "Söz veriyorum sessizce, birşey demeden dinleyeceğim."

"Kendimi her zaman kapattım, siz kabuğumu kırmama yardım ettiniz. Ve ben.. duygularıma her zaman yenik düşen biriydim, hala da öyleyim. O yüzden kendimi kapatmaya çalışıyorum hatalı olduğumun farkındayım ve gerçekten üzgünüm ben-" Doyoung dudaklarına uzandı, bir müddet öyle kaldılar.

"Farkındayım.. herşeyin. Ne kadar zorlandın, neler düşündün herşeyi biliyorum Taeyong. Sana güveniyorum, beni asla yanıltmazsın ve kandırmazsın bunu da biliyorum. Her zaman bizim için çalışıp kendini yordun, şimdi de biz senin için birşeyler yapalım ne dersin?"

Açılan kapıya döndüler, yirmi bir çocuk içeri girdi. Noel baba kostümlü Lucas, Ren geyikleri olan Dream, hediyeleri yüklenen Sungchan-Shotaro ikilisi ve deli gibi düdük öttüren kalan ekip vardı.

"Mutlu Noeller AnneYong!" Lucas geyikleriyle birlikte odaya girdi, Taeyong'un başına şapkayı geçirdi. Büyük gürültüyle odaya girip partiye başladılar.

...

Küçükler odasında, kalanlar da evin bir köşesine dağılmışken Taeyong balkona çıkmış düşünüyordu. Bundan sonra ne olacaktı, Doyoung ile ilişkisi, Jaehyun ile arasında geçenler yüzünden etkilenecek miydi?

"Bunu düşünme dedim Yong, önemli değil.. mecburdun. Hislerin seni yönlendirdi, sorun değil. Seni her şekilde severim. Ne yaparsan yap benim için önemli olan şimdi ve gelecek. Şimdi ve gelecekte de birlikte olalım Lee Taeyong, seni kayıtsız şartsız seveceğim.. canım pahasına söz veriyorum." Yılın ilk karı yağmaya başladığında iki sevgili el ele izliyordu, ne olursa olsun birlikte olacaklarına her gün her saat söz verirlerdi.

Ama ilk karda verilen söz başkaydı, ilk kar ikisi için de özeldi, diğerleri için de.

Çok kötü bir final olduğunun farkındayım ama 0,000000000000001 gram bile fikir yok.
Umarım hoşunuza gitmiştir.
Desteğiniz için teşekkür ederim, iyi ki varsınız.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


NCT《2020》✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin