Csillagvizsgáló-torony

549 41 19
                                    

Marlene vidám mosollyal kerülgette az embereket a klubhelyiségben, aztán ledobta magát egy karosszékbe a tűz mellett.

- Helló, Lupin! – köszönt hangjában bujkáló nevetéssel.

A kócos, világosbarna hajú fiú összerezzent, lassan felnézett.

- McKinnon – biccentett.

- Mondtam már, hogy hívj Marlene-nek – kacagott fel a lány, addig egyik fekete tincsével játszadozó ujjaival dobolni kezdett a köztük álló asztalkán.

- Te is a vezetéknevemet használod – mutatott rá Remus. Vágyakozó pillantást vetett a kezében tartott könyvre, aztán halkan sóhajtva becsukta.

- Az más – közölte egyszerűen Marlene.

- Mit szeretnél? – érdeklődött Remus.

- Nem gondolod, hogy az október csodás alkalom a pároknak? – ábrándozott a lány.

- Nem. Honnan jutott eszedbe?

- Össze akarom hozni végre Lilyt és Jamest. Ez a mai tervem.

- Nagyszerű. Jó szórakozást. – Remus öntudatlanul végigsimította a regény borítóját.

- Segítesz? – döntötte félre a fejét a lány.

- Nem. Nem gondolom, hogy bele kéne nyúlnunk a helyzetbe. Majd ők kitalálják, mit szeretnének.

- De hát én nem belenyúlni szeretnék. – Marlene szája elnyílt a meglepetéstől. – Én csak alkalmat akarok adni nekik, hogy tisztázzák a dolgokat.

- Miért?

- Mert Lily kezd egyre szerelmesebb lenni, de sose vallaná be magától, James meg nem jól közelíti meg. Túlságosan feltűnően és nyomulósan csinálja, ez így sosem fog beválni.

- És mit akarsz tenni ellene? – Remus végre hajlandónak tűnt foglalkozni a kérdéssel.

- Csak akkor mondom el, ha segítesz – incselkedett Marlene. A fiú néhány pillanatra lehunyta a szemét, csak aztán válaszolt.

- Segítek, ha úgy látom, nem mész el túl messzire.

- Rendben – egyezett bele azonnal a lány. – Mondom az ötletem.

- Hát ezt nem hiszem el! – Lily Evans kifakadását valószínűleg még a Nagyteremben is hallották

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Hát ezt nem hiszem el! – Lily Evans kifakadását valószínűleg még a Nagyteremben is hallották.

- Mi történt? – érdeklődött lustán Marlene, szája sarkában fel- majd eltűnt egy halvány vigyor.

- Az az idióta! Az a felfuvalkodott hólyag! – folytatta egyre idegesebben Lily.

- Potter? – tippelt barátnője.

- Az az utolsó szemét!

- Á, szóval Davies!

- Jacob Davies. – A vörös hajú lány fogcsikorgatása hosszú, fájdalmas halál ígéretét hordozta. – Mit hisz? Hogy megcsal, szakítok vele, ezek után pedig randira hív? Nem pofoztam fel elég alaposan!

Három csillagWhere stories live. Discover now