-PERSPECTIVA LUI NICOLE-
A doua zi dimineață, Sâmbăta, eram foarte obosită de la atâta plâns. Era 9:00 așa că am hotărât să mă îmbrac. Deoarece urma să m-moară B-Buckbeat, mi-am luat doar haine negre și mi-am făcut unghiile în negru.Când am coborât jos, Hermione mi-a spus că circulă un zvon că Draco cu Parkinson s-au despărțit. M-a întrebat dacă are legătură cu mine și i-am spus că nu știu.
La ora 9:45 am ajuns la Hagrid. Ministrul, directorul, Hagrid, Lucius Malfoy și Draco Malfoy stăteau acolo.
La un moment dat, Draco m-a văzut. În acel moment îmi curgeau șiroaie de lacrimi. Draco i-a spus ceva tatălui acestuia și dumnealui a dat din cap. Am alegat spre Buckbeat, dar nu înainte să fac plecăciunea, L-am îmbrățișat și i-am zis:
-Buckbeat...nu eu am cerut ca astăzi să te omoare. Îți sunt prietenă și mereu o să fiu.
I-am zâmbit și după am văzut că cei 5 vrăjitori au venit.
-NU VREAU SĂ ÎP OMOARE NIMENI PE BUCKBEAT! DACĂ VREȚI SĂ ÎL OMORÂȚI, MAI ÎNTÂI TREBUIE SĂ TRECEȚI DE MINE.
Încă aveam ghipsul din păcate, dar pe el era desenat hipogriful.
-Stai liniștită domnișoară Moonlight. Se pare că ai un salvator.
A spus Ministrul arătând spre Draco.
L-am privit cu neîncredere, dar după am hotărât să plec.
Mergeam pe hol când dintr-o dată cineva m-a trântit jos.
Ultimul chip pe care îl văzusem era o înfățișare de fată...-Perspectiva lui Draco Malfoy-
În dimineața aceasta, m-am trezit pe la ora 8. M-am îmbrăcat și după am mers în camera comună sperând că nu este nimeni. Din păcate, Parkinson, prietena mea, era acolo. Aceasta mi-a zis:
- Unde pleci, Darkie?
Mda...așa îmi zice. Suntem împreună de un an. După am hotărât să mă despart de ea. Chiar mă enerva.
-Ne despărțim. Fără alte vorbe.
Parkinson a început să plângă iar eu am plecat.Am ajuns la Hagrid. Tatăl meu, Ministrul, directorul, Hagrid erau acolo. După am văzut-o pe Nicole plângând. După mi-am amintit ce am hotărât să fac. I-am spus tatălui meu să nu îl mai omoare pe hipogrif și acesta a zis:
-Domnule Ministru. Cred că am putea să îi cruțăm viața acestui hipogrif.
Am plecat spre Buckbeat, iar Nicole a început să urle către noi spunându-ne să nu îl omoare pe hipogrif.
Ministrul i-a spus ce am hotărât și după i-am zâmbit. Nu cred că a avut vreun efect.Nicole a alergat înapoi și eu am început să merg în pas alergător spre ea.
Dintr-un colț, o fată a apărut și a făcut-o pe Nicole să sângereze și să își piardă cunoștința.
Era chiar...Am publicat mai devreme deoarece oana_tl ma întreba ce o să se întâmple.
CITEȘTI
Elevă nouă la Hogwarts (FINALIZATĂ)
Teen Fiction⚠️ATENȚIE⚠️ ACEASTĂ POVESTIRE ESTE NECORECTATĂ. O fată pur-sânge pe nume Nicole trece în anul 3. Este o fată curajoasă și neobișnuită. Pe parcurs, Nicole se schimbă și învață să lupte pentru ceva...pentru dorințele ei. ,,-Nu am ce să fac...te iubesc...