2.

310 3 2
                                    


Elzem hala saskinca bakarken adam aklindaki planlari artik degistirmisti. Suana kadar sadece oldurecegini dusundugu kadin gayetde disli bir kadindi o yuzden onun daha fazla aci cekip kendi kendini bitirmesini izleyecekti. Elzem sinirle ayaga kalkti .

-Ne demek bu?! .

-Su demekki Elzem hanim yani eski avukat maalesef artik kendine ait bir hayatin yok!. Bundan sonra bana calisacaksin. Adam bunu soylerken her kelimesini zevkle gayet sakin bir sekilde soyluyordu ve kadin dahada delirdi bu sozler uzerine ona dogru yurumeye basladi tam yuzyuzeydi artik birbirlerine sadece nefretle kinle bakiyorlardi.

-Sen kendini ne saniyorsun? Histerik kahkaha atarak devam etti ."Cidden sana calisacagimimi dusundun?" .adam kizin sacindan bir tutam alarak parmagina doladi.

-Evet dusundumde ayak islerim tam sana gore . Bu cumle artik bardagi tasiran son damlaydi elzem sinirle komidinin uzerindeki surahiyi alip adama dogru firlatir ama maalesef son anda yana cekilerek bu hamleden kurtulur. Alp artik elzemin olum fermanini izmaladigina kanaat getirir. Sinirle ellerini sacina dolar .

-Birak beni hayvan herif! Olurumde senin yaninda calismam meslegimi birakmam! . Bu ulkede insan haklari var. Beni zorla alikoyamazsin bile buna yeltenirsen seni mahvederim !anladinmiiii !. Alp daha sıkıca kavradi sacini. Elzemin agzindan aci bir inilti cikti

- Sence bana adalet islermi Elzem?. Senin o sacma haklarin sikimde bile degil . Tislayarak soyledi bu sozleri .Elzem onun damarina basmak icin dahada bagirdi

-Pic heriff!! Seni gebertecegim ! . Birak beniii!. Kadini dinlemeyerek daha delirdi . Sacindan surukleyerek evden cikardi ve arabaya bindirdi hemen arka koltuktaki iplerle elini bagladi. Cenesini tum gucuyle sikarak konustu.

-Eger kacmaya yeltenirsen sana hazirladigim suprizi kaciracaksin Elzem . Uslu ol. Elzem bu laflarin uzerine igrenerek Alpa bakti ve yuzune tukurdu. Anlik sinirle kadina tokat atti. O kadar gucluyduki tek tokatla bile zavalli kadin bayildi.

-Iyi oldu. Siktigimin cenesini kapatti sonunda diyerek arabayi calistirdi . Uzun bir yoldan sonra daglik eve varmistilar artik. Arabadan inerek Elzemin kapisini acti. Uyanmadigini gorunce dahada sinirlendi. Kolundan sertce tutarak eve dogru suruklemeye basladi. Kadin yari uykulu halde gozlerini acti. Suruklenmeye hala devam ediyordu . Kendini biraz toplayarak elini cani adamdan kurtarmaya calisti. Ama nafile oyle sinirle tutuyorduki kolunu bi an cikicak sandi kolu.

-Lanett olasii biraksana kolumu kendim yuruyebilirim . Diye sinirle bagirdi. Alp ona donerek olumcul bakislarini atti

-Sen hic akillanmazmisin kadin. Sozlerine dikkat et yoksa seni akillandirmayi iyi bilirim . Elzem sinirden bisey demeyerek onune dondu. Simdi onu sinirlendiremezdi elbet bi sekilde kacacakti burdan . Elzem bunlari dusunurken eve girdikleerini gordu. Ev fazla sakindi ne korumalar vardi nede birisi. Sadece ikisiydi. Sanki uzun zamandir buraya gelinmiyordu. Kotu bir sessizlik kasvetli ortam vardi. Yere dustugunde ani aciyla ciglik atti. Adam sert zemine acimasizca firlatmisti cunku onu. Onunde egilerek konustu

-Hala eminmisin mesleginden istifa etmemeye ve benim istedigim gibi yasamamaya ?.

-Olurum daha iyi oruspu cocugu !!. Diyerek bagirdi. Bu adam icin bardagi tasiran son damlaydi . Elzemi saclarindan tutarak evin icindeki merdivenlerden asagi surukledi. Bir odanin kapisini acti etraf karanlikti. Can acisiyla etrafa bile dikkat edememisti. Hafif ciliz bir isik acilinca hemen etrafa bakti. Buyuk siyah yatak zincirler kesici aletler hersey vardi odada . Korkuyla etrafa bakindi. Bunu goren adam daha da keyiflendi. Elbet onu asla arzulamiyordu ama cezasini bu yatakta verebilirdi. Ellerindeki ipi cozerek yataga firlatti kadini. Elzem dizlerinin ustunde gerileyerek dehset sacan gozlerle ona bakti.

-Bbak ne yaparsan yap eline bisey gecmeyecek. Benden uzak dur.

-Senin gibi zavalli bir avukat sayesinde elime birsey gecemez dogru. Ama senin her acin bana zevk verecek. Diyerek Elzeme yaklasti ellerini sıkıca kavrayarak zincirlerle bagladi . Hicbiseyden korkmayan Elzem suan titreyerek agliyordu. Korkuyordu... Ya ona dokunursa diye ..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İntikam +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin