Щом стигнаха до въпросната сграда, Те и Юта влезнаха вътре в нея. Взеха си билети за най-скорошната прожекция на филма, която беше след половин час.
Те използваха това време да си вземат пуканки и напитки. Взеха една голяма кутия с пуканки, а не две малки, защото Тейонг настоя и също така купиха две средни коли.
Запътиха се към залата, в която щяха да гледат филма, а именно - зала 13 C. Тя се намираше на втория етаж.
Качиха се с ескалатора и тръгнаха по левия коридор. По пътя розовокосият се загледа в телефона си и не забеляза идващия срещу него човек. Той се блъсна в него и залитна, но за щастие успя да запази равновесие.
- Извинете, не гледах къде вървя! - Те побърза да се поклони и след това вдигна главата си. - Дойонг?
- Те?
- Какво правиш тук?
- Ще гледам филм. Ами ти... И то с него? - Дойонг изгледа леко подозрително и скептично японеца, но той не му обърна внимание.
- И ние ще гледаме филм. Сам ли си дошъл?
- Не. С Тен съм, но той отиде до тоалетна.
- Хубаво. Ами чао, защото филма скоро ни започва.
- Да, добре. Чао и... - Дойонг спря да говори и започна само да си мърдна устните, с цел сивокосия да не разбере нищо. - Внимавай!
Тейонг от своя страна само извъртя очи и продължи да ходи.
Защо всички смятаха, че Юта е лош? Само защото не иска да говори с никого, не значи, че е едва ли не сериен убиец, нали така?
Кореецът имаше навика да почва да си мрънка нещо тихичко и само за себе си, когато беше ядосан.
Това не остана незабелязано и другото момче попита :
- Какво има? Какво каза, защото не те разбрах?
- М? Аа нищо. Навик ми е да си мрънкам под носа. Все едно, да влизаме, защото иначе ще закъснеем.
След малко се настаниха по местата си и зачакаха прожекцията дa започне.
Не след дълго лампите в залата изгаснаха и филмът започна.
В началото не беше много страшен. Имаше някои сцени, които не се харесаха на Тейонг, но не бяха толкова зле.
На няколко пъти двете момчета си засекоха ръцете, докато си взимаха пуканки и розовокосия беше много щастлив от този факт.
KAMU SEDANG MEMBACA
voice | yutae
Fiksi Penggemar- Ами той... - Не питай за него. Единственото, което знаем е името му. В един клас сме от осем години, а дори не сме му чували гласа. ~Тейонг е мило и дружелюбно момче, което се връща обратно в Сеул - родния му град. Кого ли ще срещне там? Какво ще...