O gunden sonra Ruzgar hic keyifli degildi. Arkadaslari da bunu farketmislerdi. İsrar ettilerse de Ruzgar bir turlu konusmadi ve her seferinde konuyu degistirdi. Poyraz'in da herseyin kendisi yuzunden oldugunu bildigi icin cani sıkkındi. Herseye ragmen Poyraz durumu iyi idare ediyordu. Ama Ruzgar cok belli ediyordu. Boyle boyle bir-kac gun gecti. Hergun diger bir gunun aynisiydi. Ta ki bir gune dek. O gun cok degisik bir olay yasandi. Ruzgar okula gelmesi. Poyraz gene esneyerek geldi. Ruzgar'i goremedi. "Gec kalmistir." dediler. Bir ders gecti. Hala gelmedi. Poyraz cantasini aldigi gibi okuldan cikti. Direkt Ruzgar'in evine gitti. Kapiyi caldi. Acan olmadi. Ruzgar'i aradi. Telefon caldi durdu, acan olmadi. En sonunda kendini tutamayip kapiyi yumrukladi. Ruzgar'in sesi duyuldu "Geliyorum..." . Kapi acildi. Karsilarinda ustunde yorganiyla birlikte Ruzgar duruyordu. "Poyraz..." demesine kalmadan kendini Poyraz'in kollarinda buldu "Cok endiselendim." . "Bir seyim yok." Ruzgar cok saskindi"Su an bunlarin onemi yok.".
"Poyraz...İyi misin?"
"Asil sen iyi misin?!!"
"Evet, iyiyim. Sakinles artik. Ayrica boyle sarilmaya daha ne kadar devam edeceksin?"
"Haklisin. Ozur dilerim." Poyraz Ruzgar'i birakmisti.
"Neden bugun okula gelmedin?" Oturmus kahve iciyorlardi.
"Sadece kendimi iyi hissetmedim."
"Sevindim. Yarin geliyorsun degil mi?"
"Sey..."
"Geliyorsun degil mi?"
"Ben bir sureligine Turkiye'ye donecegim. Kendimi hic iyi hissetmiyorum. Ayrica ailemi gormeye ihtiyacim var."
"Gidiyor musun?"
"Geri gelecegim. Sadece bir ayligina gidiyorum."
"Gitmek zorunda misin?"
"Evet, gitmem gerek Poyraz."
"Neyin var? Neden bana anlatmiyorsun bana?"
"Anlatamayacagim bir sey tamam mi?"
"Hayir, tamam degil. Bu dunyada anlatamayacagin sey yoktur!!!"
"Bak sıkkınim, bunaldim, sanki son gunlerde her sey ustume ustume geliyor gibi! Neden mi? Cunlu o buraya geldi! Ta Japonya'ya!"
"O da kim?"
"Eski sevgilim. Evlenicek oldugum adam. Evlenicekken beni aldatan, sonra da pesimden kosturan, bir turlu yakami birakmayan, bitti dedigim halde surekli benden ozur dilemeye calisan, surekli gittigim yerlere gelen adam!!!" Ruzgar cok sinirlenmis, bagiriyordu. Poyraz ise cok sasirmisti. Ruzgar elleriyle basini kapatmis, agliyordu.
"Oyle biri oldugunu bilmiyordum. Ozur dilerim." Poyraz gidiyordu. O sirada Ruzgar nelerini vermezdi ona "Gitme, kal benimle!" diyebilmek icin. Ertesi gun toparlandi, Turkiye'ye gitmek icin ucaga bindi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkilem
DiversosHer sey bittigi halde cikip gelen bir sevgili. İkilemde kalan guzel bir genc kiz. Siz olsaniz neyi secerdiniz?