La Hogmade

569 20 3
                                    

-Perspectiva lui Nicole-
--Mie îmi place de Harry Potter.
Draco a încetat să mă țină în brațe. Se uita mirat la mine și se abține să nu plângă.
-SIKE! am urlat spre Draco.
Am început să râd și Draco era confuz.
-În lumea meageamiilor, noi în loc să spunem ,,te-am păcălint" spunem ,,Sike".
Draco a zâmbit și a început să râdă. După am fost la următoarele cursuri.

În seara aceea mă plimbăm prin sala mare când profesorul Dumbledor a zis:
-Domnișoară Moonlight. Am o rugăminte pentru tine. Te rog să mergi în biroul meu. O să fie și Harry acolo.

*în biroul lui Dumbledor*

-Harry și Nicole. După cum știți, Sirius Black este în libertate. Amândoi sunteți în pericol.
-Profesore! De ce sunt eu în pericol? am întrebat.
-Deoarece tu ești pur-sânge și ai legătură cu Voldemort. Mama ta este rudă cu Salazar Slyterin, adică are legătură cu familia Black și Malfoy. În schimb tatăl tău e rudă cu Codric Gryffindor.
-Păi și ce are legătură asta? a întrebat Harry
-În afară de tine și Voldemort, Nicole știe și ea să vorbească Herptiliană.
Am rămas șocată.
-Și după cum știm, Sirius Black e un mortivor. Vrea să te omoare ca Vlodemort să fie singurul cu acest dar, ori să te ducă la Lordul Întunecat pentru a te face mortivor.
-Profesore! Dar nici mama și nici tatăl meu nu știu acestă limbă. Cum o știu eu?
-Ăsta este un mister. a zis profesorul.

După un timp, profesorul a spus să nu mergem să îl căutăm pe Sirius Black și să stăm în castel sau în grup când mergem la Hogmade.

-Perspectiva lui Draco Malfoy-

A venit weekendul. Urma să mă întâlnesc cu Nicole la Hogmade. M-am îmbrăcat în roba mea obișnuită.

Am așteptat-o un timp pe Nicole, iar după a apărut cu un grup de fete.
-Nicole! Hai cu noi la Hogmade. a zis una dintre fete
-Scuze dar merg deja cu cineva. a zis Nicole îndreptându-se spre mine.
Aceasta era îmbrăcată așa:

-Paa! a zis Nicole fetelorAcestea au plecat iar noi am pornit pe zăpada albă spre Hogsmade

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Paa! a zis Nicole fetelor
Acestea au plecat iar noi am pornit pe zăpada albă spre Hogsmade.
-Trebuie să mă opresc să iau niște cadouri pentru Crăciun. a zis Nicole

După un timp, Nicole s-a întors cu mâna goală.
-Nu ai luat nimic? am întrebat eu
-Ba da! Sunt în rucsac. Este vrăjit.

Ne-am oprit să ne luăm o bere cu caramel. Am făcut eu cinste și i-am pus ceva lui Nicole în băutură.
În timp ce ne savuram băutura, Nicole a spus scoțând ceva din pahar:
-Nu cred...

Elevă nouă la Hogwarts (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum