Perfect

308 9 0
                                    

Am ajuns la Hogwarts. Mă tot țineam de  mâneca robii ca să nu mi se vadă semnul. În schimb Draco era relaxat.
-Draco. am zis eu
-Ce? m-a întrebat nedumerit
După i-am șoptit la ureche:
-Semnul.
Acesta mi-a răspuns că nu o să se vadă, și m-a luat de mâna pe care aveam semnul.
Eram în anul 4. La începutul anului, Dumbledore ne-a făcut cunoștință cu școlile care aveau sa participe la concursul din anul acesta. Toata lumea vorbea despre aceast concurs si se spunea ca nu s-a mai tinut deoarece ultima data au fost accidentati multi concurenti.
In ziua aceea nu aveam ore. Am hotarat sa stau pe o banca in curtea scolii.

~Perspectiva lui Cedric~

(Btw, imi pare rau daca Cedric a mai aparut in carte. Chiar nu mai tin minte. Acum, Cedric este un elev nou)

 In timp ce exploram castelul Hogwarts am vazut o fata cu par brunet si suvite blonde. Avea ochii caprui si buze rosii. I se spunea Nicole.
-Buna Nicole! Ma numesc Cedric Diggory. 
-Buna! Tu trebuie sa fii elevul nou. Ma bucur sa te cunosc. Ai vrea sa iti arat scoala?
-Da, te rog. Poate ma ratacesc.
Nicole a inceput sa imi arate scoala. Dupa am facut o pauza si am intrebat-o:
-Poti te rog sa imi spui cate ceva despre tine si prietenii tai de la Hogwarts?
-Desigur. Harry Potter, Ron Weasley si Hermione Granger sunt cei mai buni prieteni ai mei. Hermione este cea mai desteapta din anul nostru. 
-Poti sa imi spui ceva si despre Draco Malfoy? Am auzit ca este foarte arogant si fitos.
-CINE TI-A SPUS ASTA? a intrebat Nicole
-Pansy si Harry.
-Draco este iubitul meu. Este un baiat foarte de treaba daca il cunosti. Este amuzant, dragut, protector, grijuliu. As putea sa fac un roman cu ajective pozitive despre el.
M-am intristat putin. O placeam pe Nicole mult.
-Pai l-am vazut pe Draco cu Pansy. 
Nicole a stat nemiscata.
-Stai...ce? Nu te cred. Draco nu mi-ar face una ca asta.
In spatele meu a aparut Draco.
-Hey Nicole. Amm...buna Cedric.
Nicole s-a ridicat.
-Spune adevarul.
-Bine. Ti-am adus o bratara care iti arata emotiile. a zis Draco
-Celalalt. a zis serioasa
-Nu stiu despre ce vorbesti. a zis Draco
- Iti dau un indiciu. Pansy.
-Nicole...adevarul este ca i-am luat manualul de potiuni si l-am pus sub patul lui Crabe. A fost naspa ca acolo isi tine si chilotii.
Nicole s-a abtinut sa rada.
-Ce ai patit, Nicole? a intrebat Draco

~Perspectiva lui Draco~

Dupa ce am intrebat-o asta, Cedric a plecat.
-Mai inselat cu Pansy. 
-Nu este adevarat. Cine a spus tampenia asta.
-Cedric.
-AAAA...Cedric! Elevul asta te place. Toti baietii te plac. Doar Fred nu te place in felul ala.
Nicole a zambit.
-Sunt frumoasa. Nu ai ce sa zici.
Am imbratisat-o.
-Esti cea mai frumoasa.

Se facuse seara. Eram langa lac si am inceput sa cant la chitara:


Elevă nouă la Hogwarts (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum