3

177 8 0
                                    

Uyandığımda yanımda carlisle vardı ve bana bakıp

_günaydın ! Bugün nasılsın?

_babam olsa belki daha iyi olabilirdim ama iyiyim. dedim.oda gülerek

_peki baban yanına gelir birazdan avlanmaya gitti.dediğinde önümde kahvaltılık birşeyler gördüm ama çokolata yoktu ve ben tüm gün uyumuşmuydum.kesinlikle çikolata istiyordum.babam elinde çikolata ile geldi.

_kızım şuan çikolatası olmadan ne yapar dedim ve geldim dedikten sonra ordaki ekmeğe sürüp küçük küçük dilimler yapıp ağzıma verdi.

_bende çikolata olmadı diye burun kıvıran kızına bakıp gülmemek için kendimi tutuyordum.deyince gülmeye başladım.babamda gülünce dayanamayıp kızarmış yanaklarımı gizlemeye çalışırken

_baba ,büyük baba gülmeyin hiç komik değil derken bile gülüyordum.karnım ağrımaya başlayınca carlisleye özel gücümle karnımın ağrıdığını söyleyince yanıma gelip babama

_o biraz yedi ,fazla yemesin sonra birşey olur deyince babam son lokmayı ağzıma verip .

_ne zamandan beri telepatik güçlerini kullanıyosun deyince. Şaşkın şaşkın

_sen nerden anladınki baba?

_en başından beri, alec söyledi ama sen söylemedin deyince

_baba senin bilmeni istemedim eğer bilseydin rahat davranmazdın sandım. Deyonce gözümden yaş aktı babam kıyamayıpgöz yaşlarımı sildi ve

_ben senin yanında herzaman rahatım kızım.bunu oynamana gerek yok.

_ama baba her vampirin bir özel gücü olmasına rağmen benim güçlerim birden fazla .

_tam olarak kaç tane birtanem?

_saymadım ama çok fazla baba uçmakdan tut ,geçmişe gitmek . Geleceği görmekten tut , ölümü görmekye kadar hepsi var en korkuncu ise canavarlar baba canavarları öldürüyorum.canavarlar çıkarsa kapıdan ,
Ölmeli anında orada . Derken gözümden yaşlar çıkıyordu.çığlık atıyordum hem onları ben konturol ediyordum hemde onları ben öldürüyordum.

_onlar çıkarsa kapıdan,
ölmeli anında orada.
Eğer girmesse içeriye ,
Beni yemeli ceza olarak .

_ neden kendine bunu yapıyorsun kızım.

_baba ben bunlardan korkmamın sebebi beni ve herkesi yemelerinden korkmam değil onlar çıktıklarında öldürmem gerekmesi ama sen varsın sen varken onlar çıkmazlar . Onlar sen varken yaramazlık yapmazlar çünkü sana beslediğim sevgiyi görünce ruhumu yemek istemezler .

_yani seni yedikleri içinmi acı çekiyorsun?

_acımın sebebi karnımdaki ıssırık deyince karnımı açtım karnımı görünce daha yeni farkettiler

_normalde bu yoktu.

_normalde vardı fakat size göstermedim .diğer gücüm istediğimi insanlara yansıtırken onlar benim istediğimi görür .

_kızım bak şimdi onun dişindeki zehirden bakarsak birtür yılan panzehiri yapabilirim.panzehiri karnıma döktü ve

_bu biraz canını yakıcak.
Benim canım yanmıştı fakat daha iyi hissediyordum

_baba bugün kapıyı kitliycem
Ve normalde dün yapmamı istediğin seyaheti bugün yapıcam babacım.
Ama sana anahtarı vericeğim baba.

_daha dün beni bırakmak istemiyosun diye küsen kıza ne oldu.

_o zaman onlardan kimseyi tanımıyordumki!

_şaka yapıyorum prensesim.hadi gitmek istiyorsan kapıyı kitle anahtarı bana var deyince elimi tuttu

_baba yapmasam korkuyorum oraya gitmek istemiyorum .

_ama kızım sen onları kapatmassan ne olur?

_geri gelir herşeyi yerler.

_geri gelir derken ? Birkez dahamı oldu bu olay?

_olivyayı kızdırınca iki kişi sebebsiz yere olivyanın olmadığı yerde ölü bulundu sonra birçok vampir ve insan öldü bunların kaynağını araştırmaya başladığımda ise olivyanın yeteneğini yanlışlıkla açmış ve canavarlar var diye bağarıyordu. Bense canavarlardan korkmamasını ona benim yanımdayken zarar veremeyeceklerini söyledim ve onunla ilgilendim.sonrada yaralarını görünce birşey olduğunu anladım ama o şeyler her neyse kızımı baya ısırmışlardı. Yaralarını ben temizledim . Oda hala korkuyordu ama yanımda kaldığı mühlette kimse ölmemiş ve yaralanmamıştı. Sadece ara sıra yara izleri tekrar ćıkıyordu ve bazen anlamadığım bir dilde konuşup rüya görüyordu . Kelimeyi araştırdığımda ise karşıma çıkan gölge ruhlarının diliydi ve sadece onlar konuşabilen biri bunu bilebilirmiş. İnsanlar ve vampirler öğrense bile onlara itahat etmezlermiş. Sadece bir kişiye itahet ederlermiş oda kraliçe ay olarak geçermiş ve ay birgün hamile kalmış ama çocuğu ölü doğmuş ve ay buna dayanamayıp kendini gölge ruhlarına vermiş ve gölge ruhları yeni ayı seçmişler ve bir kapıyı üzerlerine kapatıp ayın doğmasını beklemişler...

_yani seçilen ay o ve onlara emretmedikçe onlar çıkamaz.

_evet ama itahat etmeyenler ise içerden çıkarlar bense onları öldürürüm eğer kapıda ben yoksam ve kapıda kitli deyilse herşey biter .baba gidicem ama elimi bırakmayacaksın dediğimde gözümü kapattım ve kapıyı kitledim ve anahtarı aldım.

_baba al şu anahtarı dediğimde elimdeki anahtarı aldı ve kutunun içine koyup kutuyu kitledi.

alacakaranlık 6 :Barışın kurbanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin