otuz üç

3.9K 410 432
                                    

Baekhyun'un Chanyeol'le konuşmasının üstünden yaklaşık beş saat geçmişti, saat gecenin ikisiydi ve bundan yaklaşık beş saat önce Kyungsoo akşam akşam temizlik yapmak istemiş ve sıkı bir temizliğin içine girmişti. Kyungsoo'nun da saçma bir temizlik takıntısı vardı işte.

Yaklaşık iki saat sonra bütün evi baştan aşağı temizlemeyi bitirmişlerdi, Baekhyun canı çıkmış gibi hissediyordu kendini, aşırı yorulmuştu. Kyungsoo da aynı öyleydi ve direkt gidip uyumuştu. Kyungsoo çabuk uykuya dalardı, Baekhyun ise onun tam tersiydi.

Baekhyun aşırı yorgun olduğu için hemen uyuyabileceğini düşünerek yatağına girmişti tıpkı Kyungsoo gibi ama uyuyamamıştı. Her yeri o kadar ağrımıştı ki yatak resmen sırtına batmıştı ve bir türlü uykuya dalamamıştı. Yatağın içinde bir süre sağa sola döndükten sonra rahat edememiş ve kalkıp odaya gitmişti.

Kendi halinde sessiz sakince oturmuş, Sehun'la sohbet etmişti ama Sehun'un da bir süre sonra uykusu geldiği için telefonu kapatmıştı. Baekhyun yine kendi kendine kalmıştı ve canı fazlasıyla sıkılıyordu. Telefonla uğraşmak da bir yere kadardı, bir yerden sonra ondan da boğuluyordu.

Daha yeni hastalığı atlatmış olmasına rağmen bunu umursamadan balkona geçti ve oturdu. Hava soğuktu, hafif hafif kar yağıyordu ama umrunda değildi, temiz hava alıyordu. Ayrıca evi yüksekte olduğu için dışarısı bu yükseklikte harika görünüyordu. Balkonda zaman geçirmeyi severdi, hem belki de birazdan uykusu gelirdi.

Cebindeki telefonu çıkarıp çalma listesinden bir şarkı açtı, sesini de biraz yükseltti ve oturduğu yerden dışarıyı izlemeye devam etti. Bir süre sonra şarkıya kendini kaptırmıştı, küçük küçük mırıldanmaları şarkıyı tamamen söylemeye dönüşmüştü ama halinin hiç de farkında değildi. Ta ki alt komşusu Chanyeol'ün ona attığı mesaja kadar.

O da bir süredir balkonda oturuyordu ve Baekhyun'un mini konserine istemeden de olsa şahit olmuştu.

*

chanyeol:
baekhyun
şu anda şarkı çalan ve şarkıya eşlik eden sen misin

*

Baekhyun gördüğü mesajla gözlerini kocaman açarken bir yandan da susmuştu, şarkıyı kapattı ve Chanyeol'ün mesajına cevap verdi hızla.

*

baekhyun:
evet ama rahatsız ettiysem üzgünüm
şarkıyı kapattım şimdi

chanyeol:
rahatsız olan kim
eğleniyordum ben

*

Baekhyun yeniden şaşırmıştı, Chanyeol'ün rahatsız olduğunu düşünmüştü çünkü. Mesajına karşılık vermedi ve balkonun ucuna kadar yürüdü. Alttaki komşusuna seslendi.

"Chanyeol?"

Chanyeol üst katındaki sesle gülümsedi ve ayaklanıp o da uca kadar geldi. Yüksektelerdi, bu yüzden kafasını yukarı kaldırıp bakmaya çalışmadan, onuna bakarak konuştu. "Efendim?"

"Uyuyamadın mı?"

"Hayır. Ve sen de uyuyamamışa benziyorsun, hem sana balkona çıkma demiştim." dediğinde Baekhyun gülümsedi. İyi ki bunu Chanyeol görmüyordu.

"Dayanamadım." dedi basitçe. "Hem üstüme battaniyemi alıp çıktım."

"Yine de içeri gir." dedi Chanyeol. "Her türlü hasta olabilirmişsin gibime geliyor."

skate // chanbaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin