Kyle

312 19 9
                                    

Amber bana süpriz bir doğum günü partisi düzenlemişti ve tüm arkadaşlarım oradaydı . Gerçekten mutlu olmuştum çünkü 14 yıllık hayatımda ilk defa bir doğum günüm kutlanmıştı. Benim bir aliem asla olmamıştı , ben henüz altı yaşındayken dayım annemi dövdüğü için babamı gözümün önünde öldürmüştü . Annem kendine verilen zarara bile aldırış etmemişti çünkü babamı seviyordu. Babamın ölümü ardından annem de çok fazla yaşamamıştı , hayatımı yurtlarda geçirmiştim ama artık yeni bir ailem vardı ve herşeye izin veriyor , beni mutlu ediyorlardı. Onların izniyle ve Amber in yardımıyla ilk partim gerçekleşmişti , yanlız tanımadığım biri vardı Amber in yanındaki bu çocuk kimdi ??
Çok geçmeden çocukla tanışmıştım , çok ukala birine benziyordu ama tatlıydı
İlgimi çekmişti. Kutlama bittikten sonra Amber o gece benimle birlikte kaldı Kyle hakkında biraz konuşmuştuk ancak ondan hoşlandığımı belli etmemeliydim çünkü Amber le aralarında ne olduğuna dair bir fikrim yoktu . Amber bana yakın arkadaş olduklarını ve aralarında bundan başka birşey geçmeyeceğini söylesede Kyle ona bütün gece mesaj atmıştı ve attığı her mesaj Amber i mutlu ediyordu. Amber hediyeleri odama getirmek için aşağı indiğinde bir pislik gibi bana ait olmayan bir telefonu karıştırdım ve mesaj geçmişini okudum.
Oo Amber hayır beni kandırıyor.Bir kız sevmediği birine attığı her mesajın sonunda gülen surat emojisi gönderirmiydi ?? Mesajlarda ona bu gün ne kadar tatlı olduğunu söyleyip egosunu tatmin edermiydi ??
Neyse hemen telefonu bıraktım ve kendi kendime düşünmeye daldım . Neden onu takıntı haline getirmiştim ? O kimdi? Yanlızca partime gelen bir yabancıydı? Amber güzel bir kızdı benim gibi diş telleri yoktu , zayıftı . Neden kendimi bir kıyaslama içine soktum ki ? Ama o benim küçükken izlediğim çigi filmdeki şeytan çocuk gibiydi . Evet. O çizgi film karakteri benim ilk aşkımdı . Amber gelmeden hemen Kyle nin numarasını kaydettim . Belki sesini duymak istersem gizli numaradan arayabilirdim
Tam bu sırada Amber geldi hiç birsey olmamış gibi konuşmaya devam ettik. Amber uyuduktan sonra gizli numaradan onu aramıştım sesi bana huzur veriyordu ama bir insan sesini yanlızca bir defa duyduğu ,bir defa gördüğü birine karşı ne hissesiyor olabilir ki ? O benim için kimdi ?? Oo belki de çok içmişimdir ve sabah uyanınca bu yaşadıklarım tam anlamıyla bana bir saçmalık gelecektir hiç bir fikrim yok. Telefonumu açıp sen kimsin dediğinde içimden ben Hazel bu gün partisine geldiğin kızım demek gelsede sesini duyar duymaz kapattım. Mutfağa indim ve içmeye devam ettim sonra şominenin yanına gidip oturdum , birşey parlıyordu , muhtemelen açmayı unuttuğum bir paket . Üstünde Kyle yazıyordu wow aman tanrım doğum gününe Amber i görmek için gelen bir cocugun aklına bana hediye almak gelmişti . Pakedin içinden punk tarzı bir bileklik çıkmıştı güzeldi . Yada güzel değildi ama onu alan kişi Kyle ydi onun aldığı herşey güzeldi. Gece nin yarısı oldu artık bu lanet olası gün bitmeli, sabah herşeyi unutmalıydım. Hemen uykuya daldım.

HazelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin