[EN🇬🇧]
I cannot believe I'm finally letting people read what I write, what I feel. No, English is not my first language but for some reason, I find it easier to express my feelings this way, so I'm sorry for the mistakes. I honestly don't care if this gets 5 views or 100 or even more, I'm just so proud of me right now, I'm actually doing this, wow.
Every poem, every word is about one person, a person I love but I'm just not brave enough to tell her about my feelings.
If you are reading this, you know what I feel, even if I cannot say those stupid three words out loud, every word of this is for you.
This book is still being written, I still have feelings to write about and I don't know how long this will be.
[ES🇪🇸]
No puedo creer que finalmente esté dejando que la gente lea lo que escribo, lo que siento. No, el inglés no es mi primer idioma, pero por alguna razón, me resulta más fácil expresar mis sentimientos de esta manera, así que lamento los errores. Honestamente, no me importa si esto obtiene 5 visitas o 100 o incluso más, estoy muy orgullosa de mí en este momento, realmente estoy haciendo esto, wow.
Cada poema, cada palabra trata sobre una persona, una persona que quiero mucho, pero simplemente no soy lo suficientemente valiente como para decirle mis sentimientos.
Si estás leyendo esto, sabes lo que siento, incluso si no puedo decir esas palabras en voz alta, cada palabra de esto es para vos.
Este libro aún está siendo escrito, todavía tengo sentimientos de los que escribir y no se cuan largo será.
YOU ARE READING
Poetry about her
PoesíaBecause I can't get her out of my mind highest rank 1 {#1 Poemas} {#3 Poesía} {#32 Poem} {#5 Love Poetry}