Transferarea

363 11 7
                                    


Erau chiar oana_tl (Oana), MateiJeniferlopez (Matei)
ItsLunax2009 (Luna/Irina) gachalananas (Amely)
Și Andrei

După un timp toți au fost sortați:
Amely- Gryffindor
Matei- Huffelpuff
Irina- Ravenclawn
Oana- Gryffindor
Andrei- Slyterin

După, pălăria a spus:
-Am de făcut o schimbare pentru Nicole.
Toți s-au uitat la mine. Eu trebuia iar să fiu sortată deoarece așa dorea pălăria.
Mi-a fost pusă pe cap și am picat în SLYTERIN!!!
-Poftim?! Cred că este o greșeală. am spus eu
Nu îmi venea să cred...totul era perfect înainte...acum sunt o Slyterin?!
Am mers la masă Slyterinilor. 50% îmi plăcarea că am picat dar 50% nu. M-am așezat lângă Draco și Blaize iar în fața mea stătea Pansy:
-Separe că ești o fată rea.
-Nu este adevărat. Nicole este rudă și cu Slyterin dar și cu Gryffindor. Toată școala știe! M-a apărat Draco.
-Exact! a zis Blaize
Am văzut că Draco și Andrei se uitau urât unul la celălalt.

Am plecat de la masă. Urma să fac orele cu Slyterini.
Totuși, nu era așa de rău. Mai ales că aveam mulți prieteni. Urma să stau singură în cameră, până va veni o altă fată.
După ore, în timp ce mergeam pe hol, l-am văzut pe Andrei bătându-l fizic pe Draco. Am chemat rapid un profesor și am încercat să îi opresc.
Aceștia au primit detenție. După ore, am mers la Draco și i-am spus:
-Trebuie să ne despărțim...
-POFTIM?! a urlat Draco
Am mers în camera mea. I-am explicat cât de periculos este să mai fie ,,prietenul" meu.
-Păi atunci spunem că ne despărțim, dar o să fie o simplă minciună.

Ei bine, așa am hotărât.

A doua zi, am auzit că Fred și Oana sunt împreună. Erau așa de fericiți. Măcar ei. Oana era norocoasă, deoarece nu era o moștenitoare de sânge sau nu avea puteri pe care nu le putea stăpâni. Și vestea mea s-a răspândit, iar toți băieții veneau după mine.
Ce nașpa.

Ei bine urma să vină vacanța peste 3 zile. La ora de Poțiuni urma să facem o poțiune de dragoste.
După ce am terminat-o, Snape m-a pus să miros și să spun ce simt.
-Eu simt iarbă proaspătă, mentă, mere verzi, pastă de dinți mentolată.
Snape a rămas fără cuvinte. S-a uitat la Malfoy și a zis:
-Spune și tu ce simți.
-Eu simt trandafiri roșii cu miere  sânge și ciocolată.
Snape era confuz.

Au trecut rapid zilele de școală și urma să mergem la mare. Se pare că și prietenii mei veneau. Chiar și Draco.

-cuvântul autorului-

Am să încep  să scriu visele în ordine. De ex. acesta a fost un vis. Sunt sigură că o să mai am. Am postat deja 2 povești. Nu știu dacă o să mai postez săptămâna aceasta.

Elevă nouă la Hogwarts (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum