"Y/n!!" Hoor ik jai roepen vanaf beneden. Ik zet mijn laptop naast me neer en sta op van het bed. Ik loop de trap af en ik jai in de keuken staan. "Wat is er babe?" Vraag ik. Ik loop naar hen toe en ga voor hem staan. "Ga even zitten" zegt hij. "Nee, warom moet ik gaan zitten? Wat is er jai?" Vraag ik verbaasd. Jai zucht. "Luister y/n." Zegt hij. "Ik uuhm.. " "wat is er nou jai?" Vraag ik. Waarom doet hij zo raar? "Ik moet je wat vertellen" ik kijk hem vragend aan. "Ik uuh.... ik heb iemand leren kennen" zegt hij. Ik voel mijn hart harder kloppen en ik krijg het opeens heel warm. "Uuhm. Iemand leren kennen?" Vraag ik. "Ja ik uuhm.. ik heb een meisje leren kennen en ik vind haar echt leuk" zegt hij. Het voelt alsof mijn hart in honderdduizend stukken word gebroken. Ik wist het wel. Hij is de laatste tijd heel afwezig. Hij belt me bijna nooit en als hij thuis is, zit hij altijd op zijn telefoon. "Jai, meen je dit nou. Na fucking 3 jaar. Na alles wat we samen hebben meegemaakt. Ik dacht dat je van me hield verdomme!!" Zeg ik. Ik voel tranen opkomen maar ik ga me niet laten kennen. Ik mag niet huilen waar hij bij is. "Het spijt me y/n maar het is over tussen ons" zegt hij emotieloos. "Ik had echt meer van jou verwacht jai. Maar okee veel geluk met die slet. Weet dat ik de enige ben die zo veel van je houd. Maar dat zul je vanzelf wel merken" "jezus y/n, kan ik er wat aan doen dat ik niets meer voor je voel. Je betekent niets meer voor me" zegt hij. Ik kan me tranen niet meer in bedwang houden. Ze rollen over me wangen heen en ik loop langs jai naar boven. Hij loopt achter me aan. Ik gaat op bed liggen met mijn hoofd in me kussen. ik voel zijn ogen in me rug maar het kan me allemaal niets meer schelen. Ik hoor de kastdeur open gaan en ik kijk op. Jai pakt zijn spullen. als hij klaar is loopt hij zonder ies te zeggen de kamer uit. Ik laat mijn hoofd weer op het kussen vallen en ik gooi alles eruit. Hoe kan hij dit doen?? Ik kijk op de klok, het is 11 uur. Ik doe mijn lichten uit en ik huil mezelf in slaap.
POV Jai
Ik bel aan bij melissa. "Heej schatje" zegt ze. Ze gooit zichzelf over me heen. "He melis" zeg ik. Ik heb zo'n kut gevoel. Ik heb y/n gewoon achter gelaten. Ik hoop dat dit de juiste beslissing was. Ik loop met melissa naar binnen. "Heb je het eindelijk uitgemaakt met die bitch?" Vraagt ze. Ik zucht. Ze noemt haar altijd een bitch. "Ja, het is over" zeg ik. Ze lacht. "Jai, waarom ben je niet vrolijk? We kunnen eindelijk samen zijn" zegt ze. Ik geef haar een glimlach. "Okee maar zullen we nu gaan slapen?" Vraag ik. Ze pakt mijn hand en we lopen naar haar kamer. Ze gaat in mijn armen liggen en valt inslaap. Maar ik kan niet slapen. Ik denk alleen maar aan y/n. Heb ik wel de juiste beslissing gemaakt? Gisteren lag zij nog in mijn armen.
A/N: deel 1. Zou hij nog terug gaan naar je??? X