Jou POV
"Uuuggghhhh" kreun ik als ik mijn knieën naar me toe trek. Het is weer feest hoor. Mijn maandelijks probleem heeft besloten vandaag te beginnen. Ik trek de dekens over me heen en ga weer liggen als een heftige kramp minder word. Dioni kan ieder moment thuis zijn en daar heb ik dus echt geen zin in want ik wil alleen zijn en rust aan me hoofd. Hij bedoelt het allemaal goed hoor, dat weet ik wel maar op dit moment kan ik gewoon niets verdragen. Niet mijn fout maar van moeder natuur. na een paar minuten hoor ik de deur beneden open en dicht gaan. "Babyyy??" Roept dioni. "Boven" roep ik zachtjes maar wel hard genoeg zodat hij 't kan horen. En jar hoor, nog geen 10 seconden later staat hij in de kamer. "Hey baby, ben je ziek?" Vraagt hij als hij je on bed ziet ligen. "Ugh, nee. Zie ik er zo slecht uit dan?" Vraag ik geïrriteerd. "Uhm nee, je ziet er nooit slecht uit schatje maar normaal lig je niet om half 7 in bed" "ja nou, vandaag wel dus laat me lekker" "heb ik iets verkeerds gedaan ofzo?" "Is dit een fucking interview ofzo!?" "Okay, weetje laat maar. Ik vraag alleen wat er aan de hand is en dan krijg ik van die kut antwoorden. Flikker lekker op" zegt hij boos en hij loopt de kamer uit. Ugh geweldig dit. Kan ik er wat aan doen. Als hij nou ff snapt wat er aan de hand is. Uuggh nee, ik voel weer een kramp opkomen. Ik trek mijn knieën weer naar me toe en ik kreun. Ik haat t zo erg.
POV Dioni
Wat the fuck is er mis met haar man. Ik vroeg alleen wat er was en dan zo'n reactie. Ik loop de keuken in en pak een glas drinken. Dan loop ik naar de bank en zet de tv aan. Ik probeer me op het programma te concentreren maar ik kan er gewoon niet tegen dat y/n zo doet. Ik kan me niet herinneren dat ik iets verkeerds heb gedaan ofzo dus ik snap echt niet wat t probleem is maar ja, t zal allemaal wel. Ik laat dr maar even want ik doe blijkbaar toch alles verkeerd op het moment. Ik heb eigenlijk best wel honger want ik heb nog niet dus ik loop naar de keuken en kijk of er nog iets in de koelkast ligt. Er ligt alleen nog wat spaghetti van gisteren dus ik pak het bakje en warm het op in de magnetron. Als ik sta te wachten zie ik de klander tegen de muur staan. Ik weet niet waarom maar kijk bij de datum van vandaag, 9 februari. Er staat een rood kruisje in. Net als bij de 10e, 11e, 12e. Ooh fuck. Ik weet wat dit betekend. Dat doet y/n altijd. Dan is ze ongesteld. Fuck, goe kan ik nou zo dom zijn. Daarom is ze dus zo chagrijnig. Ik kijk op de klok, kwart voor 7 dus de winkels zijn nog open. Ik zet de magnetron uit en pak mijn jas. Dan lop ik de deur uit en rij op m'n scooter snel naar de supermarkt. Als ik daar ben loop ik als eerst naar de schappen met chocolade. Ik pak een zak m&m's en een milka chocoladereep. Dan loop ik naar de schap met pillen en ik pak iets tegen ongesteldheid. als laatst loop ik naar de vriezer en pak 2 grote ben en jerry bakken. Bij de kassa zie ik een schap met allemaal spulletjes en er liggen ook warmte zakken. Dat gebruikt mijn moeder altijd als ze krampen heeft. Die neem ik ook een mee en dan reken ik af. Ik rij zo snel mogelijk weer naar huis want het is echt heel koud.
Jou POV
Ik word wakker van iemand die mijn arm aanraakt. "Baby?" Vraagt dioni zachtjes. "Uuuhmm" "kijk eens wat ik voor je heb" zegt hij. Uhm laat me gewoon slapen zeg. Ik open mijn ogen en ik zie een soort hemel voor me. dioni zit naast me met een dienblad met chocolade en ijs. "Ahw dioni, dit is echt precies wat ik nodig had" zeg ik. Hij lacht en geeft me een kus op mijn voorhoofd. "Sorry dat ik zo reageerde toenstraks. Ik wist niet dat je ongesteld was" "tis al goed. Het spijt mij ook maar ik heb zo'n verschrikkelijke krampen" zeg ik als ik er weer een voel komen. "Ugh" ik knijp mijn ogen dicht. "Ahw baby. Wacht ff" zegt hij. Hij loopt naar beneden maar is al snel terug. "Hier schatje" zegt hij. Hij trekt de dekens van me af en legt een warmte zak op mijn buik. "Ahw dioni thanku" "no problem baby" zegt hij. Hij komt naast me liggen en houd me in zijn armen.
A/n: hey allemaal, ik wil alleen ff zeggen dat als je een eigen imagine wil, geef ff je naam door, met welke jongen en waar je wil dat het over gaat. Xx