Dı dı dı dı Jane herzamanki gibi alarmın sesini duyar ve içinden küfürler savurmaya başlar. Kalkar banyoya gider ve kendisini suyun altına bırakır. yaşanan olayı her saniye düşünüyordu.Harry nin dudakları dudaklarına değdi ve hala rüya olduğunu saniyordu.Hemen banyodan çıktı.Odasina gitti dolabınin önünde durdu ve elbiselerini karıştırmaya başladı.
Jane:Off bunu mu giysem elbiseyi önüne aldı aynadan kendisine baktı.
Jane:Lanet olsun Igrenc ! Başka bi elbiseyi onune çekti.Aynadan uzun uzun baktı kendisine. Elbise Simsiyah ve önünde senden nefret ediyorum yazıyordu dizinin biraz altindanda ve dar olan elbiseyi hemen giydi.Ayakkabi olarak simsiyah vanslar ını giydi koluna siyah 3 tane bileklik taktı ve hemen makyaj çantasını alıp aynanın önünde durdu. Gözlerine hafif rimel sürdü.Ve dudaklarına açık pembe Ruj sürdü. Çanta olarak yine siyah çanta aldı.Anliycaginiz simsiyah olmayı tercih etti :) .
×××××××××××**×*×**×**×*×*×*×*×*×**×
Harryde dün yaşanan rüya gibi olayı düşünmeye başladı.Ama şunu farkettiki Jane yi ozledi hemen yatağından kalktı ve hızlı giyinme ye başladı.Saclarini ellemedi. Ceketini giyip evden çıktı.
Jane taksi bekledi bekledi ama gelmedi.Hemen minibüs durağına gitti minibus beklerken.Simsiyah arabasıyla gelen Harry i gördü.Harry tam janenin önünde durdu camını açtı hafif egildi
Harry:Güzelim boşu boşuna bekleme trafik felç
Jane:Sen nasıl geldin o zaman ?
Harry:Ben gelirim sen kafanı yorma :)
Jane:Ayaklı egosun biliyorsun dimi ?
Harry:Saol cnm hadi atla !
Jane:Sacmalama seninle hicbiyere gelmem ben !
Harry:Kızım malmısın ders başladı sonuçta sen dersleri çok seversin hani :)
Jane:Kes sesini. gelmiycem dedim !
Harry:Valla ben teklifi mi sundum ister gel ister gelme 10 saniyen var .
Harry: 1 ,
Jane:-
Harry:2, 3 , 4 , 5, 6, 7, 8, 9,
Jane yukarı bakar sağa bakar sola bakar ama yinede Harry e bakmaz.
Harry artık sinirlenmistir.
Harry:9 buçuk , 9.50 9,80
En sonunda Jane yenilmistir ve arabaya atlar.
Harry zafer gülüşünü sergiler Jane bunu görmüştür ve
Jane:Ne guluyosun be pis sapık.
Harry:Sapık mı ?¿ ya iyiki bi yardım edeyim dedim sapıklık mi oldu şimdi ?
Jane:Ben şuanki haline sapık demiyorum genel olarak diyorum.
Harry:Tamam hanfendi sen bana sapık demeye devam et.
Jane:Şarkı acsana.
Harry:Elin kolun yok mu ?
Jane:Katıksız Ökuzsün !
Jane şarkı açar (Nara -Ne olur gitme) Harry hizlanmaya başlar.Ve on dakika içinde okula gelirler. Jane arabadan iner.Harry de arkasından yürümeye başlar ve kulağına
Harry:Dün ki şoku atabildin mi üzerinden :)
Jane:arkasını döner ve Harryle burun burunadir.
Jane:Ne şoku ya senin yaptığın tam bir ---
Harry:Tam bi ne :)
Jane:Anla işte gerizekalı !
Harry:Hem unutma sende karşılık verdin.
Jane:Ben o anda naptigimi bilmiyodum tamam mı ? Peki sen beni optukten sonra söylediğin sözü hatirliyomusun acaba ?
Harry:Ne söylemişim hatırlamıyorum.
Jane sessiz bi şekilde
Jane:Tahmin etmiştim.
Harry:efendim
Jane:Yok bişey der ve asansöre koşar.
Harry de arkasından Jane dua eder asansörü n çabuk gelmesi için ve asansör gelir asansöre biner tam kapanicakken Harry tutar ve oda asansöre biner.
Jane:Pesimi bırakmayı dusunuyomusun ?
Harry güler.
Jane:Ne guluyosun yine ?
Harry stop düğmesine tam basicakken Jane elini tutar aralarında mesafe yok bile denilebilir. Harry dayanamaz belinden kavrar stop dugmesine basar ve jane nin dudaklarına yapışır.jane bu sefer hiç bir şekilde karşılık vermez.oyle bi iterki Harry i Harry dengesini kaybedip yere düşer asansör durur.
Jane:Bidaha sakın ! Sakın böyle bişey deneme der ve asansörün durduğunu hisseder
Jane:Allah kahretsin ! Kaç kilosun sen ya !
Harry:Güzelim beni yere düşürdun ! Asıl sen kaç kilosu n ?
Jane:Kalksana yap şu asansörü !
Harry:Bence böyle kalsın yarına kadar :)
Jane:Çok mu komik ? Dalga geçme kalk !
Jane asansörü yumruklamaya başlar .Harry janenin ayak bilegin den tutar ve yere iter kendisine çeker.
Jane:Ahhh allah kahretsin bilegiiiim !!
Harry:İyimisin !
Jane:Ya sen bana hep zarar vermek zorundamisin ! Merdivenlerden ittin şimdide -- ahh senden nefret ediyorum ya ahh !
Harry:Jane sakin ol dur
Jane çok yüksek sesle bağırır
Jane:Nasıl sakin olmamı bekliyosun ha nasıl !
Harry:Sessiz bagarma !
Jane ayağa kalkamiyordur.
Jane:Kırıldı ... valla kırıldı eğer gerçekten kırıldiysa varya seni dogduguna pişman ederim. Hayır bende hata zaten niye arabana biniyorumki binmeseydim böyle olmayacaktı der ve çocuk gibi ağlamaya başlar.
Harry:Tamam ağlama bak geçicek.
Jane:Dokunma bana ! Asansör açılır Jane kalkmaya çalışır ama yapamaz. güvenlikten yardım ister.Harry janenin kolundan tutar Jane kolunu çeker
Jane:Dokunma !
Güvenlik janeyi kaldırır Jane ayakta zor duruyordur merdivenlere tutunur. Harry artık dayanamaz ve janeyi kucağına alır.
Jane:Napiyosun be
Harry:Bu halde yuruyemezsin
Jane:İndir beni ! Nereye ya revire gotursene !
Harry:saçmalama hastaneye gidiyoruz .
Jane:Off ahh çok acıyor.
Harry arabanın önüne gelir janeyi tutmadigi yer kalmamıştır :) hemen arabaya yatirir.
Son hızda sürmeye başlar.
Jane:Ahhh öf ah !
Harry:Sanki doguruyosun güzelim bi sakin ol.
Jane:gerizekalı ayağım kırıldı napıyım Susup oturuyimmi ?
Harry:Kırildıgini nerden cikariyosun ?
Jane:Burkulsa bu kadar acimazdi. Ah öf ya bana noluyosa hep senin yüzünden oluyo zaten.Kolumu kırdın, beni sinirlendirmekte üstüne yok , Merdivenlerden ittin , bilegimi kırdın , kalbimi çaldın.
Harry frene basar.araba hızla durur Harry yutkunur ve
Harry:Ne ?!?!?!