Shu'dan
Wakiya'nın evinden çıktım. Akşam olmuştu. Eve doğru yürürken aklıma korkunç bir gerçek geldi. Ben kapıyı kilitlemeli unutmuştum! Kahretsin. Sana aşk yaramıyor Shu. Aptallaşıyorsun. İçimdeki korku büyüdü. Ya birileri evdeyse. Ailem de yoktu. Tek başınaydım. Polis mi cağırsam. Ama ya kimse yoksa. Polisler de kızarlar bana o zaman. Yok ya kim eve girecek.
O an deli gibi Valt'ı istedim. O yanımdayken hiçbirseyden korkmuyorum. Ailem yarın gelecekler. Sadece bugün birinde kalmaliyim. Valtlara gittim. Evde kimse yoktu. Otele de gidemedim para evdeydi. Mecbur eve girmeye karar verdim. Kapı açıktı. Açık bırakmisda olabilirim. Girdim. Hiç ses yoktu. Kimse yoktu. İçimdeki korku büyüdü. Valt'ı aradım. İlk calista açtı.
-Shu
- Valt çok korkuyorum. Lütfen yardım et, ev...
Sözümü tamamlayamadan başımın arkasında keskin bir acı hissettim. Son duyduğum Valt'ın sesiydi. Ve sonra dünya karardı.Valt'dan
Annem komşuya gitmişti. Kardeşlerim teyzemde kalmaya gitmişlerdi. Canım sıkılıyordu. Bende dışarı çıkıp bizimkilerle buluştum. Rantaro, Ken, Diego ve ben. Beylerimizi çıkardık ve maç yapmaya başladık. Saatin nasıl geçtiğini anlamadım. Ben ve Rantaro yorulduk ve bir kenarda oturup Ken ve Diego'nun maçını seyrediyorduk. Sonra Rantaro lafa girdi.
- Eee Valt Shu işi nasıl gidiyor? Söyledim mi?
- Hayır daha söylemedim o kadar cesur değilim. Hala arkadaşız. Birden telefonum çaldı. Shu arıyordu.
-Oooo iyi insan lafın üzerine gelirmiş.
Açtım. Shu'nun sesi hiç iyi gelmiyordu. Belli çok korkmuştu. Birden içimdeki korku büyüdü.
- Shu
- Valt çok korkuyorum. Lütfen yardım et, ev...
Birden ses kesildi.
- Shu SHU iyi misin. Orda mısın. Heyy
SHUUU ...
Ve telefon kapandı. Bütün gücümle Shu'nun evine koşmaya başladım. Gözüm kimseyi görmüyor. Kulağım kimseyi duymuyordu. Arkadaşlarımda arkamdan gelmeye başladılar. Yolda Xander'i gördüm. Ne olduğunu anlattık o da bizimle geldi.
Eve vardığımda kapı sonuna kadar açıktı. Bütün hücrelerimle korkuyu hissettim. İçeri girdim. Mutfağı geçtim anılarımız geldi aklıma. Misafir odasına girdim ve nefesim kesildi. Dünyam durdu. Beyaz meleğim orda yerde öylece yatıyordu. Benim dokunmaya kıyamadığım bembeyaz ipek saçları kıpkırmızı olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I LOVE YOU - SHU × VALT
FanfictionValt çocukluğundan beri aşık olduğu beyaz saçlı yakışıklı Shu'yu inceliyordu. Bugün yine çok güzel olmuştu. İki muhteşem beybladçinin muhteşem hayat hikayesi. Acaba Valt'ın aşkı karşılıklı mı? Bu kitap bu muhteşem ikilinin hayatını, birbirine olan a...