Merhaba gökyüzüm
Özgürlüğü tattığım yer olan gökyüzüm, hayat bulduğum yer.
Gökyüzüm benden yardım istiyor.
Ağladığın zaman bulutları gererim önüne senin akıttığın göz yaşlarını durdurur kendileriminkini akıtırım.
Ve sen sana yardım ettiğim için gülümsersin belki. Gökkuşağı çıkar ortaya.
Gökyüzü zaten çok güzel. Sen çok güzelsin. Ben sadece parıltılar eklerim.
Parlayan sen daha çok ışıldarsın artık.
Eğer mutluluktan ağlarsan bir dilek tutarım. Gerçekleşmesi için elimden gelen her şeyi yaparım.
Sararım seni ama herkes sevmez beni. Karanlık bulutları kim sever kii. Oysaki biraz ağladıktan sonra çok güzel olabilirim. Senin yanında ne kadar sönük kalsamda yine de varlığım bilinir.
Sevmez beni kimse. Sende sevmezsin beni ama ben yine de senin yaralarını saracağım.
Ben gerçek ailem tarafından istenmemişim. Sende istemezsin onlar gibi. Beni neden istemediler ki? Hiç sevilmiyecek biri miyim ben?
Evet, öyleyim. Öyle olmasaydım neden bıraksınlardı ki beni yetimhaneye.
Jimin-ah senin beni sevmemen daha çok yakar canımı. Sende sevmezsin beni. Hatta sevmiyorsun bile. Gözlerindeki nefreti görüyorum her göz göze geldiğimizde.
Benim için cennet olan gözlerin senin açından cehennem kapısıdır belkide.
Cehenneminde yanmak benim için sorun değil gökyüzüm. Senden gelicek her acıya dayanabilirim.
Seni seviyorum gökyüzüm
İyi geceler..
Karanlık bulutun'dan gökyüzüme
18............
Merhaba bulutum
Korkma. Seni sevemem ama yine de deneyebilirim. Üzüleceksin belki ama bu gerçeği söylemek zorundayım.
Benim bir sevdiğim var. Canımdan çok sevdiğim.
Özür dilerim bulutum.
Seni sevmeyi deneyeceğim. Kim olduğunu söyle bana.
Kimseye nefretle bakmam ben. Kimseye karşı bir nefret yok kalbimde.
Üzülmeni istemiyorum. Diğer kanadını da ben kırmak istemiyorum.
Tanıt bana kendini. Seni en baştan tanıyayım ben.
Onu unutmam zor olabilir ama seninle her şeyin üstesinden gelebilirim.
Gökyüzün'den bulutuma
🧩
From Polaris 🌠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little One
Fanfiction"𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐆𝐨𝐝, 𝐈 𝐨𝐛𝐞𝐲𝐞𝐝 𝐏𝐚𝐫𝐤" "𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐦𝐲 𝐆𝐨𝐝 𝐌𝐢𝐧" •minific •semeGi × ukeMin