Ben kimim?

1.5K 100 13
                                    

Ben... Alix Allred lise son öğrencisiyim ve kendimi bildim bileli bir yakışıklıya aşığım ... Hayatım da gördüğüm en gizemli erkek galiba ve de tatlı :) Ama o kadar imkansisiz ki yine de aşk imkansızı aramak değil midir ? Bilemiyorum ama şunu çok iyi biliyorum ki ben onu tüm imkansizliklariyla sevdim ve onunla ben zaten hayallerimde büyük bir hayatı paylaşıyoruz gerçek hayatta olmasada olur degil mi ? 

Tamaaaaaaam gercekte olmassa olmaz kendimi yine kandiriyorum herneyse size biraz Derek' ten bahsedeyim Derek..... cok tatli cok yakisikli cok seker cok karizmatik cok gizemli ve cok çoklu :D Ha bide scoot' larla takilan bu yüzden okula arada bi gelen benim canimimici ona bakmak bilr beni kipkirmizi yapıyor ve sanki bayilmisim gibi oluyorum yani boşlukta ondan başka kimse yok ♡ Yarın okulun ilk gunlerinden ama peşimde dolaşan surusuyle erkeklerin hicbirisi umrumda degil hatta beni korkuttuklarida soylenebilir ne bileyim o kocaman kaslarla ne yapiyor olabilirler tamam Derek' inde var ama onunki etkileyici ve gel dokun der gibi tam sarilmalik gibi yani digerleri gibi degil iste .. :) stef benim yakin arkadasim tam adi steffany bi delilik yapti ve yarinki kız gecemize Allison' uda çağırdı Allison scott' un sevgilisi scott Derek' in konuştuğu çocuk ... Tamam Alix kendine gel kizim ....Aaaaayy yaaa cok heyecanlıyım , ben heyecanlıyım , çok çok heyecanlıyım ve bir o kadar da sıkıştım lavaboya gitsem iyi olacak sanırım ...

Altıma kot pantolonumu üstüne de siyah bol t-shirt' umu gecirdim saclarimi dalagali haliyle serbest biraktim ve çantamı koluma takip yola çıktım umarim bugun de başıma bir şey gelmezdi çünkü ben su bildiğiniz okulun ilk gunu rezil olmak icin doğmuş kızlardandim yani mutlaka başıma bir iş gelirdi ..Okulda steff'le kucaklaşıp bahçede etrafımı izlemeye başladım acaba Derek bugun gelirmiydi ne bileyim belki Scott' a yeni yılı için başarılar dilerdi  .

-Hey selam güzellik

-Defol burdan Jackson .

Bu jackson okulun populerlerinden bütün kızlar pesinde diyebiliriz tabiiki ben hariç ve bu yüzden lidya' dan hoşlanıyor da olsa benimle uğraşmaktan vazgeçmiyor .

-Bak tatlim bana yalvarmak istemiyorsan gel güzelce anlaşalım

-iyi günler Jackson

Ayaga kalktim ve hızlı adımlarla yürümeye devam ettik tam okula gireceğim sırada Derek' i gördüm ama önümdeki yüksekliği goremedim ve yere yapıştım Hayatımdaki en güzel yere yapisma oldu çünkü yer zannettigim şeyin Derek' in kollari olması benim ciğerlerimide birbirine yapıştırdı gercekten nefes alamiyordum o ,o gözleriyle bakarken ben de sadece ona bakıyordum o beni dogrulttu ve

-Dikkat et dedi bana banaa  hu huuuuu bana dedi banaaaaaaaaaa ben ona sapsal sapsal bakarken hafif gülümsedi ve tekrar scottlarin yanina döndü

Okul boyunca aklım okulun önündeydi o sahnede takili kalmıştım hicbirsey umurumda değildi onun kokusunu almıştım nefesini hissetmistim ve o gözlerine o ölebilir oldugum gözlerine cok yakindan bakmıştım evet bugun hayatımın en guzel rezilligini yaşadım .. :)

Aksam oldugunda steff gayet sakin olsada ben heyecanliydim sonucta Allison gelecekti Allison hani Derek' in her neyse anladiniz siz işte 

Kapi çaldığında steff koşarak kapiyi actı Allison o bayıldığım harika gülümsemeyle içeri girdi ve güzel bir geceye başladık öncelikle pizza ve filmlerden sonra sıra kizlarda olmassa olmayana başladık .. DEDIKODU 

Allison scott' a gercekten aşık ve bizim steff lise birdeyken bi çocuk tarafından sıkıştırılmış ama son anda başka bir çocuk tarafından kurtulmuş falan derken sıra bana geldi ben bende hicbirsey yok desemde bizim bosbogaz steff Allison' a herseyi anlatti

Allison o kadar tatli bir kiz ki çok cana yakin davrandı ama gün benim icin kötü bitti çünkü Kızların verdittigi büyük bir sözle yarin nasıl başaçıkacağımı bilmiyordum ...

..SaDeCe SeN..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin