**********************multimedya:Jane *****
Jane:Harry benim acil eve gitmem lazım daha sonra gideriz oraya.
Harry:Tamam da kötü bişey mi var ?
Jane:Yok yok Hayır bi isim var evde .
Harry arabayi hızla Jane nin evine gitmek için sürer.
Jane nin evinin onune gelmişlerdir.
Jane:Herşey için teşekkürler
Harry:Önemli değil.
Jane kapıyı açar ve evine koşar.
Jane iç ses (allahım ben napicam şimdi sevmediğim hatta nefret ettiğim adamla dışarı çıktım ve benim elimi tuttugunda gıkımı bile çıkaramadım.Noluyo bana ya?.
Mina çok sinirlidir ve janeye gitmeye karar verir ona hesap sorucaktır.
Mina kapıyı çalar .Jane odasında üstünü degistiriyordur
Jane:Of kim bu ya .
Aşağı iner kapıyı açar
Mina:Selam Jane !
Jane:Hoşgeldin nasıldı Bodrum iyi mi baban.
Mina:Evet iyi ama aşkolsun Jane bana niye haber vermedin ben senin en yakın arkadasin değil miyim ?
Jane:Neyi haber vermemişim ?
Mina:Arthurla sevgiliymişsiniz.
Jane:Aa şey ya o öyle değil aslında yani bilmiyorum Mina .
Mina:Neyi bilmiyorsun ne demek öyle değil ya sen bu çocuğu sevmiomusun ?
Jane:Hayır ! Yani madem benim en iyi arkadasimsin insan en yakın arkadaşının aşka inanmadigini aklına getirmesi lazım hatirliyomusun geçen hafta seninle bu konu hakkında konuşmuştuk .
Mina:Jane çocuğa evet demişsin.
Jane:Evet dedim ama neden dediğimi bilmiyosun.
Mina:Anlat o zaman !
Jane:Sakin olursan anlatacam. Ayrıca ayakta kaldın oturmayi dusunmuyomusu n ?
Mina oturur ve Jane nin anlatmasını dört gözle beklemektedir.
Jane:Bak olay söyle oldu yani bende ne olduğunu ilk başta anlamadım Arthur bana karşı yakın davranmaya başladı sonra işte gecenin bi saatinde bana seni seviyorum mesajı attı.Ertesi gün okulda onu aradım işte Harry beyde yanında bi sürtükle okula giriş yaptı.!
Mina:Jane pardon sözünü kesiyorum ama sen kıskandın mı ?
Jane:Saçmalama !!
Mina:Bana hiç öyle gelmedi ama neyse hadi devam et .
Jane:Ya işte öyle oldu ben ilk başta kabul etmedim sonra ettim.
Mina:Niye sonra evet dedin ?
Jane:Ya daha fazla konuşmak istemiyorum
Mina:Jane lütfen ben senin en yakın arkadaşınim bende mi saklıycaksın ?
Jane:Sen niye bu kadar merak ediyosun ?
Mina:Eger sen neden sonradan evet dediğini anlatırsan bende sana neden bu kadar merak ettiğimi anlatacam .
Jane:Vay peki neden ilk ben ?
Mina:Jane çocuk musun anlatacam dedim ya öncesi moncesi önemli değil !
Jane:Tamam ya Mina ben adını koyamadigim bişey yaşıyorum(duygulanmaya baslar) ne olduğunu bilmiyorum ama ya ben Harry i biriyle gördüğümde onuda parcalamak istiyorum yanindakinide. Her zaman aklıma geliyo düşünmeden duramiyorum ben böyle bişey olacağını hemde o öküz le böyle bişey olacağını tahmin etmemistim. Bugün onun yanında kendimi o kadar iyi hissettim ki yıllardır takındığım sahte gulumsemelerim onun yanında kayboluyor .Kendimi onun kollarında güvende hissediyorum. Bni sahiplenmesini istiyorum beni sevmesini istiyorum. Onun dışından sert gözüküp te içinde yumuşacık bi kalbi olduğunu bitek ben biliyorum. Bugün benim elimi tuttuğunda içimde bişeyler kıpırdadı. Bu kadar iste . Onu kıskandırmak için Arthura evet dedim.
Mina:Jane senin bu anlattıklarına halk arasında aşk diyoruz :) sen ona aşıksın ve onunda sana aşık olmasını istiyosan yakın davranmıycaksın trip atacaksın tatlım yoksa aranızdaki tutku bozulur !
Jane:Mina ben ilk defa aşık olduğumu kabullendim galiba :)
Mina:Evet hayatım çık karşısına ben seni seviyorum de nolucak ki hep erkekmi açılacak !? :)
Jane:Mina saçmalama ilk defa aşık olmuşum sonuçta ilk aşkım olmayacak belki ama yani sonuçta geçen sene çıktıklarım olmuştu ama hevesti onlar. Hiçbirine aşık değildim ilk defa aşık oldum ve ben asla teklif etmem edecekse o edicek ! Mina:Tamam ama asla vazgeçme !
Jane gülümser
Jane:ASLA :)!