-Evet sizi dinliyorum.Buyrun!
-Kendi küllerimden doğmaktan bıktım ben.
-Anlamadım?
-Yani çok fazla sorun yaşamaktan, hepsinde de güçlü görünmekten,hep kendi kendimi toplamaktan yoruldum.Güçlü olmak istemiyorum.
-Olmayın o zaman güçsüz görünün ya da öyle davranın.
-Davrandığım anlar durumlar oluyor bazen.O zamanda etrafımdaki insanlar beni biraz dinleyip,sen çok güçlüsün bunu da halledersin gibi cümleler kurup yine güçlü formasını üzerime giydiriyorlar.
-Kendinizi tamamen bırakın ve güçsüz hissedin o halde.
-Bu dediğinizi nasıl yapacağım?En güçsüz anlarımda bile akılcıyım ya da kontrollü ve mükemmelliyetçiyim.
-Yardım istemeyi denediniz mi?
-Onun için buradayım zaten.Yardım almak için.
-Anlıyorum.Bazen kontrolü bırakmak gerekir yani akışta kalabilmek için. Hiç kendinizi kaybettiğiniz anlar oluyor mu ?Kendinizi olduğunuz gibi kabul ettiğiniz durumlar?
-Oluyor ama kısa süreli durumlar bunlar.Özünde hep böyleyim .
-Aslında biliyor musunuz sizin yerinizde olmak isteyen bir çok insan var.Yani güçlü olmak isteyen ama bunu nasıl yapacağını bilemeyen,yaşamla mücadele edemeyen ,hep korkak hep güçsüz hisseden ve davranan...Siz de tam tersi hep güçlü olmuşsunuz bu muhteşem bir şey aslında.
-Ben ben bilmiyorum,seslerrr,sizin sesiniz içimde yankılanıyor sanki..Kendi sesim ve sizin sesiniz birbirine karışıyor..Offf başım!
Cansu birden başını tuttu sonra ellerini kulaklarına götürdü.Sesleri susturmak istese de bu imkansızdı.O anda farketti aynadaki görüntüsünü.Kendisiyle dertleşmişti yine .Aniden kocaman bir çığlık attı haykırırcasına,çığlığı tüm odayı doldurdu,ağladı içindeki tüm karmaşayı temizlemek istercesine.
Ve sonra kendine geldiğinde tüm durumu kabullenmeye ve kendiyle barış imzalamaya karar verdi.Kendisiyle ve tüm özellikleriyle kucaklaştığı bir ateşkeş antlaşmasıydı bu.
Ve yanına bir kaç umut ve düş alarak geleceğe doğru yola çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜZLEŞME
Short StoryHayatı boyunca güçlü olmaya çalışmış bir kadının yaşadığı yüzleşme üzerine mini bir öykü. Sorgulamaları ve bu sorularının sonucunda alacağı kararları anlatan bir hikaye.