Specjalny rozdział świąteczny🎅

36 3 14
                                    

Uwaga!!! Ten rodział nie ma nic wspólnego z poprzednim rodziałem

Pov Ambar

Dzisiaj jest wigilia i cieszę się że na wigilii będzie moja mama bo tak dawno jej nie widziałam. Z zamyślenie wyrwało mnie spotkanie się z brunetem. Jego czekoladowe oczy są przepiękne. Ambar opanuj się to tylko Simon. Który zrobił coś niewybaczalnego.
- Ambar przyjdziesz dzisiaj do mojego domu? Tam ci wszystko wytłumaczę
- no dobra a o której?
- o 15
- ok
Poszłam dalej zastanawiając się dlaczego ja się wogule zgodziłam może przez jego piękne oczy? Nie Ambar on ma kłamliwe i brzydkie oczy nie nabierze mnie tym swoim uśmieszkiem i spojrzeniem które potrafi zrobić burzę w głowie nawet u tak silnej kobiety jak ja. Ok muszę iść się przebrać do domu żeby wyglądać jakoś a przed tym muszę jeszcze ozdobić dom i mój pokój żeby nie wyglądał tak zwyczajnie. Musi wyglądać świąteczne więc zabieram się do roboty.

Pov Simona

Właśnie wróciłem do domu i czekam na Ambar jestem zadowolony z tego że się zgodziła chociaż z markotem ale się zgodziła więc mamy jakiś postęp. Dobra idę zrobić jakieś jedzenie chociaż nie umiem gotować mam nadzieję że mi to wyjdzie. Wpisałem w internet pomysł na romantyczny obiad i od razu wyskoczyło mi dużo wyników. Kliknąłem w ten pierwszy i na obiad spaghetti a na deser makaroniki. Zabieram się za robotę bo Ambar zaraz przyjdzie.

3 godziny później

Zrobiłem obiad i deser a jest już godzina 14 więc mam godzinę na ubranie się. Dobra idę ubrać się w garnitur. Po dłuższym wybieraniu ubrałem to:

 Po dłuższym wybieraniu ubrałem to:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

To teraz tylko na Ambar czekam.

Pov Ambar

Nie wiem dlaczego się zgodziłam żeby tam pójść ale trudno ubiorę coś świątecznego. Dobra ubrałam to:

Nie miałam w szafię nic świątecznego

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nie miałam w szafię nic świątecznego. Ale ta sukienka jest spoko. Dobra idę do Simona.

W domu Simona

Przyszłam i od razu przykuło moją uwagę jego garnitur. Był prześliczny. Jak wchodzę to widzę że zrobił obiad i deser.
- zrobiłeś obiad?
- tak
Usiedliśmy przy stole i zaczęliśmy jeść. Wzięłam do buzi widelec z spaghetti. Nie smakowało mi.
- i co dobre?
- yhm
- Ambar jak ci nie smakuje to możesz powiedzieć prawdę
- dobra to jest ohydne i nie nadajesz się do gotowania sorry za pocisk ale sam chciałeś
- spoko
Skończyliśmy jeść i zaczęliśmy rozmawiać. Nagle zobaczyłam na zegarek a tu już 17 a muszę się przebrać na wigilię z moimi rodzicami i ogólnie rodziną.
- Simon ja już lecę bo zaraz mam wigilię
- ok pa
- pa
Pożegnałam się z Simonem i wyszłam.

Pov Simona

Właśnie wyszła Ambar więc zacząłem się przygotowywać na wigilię. Jest 17 a muszę być w domu rodzinnym o 18. W sumie mogę zostać w tym garniturze. Poszłem do auta i pojechałem do swoich rodziców.

Pov Ambar

Właśnie przygotowuje się na wigilię bo odbywa się u mnie w domu. Założyłam to:

I zeszłam na dół

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

I zeszłam na dół. Od razu zobaczyłam moją mamę.
- cześć mamo - podeszłam do niej i od razu ją przytuliłam.
- cześć córciu ślicznie wyglądasz
- dziękuję mamo
Zasiedliśmy wszyscy do stołu i rozpoczęła się wigilia.

Pov Simona

Właśnie przyjechałem i od razu przywitałem się z moimi rodzicami.
- cześć mamo
- cześć synku jak ty przystojnie wyglądasz
- dzięki mamo
Usiedliśmy przy stole i zaczęliśmy jeść. Zjedliśmy barszcz i zabieraliśmy się już za inne pyszności. Jak skończyliśmy jeść mama powiedziała żebym dał jej prezent i sobie też wziął. W moim prezencie była nowa gra na kompa a w mamy piękny naszyjnik.

Pov Ambar

Zjedliśmy już i rozdaliśmy sobie nawzajem prezenty. Ja miałam nową sukienkę mama nowe kolczyki Luna plecak Sharon naszyjnik a nasz dziadek nowe spodnie. Wszyscy się ucieszyli z prezentów więc zaczęliśmy dzielić się opłatkiem. Jak już podzieliliśmy się opłatkiem to poszliśmy do swoich pokoji i poszliśmy spać.

Nowy rozdział tym razem świąteczny podoba wam się? A tak wogule to wesołych świąt i żebyście mieli dużo udanych prezentów.
Słowa 622

Simbar nowa historiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz