Ayazdan)
Sabah gözlerim yavaş yavaş açılırken ,aşağıdan gelen mis gibi börek kokusuyla uyandım.
Sanırım fatma abla börek yapıyordu.
Bunun heyecanıyla kendimi ılık suyun altında buldum. Duşumu alıp banyodan çıktım.üzerime lacivert takım elbise ,bunlara uygun ayakkabı ve saat kullandım.Saçlarıma şekil verip odadan çıktım.
Fatma abla masayı hazırlamış beni bekliyordu.ona günaydın diyip kahvaltıma başladım.
Bu arada dünkü olanlar gelmişti aklıma, dün Büşrayla sinemaya gitmiştik, beni iki kez yakalamıştı ,ona bakarken.Büşraya karşı hislerim çok fazla değişmişti .onu ilk gördüğümde kalbimin en gözde yerini sahiplenmişti bile.
onu asla oradan kimse alıp koparamazdı, belki ileride hayatımın ,evimin kadını olurdu,
şimdi bunları düşünmek erkendi ,ama en azından bunların başlangıcı olan teklifi sunabilirdim .
yani sevgilim olabilirdi.bunu her şeyden çok istiyorum.Kahvaltımı bitirip motumu giydim ve telefonunu alıp evden çıktım.
Arabaya bindiğimde sürücü koltuğunda yerimi almıştım .
fakat bir şey dikkatimi çekti,yan koltuğa baktığımda koltuğun üstünde bir bayan saati vardı.Elime alıp baktığımda ise Büşranın olduğunu anlamıştım.sanırım kartını verirken düşürmüşdü.
Saati cebime koyup yola devam ettim.
Hastaneye geldiğimde odama geçtim ve montumu çıkardım .Büşranın odasının yolunu tutum. Kapının önüne geldiğimde tabelada DR Genel Cerrah :Büşra BEKTİNER yazıyordu,
Sekreteri içeride olup olmadığını sorduğumda oda başıyla onayladı.Kapıyı tıklatım ve gir komutuyla odaya girmiştim.
Büşra beni gördüğünde gülümsedi ve yerinden kalkarak yanıma geldi.- günaydın diyip söze ilk o başlamiştı.
- günaydın ,nasılsın dedim,
- iyiyim dedikten sonra saati verirken ,birden büşranın telefonuna msj geldi.Eline alıp baktığında gözleri dolmuştu ve telefonu elinden düşürdü, sendelemeye başladı.
Elinden tutup sandalyeye oturtdum, telefonu elime aldığında görüntülü bir msjdı.
(Büşradan devam)
- Esin ve can beraberlermiş can beni esinle aldatmış,diyebilmiştim.ağlamakdanAyaz beni sakinleştirmeye çalışsada nafile çünkü çok sinirliydim . şuan karşıma esin gelse parçalardım.
Bunları düşünürken birden kapının çalması ve esinin kafasını içeri sokmasi bir olmuştu
- günaydınn dedi.
Esin beni böyle görünce anlamış olucak ki kapıyı kapatıp koşmaya başladı.Sizce ben dururmuyum ?tabiki hayır ! ayazi ittirip arkasından koşuyordum.
Tam yakalıycakdım ki asonsere binmiş kapı kapanıyordu.(bana alaylı bir gülüş gönderirken)
Bu benim sinirime sinir katıyordu.Ayağımı kapıya sıkıştırdım ve gözlerimden ateş fışkırıyordu.
Esin bana korkmuş gözlerle bakıyordu.
- ölümlerden ölüm Beğen ESİNN! Dediğimde çoktan sıfıra basmıştım ve sesim yankılanmışdı.İşimi bodrum katta halledecektim. Kızı saçından tutuğum gibi boş ameliyathanenin birine sokmuştum.
Tabi arkamdan ayaz asansöre yetişememiş diyer dört asansör meşgul olduğu için Merdivenleri kullanmak zorunda kalmıştı.
O geldiğinde çoktan esinin işi bitmekdeydi.o kadar çok sinirlenmişdim ki kızgın bir boğa gibi kızı dövmüşdüm yüzü görünmüyordu kandan ve her yeri mosmor olmuşdu sinirimden kızın her yerini ısırmışdım.ve son olarak kız yere yığılmıştı.
Ameliyat masasından neşderi alarak kızın boynuna dayadım.
- bana bak kızım seni kardeşim bildim!taki bir saat önceye kadar bundan sonra bana bir zarar verirsen o güzel yüzünü öyle bir çizerim ki ,dedim alaylı sesimle.
Kız o kadar korkmuştu ki hemen kafasını evet anlamında saladı. Hele birde kormasın!
Arkamı döndüğümde şaşıran bir ayazla karşılaşdım.
İşte ben buydum sahip olduğu her şeyi kıskanan , şu an kalbim başkası için çarpsada
sonunda canlada mutlu günlerim olmuşdu dökdüğüm göz yaşının hesabını sormuşdum.
#Bu ayrıldığım kişi bile olsa.#
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayaz Geceler
RomanceBen :büşra 24 yasında İstanbul da ailesinden ayrı yaşamakta. özel bir hastanede genel cerrah. nerede nasıl davranacağını bilen , yerine göre sahip olduğu her şeyi kıskanan , sinirlendiğinde kimsenin yanında bulunmak istemediği ve iyiliğinde`de tüm...