Merhaba küçüğüm
Bu sana yazdığım ilk mektup, ilk satırlar. Şuan gecenin dördü ve ben uyuyamadığım için sana mektup yazmakta buldum çareyi. Az önce senin yüzünden ağladım ama sakın suçlu hissetme kendini. Sana minnettarım. Bana bir duyguyu yaşattığın için.
Bugün düşündüm ki biz neden olamıyoruz? Dur, en büyük etkeni senin eş cinsel olmaman sanırım. Gerçi eş cinsel olsan da bana bakacağını da pek sanmıyorum. Sonuçta etrafında o kadar yakışıklı var. Benim gibi iğrenç birine bakacağını düşünmem hata. Özür dilerim:(
Çok güzelsin Chim. Gördüğüm en güzel varlıksın sen. Belkide benim için bir tanrısın ama ben tanrıya inanmam.
Bana tanrı olduğuna inandır ki sana itaat edeyim.
Gülüşünde öldüğümü düşünürken aslında yaşamayı bana vaat ettiğini öğreneyim.
Sen miniğim, bana öyle bir bak ki yaşadığımı hissedeyim.
Senin gözlerin bana kör, kulakların sağır.
Hiç gülmedin bana diğerlerine güldüğün gibi. Hiç bakmadın bana diğerlerine baktığın gibi. Görmedin beni hiç.
Bir ara inanmadığım tanrının bana görünmezliği bahşettiğini sanmıştım. Sana özel ama. Çünkü beni tek görmeyen sendin bu dünyada.
Küçüğüm, lütfen gül bana bir kere. Sev beni gözlerinle. Hisset beni elinle, herşeyinle. Ben sana aidim.
Beni değersiz bir kumaş parçası olarak gör, sorun değil. Yeterki gör beni, yeterki hisset benliğimi, yeterki biraz da olsa sev beni.
İyi geceler kör adam, iyi geceler..
Kul'undan Tanrı'sına
16🧩 🧩
From Polaris 🌠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little One
Fanfiction"𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐆𝐨𝐝, 𝐈 𝐨𝐛𝐞𝐲𝐞𝐝 𝐏𝐚𝐫𝐤" "𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐦𝐲 𝐆𝐨𝐝 𝐌𝐢𝐧" •minific •semeGi × ukeMin