Uyandığımda babam baş ucumda marcus amcam kitap başında uyuya kalmışlardı, caius amcam ise yandaki çalışma masasında ansiklopedi kitaplarına bakıyordu .
_tatlış uyandınmı bakalım ?
_caius amca biraz sesiz konuş baksana ikiside uyuyorlar! Dediğim anda ikiside uyanmış bana bakıyorlardı , bende caius amacama sinirlenip söylenmeye başladım.
_ama caius amca yaptığını beğendinmi ? Babamgilin uykusu hasas sesiz konuş diyorum .yok! İllaki bağaracak!! Gene sinirlenmek üzereydim ama öyle çok sinirlenecek havamda değildim .
_şampiyon biraz sakin ! Onlar hep böyleler zaten bunları kaldırmasan sonsuza kadar ölü gibi uyurlar!
_hey unuttunmu bizim zaten ruhumuz yok ve ayrıca seninde yok, derken marcus amcam caius amcamın kafasına tam isabetle kitap atmıştı.
_bu seher tek ben kızmadım anlaşılan, diyip kahkaha attım . Babamda gülüyordu ama hala uykuluydu sanarım caius amcamın ne zaman uyuyacağını görmek istiyordu ama uyuya kalmıştı.
_ee sabah oldu birinizde demiyorsunuz avlanalım diye !
_kızım biz senle birşey konuşmak istiyoruz!
_evet babacım istediğinizi konuşabiliriz !
_tatlım sen bir vampirsin ve vampirler insan kanıyla yaşar . Doğru değilmi?
_yani aslında hayvan kanıda içiyorlar ama daha çok insan kanı susuzluğunuzu konturol etmenizi sağlıyor yani evet , evet öyle !
_tatlım ve sen bir vampirsin ve aynı zamanda kurtsun uzun süre kan içmeden yaşadın ve bunun için en çok insan kanı içmesi gereken sensin birtanem!
_babacım düşünsene birinin yiyeceği olduğunu ilk aklına ben gelmezmiyim? Onlarda bizim gibiler aile yaşantıları var ve senin gibiler sadece ilikleri vücut ısılarından donmadığı için kan uretebiliyorlar bizse vücudumuzdaki kan değerini yükseltmek için kanla besleniriz, dediğim anda babamgil bana gururlu şekilde bakıyorlardı ve
_kızım seni insanlar duyduğunda sence nasıl bir tepki verirler?
_babacım insanlar bizden korkarlar önceki yıllarda bile insanlar bizim hakkımızda söylentiler yayıyorlardı.
_evet kızım insanlar bizim cadılar tarafından lanetli olarak yapıldığımızı aynı zamandada şeytanın intikamı olduğumuzu söylerler . Neden biliyormusun?
_çünkü onlardan üstün olan hiçbir varlığın olmadığı aksine onların üstün olduğunu düşünüyorlar ve bizim onlardan üstün olduğumuza inanmadıkları için bizim güneşten yani bir nevi tanrının gücünden etgilendiğimiz için güneşe çıkamadığımızı söyler ama sadece onlardan farklı olduğumuzu anlamasınlar diye çıktığımız zaman havada kapalı olurdu . Yani aslında bizi dışlamamaları için biz onları dışlarız sense doğuştan safsın yani saf bir vampirsin ama kurt olman ve kan içmemen seni insan olduğunu zannetmemizi ve seni öldürmememizi sağladı ama normalde bir ölümsüz çocuk olman senin anında ölmendi ama sen ölümsüz bir çocuk gibi değildin insan gibi büyüdün ve kan içmedin ve bizde seni insan sandık sonra savaşın ortasında hepimizi durdurdun ve savaşmayın dedin .
Sana saldıran volturileride tek tek öldürdün yaşına karşın bir yara bile almadın bu yüzden volturiler seni yanına geçmeni istedik kan içmeyen bir vampir güçlü kalamazken sen onca yıl kan içmedin ve aşırı güçlüydün ayrıca eğitimli vampirlerin yapmadığı stratejik hamleleri yapıyor ve onları savuşturuyordun.
_babacım altı üstü beni ısırmaya çalışan vampirlere karşı biraz acımam yoktu ve ayrıca onları yakmadım yani dürdüm sayılmazdı. Hemde o savaştan beri uyurken kabus görüyor ve onları düşünüyordum. Yani bir vampir olmak kan içmek değil kan içmiyorken bile güçlü olmaktı. Hemde jane bana acı gücünü kullansa bile dikkatimi dağatamamıştı ve ona biraz daha yaklaştığımda çok korkmuştu ama beni durduran şey korku değildi acıma duygusunun bende olmadığını hissetmiştim ve beni ben yapan duygumdu. O yüzden jane yaklaşırken durmuştum.
_ aslında senin böyle yaptığında janele ilgili birşey durdurduğunu düşünmüştük aslında o yüzden jane senin eğitmenin olarak vermiştik.
_babacım jane bbenimöğretmenim oldu ama şuan 18 yaşında görünmem biraz tuhaf oluyor ama ginede gayet iyiyim derslerimde. Hem zaten 120 yaşındayken çok genç görünüyorum.
_alice geldi efendim! Alec söylemişti babama babamda o gelmeden salona toplaştık ve babam gelmesine izin verdi. Alice geldiğinde elinde bir mektup vardı ve bana uzattı
_al bakalım
_bu ne alice ?
Dediğimde açtım ve içinden benim resmim olan bir kimlik çıktı ve bende
_bana niye bir kimlik verdin? Hemde kaylee cullen olarak !
_ünüversiteye gitmiycekmisin?
_ama ben evde okuyorum jane bana öğretiyor !
_hayır okula gitmelisin ! Senin yaşında okula gitmeyen kimse yoktu hemde bende senle aynı yaşta görünüyorum yani senle okula gideceğim!
_ama sen daha önce burdaki okullara gittin! Nasıl tekrar gideceksin?
_tatlım beni hatırlamazlar bile senide yeni bir cullen olarak yazacağız bu yüzden sen hal ve hareketlerini biraz düzgüne alsan iyi olur bu gün carlisle ile okul kaydı için gidiceksin ama ilk olarak sürünün yanına gitmelisin onlarla bağlandıktan sonra zaten onlara anlatınca gitmene izin verecekler. Dediğinde sürünün olduğu yere ışınlandım ve babam olmadığı için beni vampir sanan bir bekçi kurta dönüştü ve üstüme atladı o sırada ben yana çekildim ve anında yere yapıştı ben sadece bir kurt değildim bir strateji dehası olmam işime yaramıştı sadece pençesi deymiş ve hafif bir yaradan kan sızıp yara kapanmıştı. Dönüştü ve bana bakıp.
_sende nesin böyle?
_ben alfanın kızıyım jacob babam olur ama sıçrayışınızda hem stratejik olarak yandan açık kalıyorsun hemde saldırdığının bir vampir olduğunu unutuyorsun! Dediğimde bana şaşkın bakan gözlerin sadece o olmadığını anlamıştım ve açıklamam gereken bir şey daha çıkmıştı o sırada clara
_hey bunu nasıl yaptın? harikaydın.
_teşekkürler ama pek birşey yapmadım sadece yana kaydım.
_ama o birkez bile bir vampir elinden kurtulamadı.
_demekki o vampirler aynı zamanda kurt değillermiş. Derken ablam geldi ve
_malesef bende kurtulamadım kardeşim!
_senle uğraşmak istemiyorum eğer burda olduğunu bilseydim gelmezdim milen!
_kaylee gidelim istersen bizim bölgemize girmesi yasak orada bağlanacağız sonuçta.
_tamam gidelim onun yüzünü görmek istemiyorum şuan!dedim ve sürünün yanına gittik ve benim söylemem gerekeni söyledim.
_clara ben bugün okula gitmeliyim ama size ayıp olmasın diye gelmiştim .aslında bugün akşama geliceğim belki jacob bahsetmiştir!
_evet bahsetti . Zaten aakşamacı töreni var yani gidebilirsin ben bugün erken gelmeni istememin sebebi sınırları öğrenmendi.
_tamam o zaman ben gidiyorum akşam görüşürüz, dedim ve ışınlandım carlisle hemen yanımdaydı ve
_tatlım aslında bir anda odalara dalmamalısın kapıya tıklamadan gelmemelisin!
_ama carlisle ben senin odanın yAnına ışınlanacaktım ama pek işe yaramadı özür dilerim.
_sorun değil ! kimlik sendemi?
_evet!
_o zaman gidiyoruz tatlım!
_nereye?
_okul harici her yere diycem ama ciddiye alıcaksın o yüzden okula gidiyoruz . Dediğinde bende gözümü devirdim ve
_carlisle sen neden bugün çok şakacısın diyceğim ama cidiye alacaksın o yüzden hiç şakacı değilsin. Deyince intikam aldığım için harika bir gülüş atmıştım. Oda gülmüştü ama anlamadığım şey neden güldüğüydü arabaya bindik ve okula gittik sonra arabadan inerken herkes bana bakıyordu aslında rahatsız olmuştum sonuçta o kadar insanın içinde vampir olmak baya zorlayıcıydı ama kurt tarafım vampir tarafımı bastırıyordu ve sonra alice , jasper,bella,edward , roselie , emmet hepsi okuldalardı ve yanıma geldiler .
_kaylee seni burda yanlız bırakmayız!
_şimdi ilk defa insanların yanında nasıl acı çekermiş gibi baktığımı anladım sanarım. Demişti jasper sonuçta oda benim gibiydi ama o 120 yıl susuz kalmamıştı sonuçta.
_sen en azından hayvan kanı içiyordun halinden memnun olmalısı yoksa benim gibi susuz kalırsın jasper a-
_burda akrabağlık bağlarını söyleyemeyiz kaylee sonuçta burda kimse bizim yiğenimiz olduğunu bilmiyor ! Diye fısıldadı roselie.
_tabiki roselie!
_kaylee hadi !
_tamam carlisle , derken aralarında dedikodu yapan insanları duyabiliyordum . O sırada birisi bana bakmıştı ve aşırı yakışıklıydı ama pek umrumda değildi.o sırada müdür beyin odasına girdik ve carlisle
_müdür bey dediğim gibi bu kaylee cullen benim kızım .
_Carlisle ama ben sen-derken eliyle susmamı işaret eden aleci gördüm sanarım ilk günümde pekteyanlız olmayacaktım. O sırada içeriye aro ,jane ve alec geldi. Ellerindeki belgelerle gelmişlerdi ve jane ve aleci beni korumaları için okula kaydedeceklerdi anlaşılan babam bana baktı ve
_aa ! Carlisle meraba!
_meraba aro!
_nasılsın bakalım kaylee?
_iyiyim efendim. Dediğim sırada bana bakan müdür,
_sanarım nazik ve narin bir kızsın !
_teşekkürler efendim, kibar sözleriniz için.
_rica ederim , bölümün biyoloji a sınıfı göz gezdirmek istersen koridorda biraz beklersen seni sınıfına göturecek bir gönüllü gelecek onu biraz bekletirsen arkadaşlarınkinide gösterir.
_afedersiniz acaba aynı sınıfa gönderebilirmisiniz? Carlisle ve babam aynı anda söyleyince müdür şaşkın bir şekilde
_malesef biyoloji a sınıfında son bir kişilik yer var ama diğer sınıflardada birer kontejjan boş oraya almalıyım.
_yinede denediğiniz için teşekkürler.
_rica ederim .
_carlisle ben dışarda olucağım beni ararsan diye söyledim .
_tamam tatlım . Dediğinde insanlar gibi olmak biraz uykumu getirmuşti o sırada biri yanıma yaklaştı ve
_kaylee cullen sen olmalısın bende felix
_ şey aslında kaylee dersen daha çok sevinirim felix.
_pekala kaylee okulu bugün sana ben gezdireceğim seni!
_ama alec ve jane beklemen gerekiyor .
_alec ve jane?
_evet abim ve ablam gibilerdir buraya daha yeni taşındılar .
_hmm ! Peki genelde ne yaparsın?
_ya aslında ben aslında pek birşey yaptığım söylenemez.
_o anlamda değil kaylee! Yani favori aktivitelerin nelerdir?
_şey tam olarak sizin dilinizi anlamıyorum şey ben italyadan geldim . Dediğimde italyanca konuşmaya başladı o zaman anladım ve
_tamam ben genelde yüzerim piona çalarım , buz tırmanışı yaparım ,resim yaparım ve aslında ben herşeyden zevk alırım , dediğimde alec kapıyı açtı ve
_kaylee bu arkadaş kim kardeşim?
_abicim bu arkadaş bize okulu gezdirecek . Dediğimde jane
_peki bugün kahvaltı yapmamışsın baban söyledi ,
_felix ilk olarak bize rica etsem kantini gösterirmisin?
_kaylee çok kibarsın! Ve gösteririm .
_iltifatın için teşşekürler felix dedim ve onu takip ettik . Kantindeki reyonda meyveli yoğurt gördüğümde sevinçliydim ve
_alec rica etsem bana meyveli yoğurt alırmısın bir tane?
_tabikide kaylee, dedi ve alec yoğurt almaya gitti bende boş bir masa buldum ve oraya oturdum ve anında masaya birkaç kişi gelmişti jane rahatsız olduğunu anladığım için
_jane alece bakarmısın? bir tane daha meyveli yoğurt alsın.
_tamam kaylee.
_meraba , ben dianna!
_meraba , bende kaylee , dediğimde alec yanıma geldi ve yoğurtları verip
_kaylee biz alice gilin yanında olacağız.
_tamam yoğurt için teşekkürler alec.
Dediğimde alice gilin yanına gittiler ben onlara gösteririm evde beni insanların yanında tek bırakmayı!
_buraya baya toplaştınız , dedigimde claranın sesi ile,
_meraba kaylee bizde kimya sınıfında burda okuyoruz.
_clara ben sizi boş arazideki okula gidiyorsunuz diye biliyordum.
_buz bu sene alicenin zoru ile bu okula geldik.
_sanarım baya çevren var kaylee burda!
_şey aslında sadece alicenin bu okulda olduğunu biliyordum.
_hm anladım ! peki carlislenin başka bir yerde bir çocuğu olduğunu bilmiyorduk!
_aslında ben jane gille italyada eğitim alıyordum ama sonra buraya babamın yanına geldik aslında babamgili sadece yılda bir kez ziyaret ederdim ancak bu yıl burda kalmak istedim .
_anladım peki hangi lisede okuyordun?
_ lisenin ismi volturi seçkin öğrenciler lisesiydi.
_ben orayı duymuştum orası sadece aşırı zeki öğrencilerin okuduğu bir lise olduğunu duymuştum . Oraya bizim gibiler pek alımaz sen nasıl kazandın?
_IQ testimde en yüksek dereceyle geçtiğim için okul bana bir mektup gönderdi. babamda beni bu okula gönderdi. Orada en yakın akrabalarımız volturilerdi ve onlarla kalıyordum.
_peki ıq seviyen einsteini geçtimi ?
_200Iq seviyesine sahibim onunkini bilmiyorum. O yüzden bu konuda yorum yapmıyorum.
_vay be kendi ıq sünü bilen ama einsteininkini bilmiyor ! Deyip gülmeye başladılar bende o sırada telefonumdaki sonucu gösterdim ve sanarım inanamadılar biri kahvesini yana püskürttü ve
_gerçekten ciddiymiş! Ben sen şaka yapıyorsun sandık!
_şey ben şaka yapmayı pek sevmem onu daha çok alec yapar. Dedim ve elimdeki bitmiş kutuyu çöpe attım ve hızlıca zil çalmadan iki saniye önce masadan çıktım o sırada bugün gördüğüm çocuğu gördüm ve
_sınıfa bensiz gidemezsin prenses ! Prenses deyince aklıma ilk caius amcam geldi ama sesi benzemiyordu,
_ ben darell tanıştığımıza memnun oldum!
_meraba ama derse geç kalmak istemiyorum , dedim ve hızlı insan adımları ile ki hızlıda denemez ama derse geçtim ve elimdeki kağıdı biyoloji öğretmenine uzattım ve bana
_tatlım kendini tanıtırmısın?
_tabikide efendim , ben kaylee cullen . Dedim ve yerime geçecekken
_sadece bu kadarmı? Hangi okuldan geldin?
_italya volturi seçkin öğrenciler lisesinden geldim. Dediğim anda bana şaşkın şaşkın baktı ve ayağa kalkıp,
_ıq ün kaçtı?
_200ıq seviyesi . Deyince bana baktı ve gözünü devirdi . İnanmamıştı bende ona telefonumdaki test sonuçlarını gösterdim ve gözleri iyice büyüdü.
_ gerçektende ıq seviyen 200 mü?
_evet efendim.
_peki sen niye bu bölümü seçtin? herhangi bir bölüm seçme imkanın vardı.
_evet efendim fakat ben tıpla ilgilendiğim için bu dalı seçtim sanarım bu okulda tıp yokmuş ve ayrıca efendim 5 dakikanızı dersinizden almış oldunuz!
_teşekkürler kaylee ve önemli değil senin bu sınıfta okuman hem okulumuz hemde sınıfımız için bir ayrıcalık ve duyduğuma göre o okulda çok fazla fiziksel aktivite yaptırılıyormuş,
_evet efendim biz genelde spor yapmayı severiz ve formumuza dikkat ederiz .
_haklı olduğun vücut hatlarından anlaşılıyor. Sanarım adam bana biraz sırnaşık gelirken sürüden biri ,
_efendim benim yanım boş kaylee yanıma oturabilir.
_tamam lara , kaylee laranın yanına oturabilirsin.
_peki efendim. Dedim yerime oturdum ve sesizce
_lara çok teşekkür ederim.
_o hoca senin kadar bir çalışkan bir öğrenci görmediği için çok konuşuyor , yani biraz sırnaşık olması normal. Dediği sırada hoca , soru sormuştu ve bende el kaldırdım ve
_efendim sanarım yanlış söylediniz çünkü insanların en küçük yapı taşı hücre değildir ancak canlılık özelliği gösteren en küçük yapı taşıdır.
_sözümü düzelttiğin için teşekkürler ve ayrıca şuan algınızın açıklığına hayret ediyorum bayan cullen . Az önce siz bir yandan beni bir yandan larayı dinliyordunuz sanarım
_efendim aslında zil çalıcak şimdi , dedim ve zil çalmıştı anında meyveli yoğurdumu aldım o sırada jane ve alecde yanıma gelmişlerdi bende
_lütfen birdaha beni yanlız bırakmayın hemde evde bunu size ödete-
_ama ordaki insanlar bizi susatıyorlar!
_benmi dedim onlara gelin diye!? Diye bağardım ve kendimi düzeltip.
_acaba evde size ne yapsam?
_ya kaylee o kadar insan vardı, bir dakika burda tanımadığım bir vampir kokusu alıyorum!
_birazdan gider heralde boşver biz devam edelim! Dedi jane ama hala peşimizdeydi kokusu buram buram geliyordu sonunda alec dayanamadı ve
_jane kayleeyi eve götür ve olanları aroya anlat bense o vampiri bir yere çekeceğim.
_tamam , hafi kaylee gidiyoruz!
_ama okulun ilk gününde okulu asıyorum!
_ama baban bize herhangi bir tehlike sezdiğimizde seni getirmemizi söyledi.
_tamam ama buna pek emin değilim eğer kızarlarsa siz beni getirdiniz ona göre.
_tamam hadi ! Dedi ve hızla beni çekiştirmeye başladı o sırada öğretmene çarptım ve
_sizin derste olmanız gerekmiyormuydu bayan cullen ?
_efendim babam benle ve kaylee ile görüşmek için bizi aradı efendim ,derken babanı zihninden seni aramasını söyle zihnine girip dediğinde bende yaptım tam o sırada babam aradı ve
_efendim izninizle janenin babası arıyor! Dediğimde elimden telefonu aldı ve açtı,
_kızım nerdesiniz ? Caius amcan çok kötü eve gelip kardeşinize bakmanız lazım.
_efendim ben kayleenin biyoloji öğretmeniyim ve çok geçmiş olsun eğer isterseniz raporlarla ve izinlerle ben ilgilenebilirim.
_çok teşekkürler kaylee ve jane buraya gelmeliler ve izinlerle siz uğraşırsanız çok sevinirim. aslında ben normalde çağarmazdım ama bu sefer biraz ciddi kalp krizi geçirdi lütfen bunu kızlara söylemedim sizde söylemeyin onlar amcalarına biraz bağlı.
_tamam merak etmeyin şimdi kapatıyorum sağlığını en kısa zamandaiyleşmesi dileğiyle, dedi ve kapattı bana telefonu verip önümden çekildi bizde koşmaya başladık ve o vampir kokusu hala geliyordu arabaya bindik ve eve doğru gidiyorduk hala koku geliyordu bir sarsılma oldu ve tavanda bir vampir vardı.alec ise ona saldırıyordu o sırada eve gelmek üzerindeyken babama zihnimle kapıya çıkmalarını söyledim arabadan indiğimizde adam arabanın üstünden indi ve
_bu biraz canını yakacak ufaklık , deyip beni tuttu ve sürüklemeye başladı babam sinirlendi ve adama saldırdı adam hala beni sürüklüyordu heryere kanım bulaşmıştı adam son hızla koşarken sürü çevresini sararken acıdan dayanamayıp
_bunu bana neden yapıyorsun? Diye bağardığımda admın kızının volturiler öldürdüğünü düşünüyordu ve oda ordaydı onlardan beslenirken kızın öldürmüşlerdi fakat adam dönüşerek hayatta kalmış ve hergün kızını düşünerek ağlamıştı bende hırsını alması için kendimi bıraktım acısını çıkarttıktan sonra zaten bırakacaktı ve bıraktı bana baktı ve yüzümdeki kanları bir peçete ile sildi ve
_aynı kızıma benziyorsun seni her gördüğümde onu görüyorum sende! Ama o yok artık senin baban yaptı o öldürdü! Bedel ödemesini değil empati yapmasını istiyorum !
_peki şuan rahatladıysan beni bırakıp kaçmalısın kızın hayatta olmanı isterdi ve bende istiyorum merak etme baygınmış gibi yapacağım senide anlatmayacağım ama buraya yarın gelirsen sana mendilini verebilirim hemde kızınından bir hediye getirebilirim ama şimdi kaçacaksın ve yarın geleceksin ! Anlaştıkmı?
_pekala , sen diyerleri gibi değilsin kaylee! Dedi ve koşmaya başladı bende gerçekten adamın gitmesiyle dayanamayıp acıdan bayılmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alacakaranlık 6 :Barışın kurbanı
FanfictionSavaşın içinde doğan , savaşla büyüyen bir kız aynı zamanda ablası yüzünden barışa kurban olmuş biri, kendi ailesi bile ona inanmıyorlar . Volturilerin lideri , vicdanı ve acıması olmayan bir adam aynı zamanda harika bir baba ve harika bir eğitmen .