Ráno jsem se vzbudila hlady a věděla jsem že procházka v lese nebude příjemná. Venku foukal studený podzimní vítr a listí se nějakým způsobem přes noc zbarvilo do různých podzimních barev. Musím se Alexe na něco zeptat. Oblékla jsem se a šla k Alexovi do pokoje zaklepala jsem a nic ,,Alexi?" neodpovídal ,,Alexi no tak vzbuď se!" zase nic. No tohle! Tak jsem šla za klukama. Spali. Chtěla jsem ho jít hledat, ale ledový vítr mi v tom zabránil. Až teď jsem si uvědomila že vlastně nemáme žádné jiné oblečení. Když už jsem chtěla jít tak vešel Alex. ,,No kde si byl?" ,,pro snídani a oblečení" odpověděl. Venku stáli dvě ovce a jedna kráva ,,kde si je našel?" zeptala jsem se. ,,Moje tajemství" mrkl na mě. Museli jsme dojít do lesa pro dřevo a kluci už se k nám přidali, postavili jsme ohradu a dali do ní ovce. ,,Bohužel kráva bude k obědu" tozhodl Alex. Opékala jsem maso a přišel Alex ,,tady máš kabát, vyšlo to těsně". Pěkný kabát kožený, vnitřek zateplený a má dokonce i kapsy. ,,Jídlo!" křičela jsem aby mě uslyšely. Jako vlci se na to vrhly. ,,Jo Alexi chtěla jsem se zeptat na dvě otázky: za prvé jak si udělal ten skvělej kabát a zadruhé za jakou dobu se tu střídají roční období?" ptala jsem se. ,,No kabát je z kraví kůže a vlny. A roční období se tu střídá každých deset dní, ale na podzim bacha na vlky" odpověděl. ,,Na jaký vlky?" zeptal se Jirka. ,,Prostě takovej větší pes a mnohem nebezpečnější" ,,Do konce podzimu nevyjdu ven z chaty" řekla jsem. ,,To ti nepomůže oni vlezou sem." když tohle Alex řekl šla jsem si pro luk. Jo, se zbraní v ruce si člověk připadá bezpečněji už nevím kde jsem to slyšela, ale je to pravda. ,,Jsou hodně nebezpeční?" zeptal se Jirka. ,,Ani ne, zabije je jedna rána, ale jsou to bestie" vždyť říkám encyklopedie... Zvenku se ozvalo zavití tak takhle jsem se už dlouho nebála ,,Všichni ke mě!" přikázal nám Kuba. Nebyl důvod k protestu. Otevřeli se dveře a oni vběhli dovnitř kuba kolem sebe máchal mečem, jirka sekerou a já s Alexem jme jim kryly záda. Jeden vlk se ke mně rozběhl naštěstí ho Kuba smetl ,,díky" ,,jasně...bacha!" zakřičel Kuba protože jeden běžel přímo na Alexe, ale Jirka ho zneškodnil. Vlků začalo ubívat pak Kuba dorazil posledního a vítězně se usmál. ,,To byla fuška" utíral si Jirka pot z čela. Levey nám prudce stoupli až na 25. level. S Jirkou jsme došli zkontrolovat ovce. Byli v pořádku. Ostříhali jsme je a s pomocí hodinek vyrobily pro každého vlněný svetr. Zvláštní že ovcím z Hria dorůstá vlna každý den. Večer jsem padla úplně mrtvá do postele a okamžitě usnula. Eště že se v Hria nemusí řešit higiena ani wc.
Vím že měla vyjít včera, ale to je jedno.
Vim že to nečte moc lidí tak sledujte taanonymniKatka a @jahodovyykoblizek
ČTEŠ
Hria-Katka
FantasyKatka je normální holka, má dva kamarády a spolu se dostanou do světa Hria. Čeká tam na ně spoustu nástrah, ale oni se nevzdají dokud mají jeden druhého. Pokud se jim povede dostat se na vrchol žebříčku můžou odejít domů, pokud ne zůstanou v Hria n...