Olivia'dan
Başlamıştı bütün idoller sahnedeydi
Kafamı kaldırdım ve insanlara göz gezdirdim tam sona gelmiştimki onunla göz göze geldim. Salise sürmüştü ama sanki gözleri birşey ifade ediyor gibiydi. Kendi kendime saçma sapan düşünüyordum.Bütün idoller yerlerine oturmuştu biz en öndeydik yan tarafımızda bi ekip daha vardı onlarda konuktu fakat tanımıyordum.
Arkamızda Exo
Sol çaprazda Blackpink
Sağ çaprazda BTS
.
.
.
Gibi gibi oturuyolardıAşırı gergindim çünkü yan taraftaki ekipten olan bi adam sürekli bana bakıyordu
#lütfen önüne dön
Tören başlamıştı sunucular sahneye çıktı ve konuşma yaptılar.
Daha sonra ışıklar kapandı ve büyük ekranda yan tarafımızdaki ekibin adı çıktı daha sonra fotoğraflar ve başarılarıMax:yani bu kadar azmı şey başarmışlar yazık.
Bella: sussana salak
Daha sonra ekranda bizim ekibin adı çıktı ve bütün insanlar çığlık atmaya başladı bian korktum.
Tek tek hepimizin fotoğrafları ve başarıları çıktı.Bi grup sahneye çıktı şarkı söyliyip dans etmeye başladı.
.
.
.
Ekipçe aday olduğumuz 3 ödülüde almıştıkAşrı derecede yoruldum
Ve sıkıldım.Sunucu:En iyi kadın oyuncu OLİVİAA
Herkes çığlık atıyordu
Ben düşünemiyodum ayağa kaltım ve ödüli aldım
Konuşma yapmam lazım
*sakin ol olivia sakin
O:öncelikle son 2 yıldır bu ödülü bana laik gördüğünüz için teşekkür edrim. Bu zamana kadar bana destek olan oyuncu koçum justin ve herzaman elinin omzumda olduğu ve beni motive eden ******'a (menajer) teşekkür ediyorum. Ben bu ödülü bana oy verip beni destekleyenler adına alıyorum hepinize teşekkü ederim.
Dedim ve herkes alkışladı ışıklar kapandı ve sahne arkasına gittim.
.
.
.
Evet alammız gereken bütün ödülleri aldık ve bu herkesde şok etkisi yarattı.
.
.
.Sahnede Bts vardı en son onlarda bi arada olduğum zamandan beri çok fazla gelişmişlerdi.
Bazen düşünüyorun keşke böyle olmasaydı.
Bts sahnesini bitir ve herkes çığlık atıyordu.
.
Tören bitti hepimiz sahnenin arka kısmındaydık bi anda kapı çaldı ve tae beni çağırdıO:efendim tae
Tae:olivia sana çok acil birşey göstermeliyim.
O:analamdım
Tae:gel benimle
Dedi ve beni kolumdan tutup çekiştirdi.
En üst kata çıkmıştık kimse yoktu bi kapı vardı ve kapıyı açıp beni içeri itti.
Tae:seni seviyorum olivia ama özür dilerim.
O:ne diyon lan mall çıkar beni burdan.
Bi anda ışıklar yandı
Karşımda oturan kişiyi gördüğümde şok oldum.X:bana öyle bakma sen ne yaşadıysan bende onu yaşadım.
O:.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
new life again (jjk)
Teen Fictionbu benim ilk hikayem güzel olduğuna inanıyorum destek olurmusunuz :))) ** bts grubunun üyesi jeon jungkook ve her zaman başarılı olmaya kendini adayan, oyuncu ve şarkıcı olivia arasındaki zorlu aşk... okuyun işte güzel bir hikaye😉