1

553 20 3
                                    

Yatakta öylece uzanıyordum ben sonuçta bir vampirdim ama uykum vardı. O sırada üstümdeki bataniyeyi çeken jane

_uyan ve hazırlanmaya başla!!

_ya rahat bırak beni uyuycam ben!!

_sen bilirsin bende seni aroya söylerim! efendim olivya kalkmıyomuş diye!!

_tamam gelicem hazırlanıp ve bir daha üstümü açma ben senin gibi değilim , ben geceleri sıcak kanlı sabahları ise soğuk kanlıyım buyüzden üşüyorum.

_tamam ama aro beş dakikaya hazır olsun antreman var dedi. Bak gene kaçarsan canını yakacakmış ona göre!!

_üff benden yaşlı olman bana bağırman anlamına gelmez !!gelicem birazdan dedim ve gitti.

   zevksizler işte kırmızı,borda ve siyahtan solmuştum .
Her odada bu renkler vardı. Bense simsiyah yapmıştım çünkü kırmızıdan nefret ederdim. Bana ablamı hatırlatırdı onun için kurban edilmiştim.

Hazırlanıp aronun odasına saygısızca girdim ve

_ben hazırım ama hala neden benim sürekli antireman yapmam gerek ? Diyerleri otururken ben niye parkur koşusu , buz tırmanışı , 15. 000 mekik çekiyorum?

_ne demiştim ben!? Susacaksın saygısızlık yapmayacaksın. Beni sorgulamayacaksın demedimmi?

_özür dilerim efendim . Ben sadece merak ediyordum .

_fazla merak sana zarar verir demedimmi?

_evet efendim.

_şimdi koşu alanına gidip ısınma koşusu yaptıktan sonra mekik çekiyorsun ardındanda buz tırmanışını yapıcaksın bu sefer bunları yapmadan gelirsen cezan janenin acısı olacak ona göre!!o demeden yapıp gelmiştim . Üstümdeki buzdan terleri görünce

_ne ara gittin yaptın?

_sen konuşana kadar çoktan bitirmiş olurum dedim. Ha bu arada anladımki çok zor değilmiş ama bir dahakine buz tırmanışını yapmam zaten soğuk sevmem.

_bak tatlım biz soģuk kanlı yırtıcılarız.
Soğuk bizim en sevdiğimiz şey olmalı.

_aro sence ben neden soğuk ortamlara girmiyor ve sürekli kalın şeyler giyiyorum?

_lütfen saçmalama olivya sen vampirsin.

_ama bir kurtumda unutmadıysan.

_olivya cullen cezalısın kendi soyunu inkar edemezsin !!

_benim soyum babamdan gelir . Ne kadar ceza versende umrumda olmaz benim soyum kurttur!

_demek öyle peki neden bize seni verdi o çok sevdiğin baban !?o sırada ağlamaya başlamıştım , ailem bir çocuğunun hayatını kurtarmak için diyerini  feda etmişti.ben ağlayınca bana sarılıp

_özür dilerim kızım . Ben öyle demek seni incitmek istemedim.beni kızı gibi görürdü hep  ,  bende onu babam gibi görürdüm.o sırada alec gelmişti ve bizi yanlış anlamıştı ama alece zihnimi açınca alec bana bakıp

_pekala prenses. dedi normalde birtek zihnimi ona açardım aro bile bilmezdi zihin okuduğumu .

   Aro onlardan korurdu beni  . Onlar dediğim sadece benim gördüğüm canavarlardı. İnsanlar, vampirler ,kurtlar farketmeksizin yerlerdi . Onları ben yönetirdim benden emir alırlardı . Aro ise kendimi konturol etmem için uğraş bulurdu bana. ben ne  zaman boş dursam canavarlar görünürdü gözüme.
Bir ara onları salarken aro beni buldu ve  kendimi kontrol etmemi sağladı.

alacakaranlık 6 :Barışın kurbanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin