Merhaba miniğim
Nasılsın? Ben iyi değilim. Çünkü bugün eş cinsel olduğunu öğrendim. Evet buna sevinmeliyim ama bu şekilde öğrenmek istemezdim.
Kim Mingyu'yu altına aldığını duyarak öğrenmek istemezdim.
Oldukça mutluydun bugün. Yüzündeki gülümsemen biraz daha parlaktı. Sana yazdığım mektubu gördükten hiçbir şekilde bir mimik sergilemeyerek alırken, onun elini tuttuğunda gülümsemen yüzünden düşmedi.
Yalancıydı gülümsemen. Bunu kimse fark edemezdi. Fark etmediler de zaten. Ama yine de güzeldi gülümsemen. Bende seni öyle gülümsetmek isterdim miniğim ama gerçek bir gülümseme koymak isterdim ay parçası yüzüne.
Neden yalandı gülümsemen Chim? Halbuki ikinizde okulun sevilen öğrencilerisiz ve mükemmel şekilde uyumlusunuz. Kıskanıyorum. Keşke bende seninle onun kadar uyumlu olsaydım diye ama biz zıttız.
Sen uyumayı sevmezsin, ben çok severim. Sen yerinde duramazsın, ben çok uyuşuğumdur. Sen şaraptan nefret edersin ama ben bayılırım. Belkide şarabın tadını senin tadınla uyumunu hayal ettiğim içindir.
Şarap ve Park Jimin
Benim vazgeçilemez ikilimdir
Bugün yatmadan önce seninle bir gün çatıda beraber karşılıklı şarap içmeyi hayal edeceğim.
Ay ışığının yansıdığı yüzünde bana bahşettiğin minik bir tebessümle baktığını hayal edeceğim. Elimi minik ellerinle tutup birbirine kenetlendikten sonra dolgun iki et parçanın bana "sonsuza kadar seninleyim sevgilim" dediğini hayal edeceğim.
Belki hayal olarak kalacak ama yine de güzel. Benimle birlikte olduğunu düşünmek güzel. Bunları güzel yapan ise sensin Park Jimin. Sen güzelsin Park Jimin
İyi geceler güzel adam
Minik görünmeyen bir yıldız'dan
Ay'ına
12🧩🧩
From Polaris 🌠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little One
Fanfiction"𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐆𝐨𝐝, 𝐈 𝐨𝐛𝐞𝐲𝐞𝐝 𝐏𝐚𝐫𝐤" "𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐦𝐲 𝐆𝐨𝐝 𝐌𝐢𝐧" •minific •semeGi × ukeMin