İntikam mı? Yeniyor mu?

146 19 32
                                    

(Bu bölümü uzun uzun yazdıran ve sonra kaydetmeyen Watty e aq) 

Watson: Bu kadın! Şimdi hatırladım dostum!

Sherlock: Kim peki?!

Watson bir anda yine uyuya kalmıştı. Sherlock feci sinirliydi. Sakin kalmaya çalışarak ayağa kalktı ve kadının gözlerinin içine öfkeyle baktı. Kadın hemen bakışlarını çevirdi ama Sherlock ona doğru yürüyordu. Host olan biri ona oturması gerektiğini söyledi.

Sherlock: Hanımefendiyle biraz konuşabilir miyim?

Host: Siz kimsiniz beyefendi? Lütfen yerinize geçin uçak iniyor.

  Bu sırada Watson yine zar zor uyanmıştı. Bir anda ayağa kalkıp "Natalie !" diye bağırdı. Tüm yolcular Watson'a bakıyordu.

Watson: Natalie sen! Eşimin eski dostuydun. Neden yaptın bunu bana?!

Natalie: Beyefendi lütfen yerinize geçer misiniz. Bir sorununuz varsa lütfen uçak indikten sonra söyleyiniz.

Sherlock: Tamam Watson uçak indikten sonra konuşuruz hanımefendiyle.

Watson ve Sherlock yerlerine geri oturdular. Uçak indikten sonra ise diğer yolcuların inmesini beklediler.

Natalie: Ne söyleyeceksen şimdi söyle Watson!

Watson: Bu sinirin neden? Hem asıl benim sinirli olmam gerek! Se-

Sherlock: Watson!

Watson hâla ayakta durmakta zorlanıyordu. Sherlock onu tuttu ve Natalie ile özel olarak konuşmak istediğini söyledi. Dedektif olduğu için izin verdiler.

Sherlock: Söyle bakalım Natalie, neden Watson'a bu suyu verdiniz?

Natalie: Bunun hakkında size hiçbir şey söylemeyeceğim!

Sherlock: Beni delirtmek mi istiyorsun a*k işim gücüm var!

Natalie: Ah, peki... Bu haplardan Watson'a vermemi eşi istedi.

Sherlock: Bunu nasıl organize edebildiniz?

Natalie: Aslında tesadüf. Sizin uçakla Ankaraya gideceğinizi öğrenmiş ve şans eseri bu uçaktaydım.

Sherlock: Bu kadın manyağın teki! Size ne teklif etti peki?

Natalie: Ona eskiden kalma bir borcum vardı. Bununla ödeyebileceğimi söyledi.

Sherlock: Tamamdır. Daha fazla sormak isterdim ama acelem var. Ve lütfen dostunuza söyleyin eski eşini rahat bıraksın.

Natalie: T-tamam Sherlock Bey...

Sherlock Watson'ı görmeye gitti ve daha iyi olduğunu gördü. Birlikte Havaalanından çıktılar.

Watson: Bende bu kadını normal sanıyordum. Ne manyakmış!

Sherlock: İnşallah Müge'de böyle şeyler yoktur.

Watson: Amin Amin Amin!

Devam edecek

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sherlock x Müge AnlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin