_baba ! Oauhh! Uyandım ben ! Babamı gözüm arıyordu ama karnımdaki acı ile
_baba canım yanıyor! Derken çığlık atmaya başladım ve babam anında vampir hızı ile uyandığı gibi gelmişti.
_kızım neren acıyor? Ne oldu carlisleyi arıyimmi?
_baba karnım, karnım çok ağrıyor! Dediğimde karnımdaki şişik olan noktayı gösterdim ve
_carlisleyi arıyorum hemen tatlım! Dedi ve anında carlisleyi aradı , 15 dakika sonra carlisle geldi ve
_kaylee dün olan olaylarda derin yaralanmışsın yarana sebeb olan şey kapanırken içinde kalmış şimdi sana morfin verip küçük bir yer açıp içinde kalan parçayı alacağım.anlaştıkmı ?
_tamam ama yara çabucak kapanıcaktır . Nasıl hızlı olacaksın? Hemde hızlı olsan bile vampir hızında yapman gerekecek .
_evet haklısın ama sen bir çözüm daha üretebilirsin! Bir düşün bakalım!
_ buldum eğer kapanmasını önlersek
_o zaman en azından biraz zaman kazanabiliriz. Ve sen çok zeki bir öğrencisin ama ilk günden dersleri ekmişsin!
_şey babam anlatmıştır sandım ama o tamamını anlatmamış sanarım . Biz okuldayken alec bir vampir kokusu aldı sonra biz ilk olarak birşey yapmadık- dediğim an iğneyi şişikin yerin hemen yanına saplamıştı ve bende ağrısı geçince
_ama koku sürekli kendini hissettirince alec onun derdi nedir diye anlamaya çalışmak için beni jane ile eve gönderdi sonra öğretmen gelince özel güçlerimi kullandım.
_peki sen orada hangi okulda okuyordun?
_kızım tabikide volturiler seçkin öğrenciler okulunda okuyordu orayı ben biliyorsunki yetenekli ve ıq seviyesiiyi olan genç vampirleri alıyorum ve geneli bilim insanı olarak kabul ediliyor.
_ayrıcalıksız gitti ama değilmi?
_ıq seviyesi 200 olan yetenekli ve doğuştan vampir bir kıza ne ayrıcalık yapabilirimki?
_ne?benim ailemde bir deha var ve bana şimdimi söyleniyor bu?
_affedersiniz ama şuan tartışmanın zamanı olduğunu sanmıyorum !
Biraz daha beklerseniz canım acıycak ve onu hiç tavsiye etmem !
_tamam tatlım , dedi ve neşterle şişikliğin üstünü kesti ve vampir hızı ile içimdekini çıkartmaya çalıştı o sırada yaranın kapanmak üzere olması içimdeki şeyin orda takılı kalması oldu bende yardım etmek için neşterle oraya biraz daha küçük olan bir yarık açtım ve çarlisle elindeki kocaman camı gösterdi ve
_iyiki haber vermişsin aro yoksa sonsuz hayatında çok acı çekerdi.
_büyük baba ama bu nasıl olduki? Derken adamın beni sürüklediği sırada kırık bir cam şişesinin üzerinden geçtiğimi hatırladım ve
_tamam kırık şişenin üzerinden geçmiştim normal bu . D e yince babamın aklına gelmiş ve sinirlenmişti.
_kızım sen o adamın yüzünü gördünmü?
_babacım adam beni yüz üstü sürükledi o sırada burnumu kurtarmakla uğraşıyordum.
_haklısın kızım ama adam seni bayılınca bırakmış demekki canımızı yakmak istiyordu.
_evet haklısın bu sefer okula giderken sadece bizimle yani kurtlar ve vampirlerle kal ,biz senin sınıfında yer açacağız !
_caius amca kimseye zarar veremesiniz! Bu kurtlarla anlaşmayı bozmak demek!
_tatlım öyle değil o kadar kas kafalı değil caius amcan. Sadece birkaç kişiyi b sınıfına veya c sınıfına gönderip alec ve jane yer açacağız olmadı -
_evde öğrenim görürsün jane ve carlisle sana dersleri anlatır zaten!
_ama babacım okul biraz kalabalık zaten ama insanlar çok fazla yanıma geliyorlar alec ve janede insanlara zarar vermemek için sürekli kaçıyorlar ve ben sürekli insanlarla kalıyorum.
_alec jane hemen gelin!
_efendim biz sadece kaylee yi uzaktan koruyoruz ama insanlar sürekli çevresinde ve kurtlar biz bu okula geldik diye sürekli bizi takip ediyorlar!
_ o zaman siz kayleenin yanında kalın ve alice yada kurt sürüsünün yanına getirin. Olmadı jacob ile bir anlaşma yapmalıyız.
_babacım ne yapsam insanlar benle oturmak için can atıyor bu ara zaten bir öğretmen sürekli benim peşimde , sürekli ıq mü ve algımı sürekli ölçüyor ,
Sürekli benim ne yaptığımı öğrenmek istiyor.
_kızım zaten sizi bırakmayışından anladım eğer sizi umursamasaydı bırakırdı demekki gözüne battın ,
_baba ama adam resmen çok fazla soru soruyor derste beni tanımaya çalışıyor ve zeki olduğum için sürekli yanlış yaparak benim düzeltmemi bekliyor. Sanarım benim hatam olucakmı? Yada arkadaşlarımla konuşurken beni dinliyormu? Diye sürekli ölçüyor!
_o zaman o senin rehber öğretmenin olmalı baksana aslında sende bir yetenek gördüğü için meraklanıyor ve birdaha ders sıralarında konuşmak yok.
_baba sende caius amcamı öldürdün ! Neydi? Hh! Kalp krizi!diyip gülmeye başladım.caius amcam babama bakıp
_beni öldürmeye çok meraklısın aro bu konuda marcusu öne sürseydin daha iyi olurdu en azından inanırdı . Neyse okul için bir hediye vereyim bu tatlış prensese! Dedi ve bir araba anahtarını bana doğru uzatarak salladı.
_bu ne amcacım?
_anahtar!
_onu anladım caius amca , niye verdinki ? Benim arabam vardı!
_tatlım yeni modelini aldım sana hem senin arabanın modeli eskidi! Caius amcam arabalara çok dikkat eder ve aşırı severdi . Bazen kendisinin yaptığı arabalar bile olurdu . Acaba bana nasıl bir araba alıdı?merek ettim ve dayanamayıp anahtarı alıp hızla dışarı çıktım ve gördüğüm şahane arabayla utkum tutulmuştu bu arabayı daha önce görmemiştim hemen arabanın motoruna baktım ve 5 motorlu olması aşırı güzel bir beyni olan bir araba hediye edilmişti. Sanarım bu arabayı kendi tasarlamıstı.
_caius amca bu bir mühendislik harikası çok güzel ,hızlı olmuş deneyebilirmiyim ?
_ bu prenses arabadan ve amcasından çok iyi anlıyor!
_tabikide arabadan anlayacağım sonuçta motorları harika bir mühendislik ve sen harika bir mühendissin! Ama en iyiside harika bir amcasın!
_o zaman hızlıca bir test sürüşü yapmak için arabaya binebilirsin!
_ama sensiz olmazki sonuçta mühendisi sen oluyorsun bu arabanın! Ve benimde amcam! Dedim ve kocaman bir öpücük verdim yanağına.
_ o zaman arabayı aç bakalım prenses!
Dedi bende arabayı açtım ve sürücü koltuğuna geçtim. Sürmeye yavaş başladım oda
_hadi ama 5 motorlu bir arabanın ne kadar hızlı olduğunu ölçelim . Dediği anda araba ile gaza kökliye bildiğimkadar kökledim .
_işte böyle ama okula gidiyoruz sanarım.
_amca sen kalp krizi geçirdin .
_hayır tatlım ! Caius kalp krizi geçirdi ben marcus amcanım sonuçta ! Dedi ve göz kırptı bende gülerek
_tabikide kim demuş caius amcam yanımda diye marcus amcamla geldik! Arabadan inmeden amcama ,
_amca ben bu haldemi okula gideceğim?
_ne var halinde gayet bir volturi olduğunu gösteren bir kıyafet!
_biliyorum ama zaten göze batıyorum , biraz daha göze batacağım zaten volturi seçkin okulunu biliyorlar!
_evet aşırı zekilerin okuduğu harika bir lise ve kurucusu biz oluyoruz.
_ama sizin olduğunuzu kimseye söyliyemeyiz siz 3 müdür oluyorsunuz .
_tamam o zaman hadi artık arabadan inelim hem öğretmeninle konuşurum .
_tamam hadi inelim. Dedim ve arabadan indik herkes bana bakıyor ve amcam hakkında düşünüyorlardı . Amcam acı çekiyordu biraz kötü olmuştu sonuçta az vampir çok insan olan bir yerde duruyorduk. O sırada öğretmen amcamı görünce,
_meraba!ben kayleenin okuldaki öğretmeni ve janen amcasıyım. adım marcus ,
_tanıştığıma memnun oldum ben kayleenin yeni biyoloji öğretmeniyim.
sanarım sizde biyoloji ile uğraşıyordunuz !
_evet uğraşıyorum janegil şuan gelemeyeceği için ben getirdim kayleeyi hemde ilk günden derslere katılmadığı için özür dilemeye geldim.
_sorun değil geçerli bir sebebleri vardı . Abiniz nasıl oldu? Şuan iyimi?
_evet şuan evde oda yaptık ve birkaç doktor ve hemşire getirttik. Bir hafta sonra iğleşecek diyorlar.
_nasıl yani?kalp krizi geçirmemişmiydi?
_evet ama bizim öğrencilerimizin ürettiği bir amilyatı yaptık yani pek hazla vakit geçmeden iyileşmesini sağladık.
_nasıl yani yeni bir ameliyet türümü keşfettiniz?
_ evet aslında keşfettik diyemeyiz bizim öğrencilerimiz bir tür çip geliştirdi ve o çipler ameliyat yapmaya gerek kalmadan iyileştiriyorlar aslında teknoloji sınıfımız sağlık alanındada çalışmalar yapıyor .
_harika bir buluşmuş peki patentini aldınızmı?
_evet ama şuanlık gizli tutuluyor bu buluş yani biz patentleri alsakta çocuklar dünyaya açıklamak istemiyor .
_evet anladım merak etmeyin kimseye söylemiyceğime emin olabilirsiniz.
_efendim marcus amcam bugün benle okulda olacak , umarım bir mahsuru yoktur.
_tabikide bir mahsuru yok tatlım ama derslerde dışarıda durmalı sonuçta öğretmenine sormadan içeri girmesi öğretmeni biraz otoritesini sarsabilir ve sen genelde nerede kalıyorsun?
_ailesi baya kalabalık olduğu için bizimle kalıyor ve derslerde birbirlerine yardımcı oluyorlar. Derken öğretmen benim üstümdekini bir forma sandı ve
_ tatlım bu eski okulunun üniformasımı? Biraz karamsar bir havası varmış daha çok vampir gibi duruyorsun! Deyince amcam ile bakışıp gülmeye başladık , öğretmen anlamamış ve
_bu bir forma değil aslında aile üyelerimizin geleneksel bir kıyafeti! Biz ailecek kayleeyi aileden gördüğümüz için bu kıyafeti giyiyor bu kıyafeyi sevdiği için giyiyor ve vampir gibi derken bizi ilk siz vampirlere benzettiniz diyemeyiz. İyi kıvırmışti caius amcam ,
_pekala o zaman ders zili çalmak üzere küçük hanım ben sizi oylamıyim!
_o adam bana biraz değişik geldi gerçektende sana baya takmış .
_aramızda kalsın ama bana biraz değişik geldi vücut hatlarımı övdü resmen adam! Amcam bana bakıp
_sanarım benim bugün öğle yemeğimi buldum o adamı yiyeceğim! Sinirli bir şekilde söylemişti.
_amca sakin ol unuttunmu ? Burda herhangi birini ısırmak yasak eğer ısırırsan anlaşma bozulur.
_tamam tatlım ama sinirlenmem imkansız adam resmen sana sulanıyor!
_amcacım ben kendimi koruyabilirim hemde sınıfta kurt var yani sorun olursa anlaşma bozulmadan lara yardım edebilir .
_tamam tatlım o zaman sınıfa geç bende ders öğretmeninizi bulayım ,
Dediği sırada biraz durdu ve
_tatlım burda bir vampir var!
_meraba caius ! Ben kayleenin yeni mühendislik dersinin öğretmeniyim !
_sen , yani siz bir vampirmisiniz? Amcam demişti şaşkın şaşkın.
_evet ben bir vampirim ama yanlız burada pek konuşmamalıyız sanarım dersime girebilirsiniz bugün son ders dışında bütün dersler benim dersim .
_teşekkürler ama benim ismim caius ama ben burada marcus olarak geldim!
_hm anladım dün bir olay olmuştu senin adın kalp krizi olarak geçiyordu bende kulak verdim ayrıca kaylee çok fazla göze batıyorsun özelliklede biyoloji öğretmenine , iyiki larayı seni koruması için yolladım ne olur ne olmaz ?
_teşekkürler ama zil çaldı artık derse girmeliyiz efendim!
_tamam kaylee ama sınıfa bugün dışarda park alanında işleyeceğimiz için hemde araban bir mühendislik harikası sanarım caius yapmış .
_evet bugün hediye etti ve alecgil bana sahip çıkamadığı için cezalı bu yüzden gelemediler.
_evet anladım sanarım okulda bir vampir kokusu alınca telaş ettiler,
_aslında sizin kokunuz değildi efendim başka bir vampir benim peşimdeydi ve sonra yakalayıp beni yerde sürükledi sanarım sadece babamın canını acıtmak istiyordu.
_anladım babanda alecgile yuklendi .
Cezalar sanarım biraz kötü olacak.
_hayır babama onlara sadece bir gün kan vermemesinin onlara ceza gibi gelecwğini söyledim ve onu yapıyor şuan.
_en azından vicdanlıca bir ceza aslında,
_o genelde vicdanı ve acıması olan bir vampirdir yiğenim diye söylemiyorum ama tam 120 yıl kan içmeden hayatta kalmayı başardı ve yanında o kadar çok insan varken ayrıca kansız olmasına rağmen profesyonel adamlarımızın kafalarını koparttı hemde tam 20 yaşındayken !
_evet aslında insan kanını içse çok güçlü bir vampir olabilir fakat vücudu baya dayanıklıymış sanarım -
_şey aslında kandan tiksinmemi sağlayan şey ablamın kan içişini görmem diyebiliriz ama ben bir kurtumda yani gayet normal bence!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alacakaranlık 6 :Barışın kurbanı
FanfictionSavaşın içinde doğan , savaşla büyüyen bir kız aynı zamanda ablası yüzünden barışa kurban olmuş biri, kendi ailesi bile ona inanmıyorlar . Volturilerin lideri , vicdanı ve acıması olmayan bir adam aynı zamanda harika bir baba ve harika bir eğitmen .