Amber gerçekten bir tehlike mi?

54 5 4
                                    

Amber gittiğinden beri aklımda tek bir soru vardı. Amber gerçekten bir tehlike mi? Hayır, Amber benim en yakın arkadaşım ama Kyle den hoşlanmasa ona mesaj atmazdı . Kafamda bir çok soru işareti vardı ancak Kyle ye güveniyordum . Ya da herşey yalansa ? Ya Hazel ~Kyle diye birsey yoksa?

Ya Kyle bir gün benden vazgeçip Amber i seçerse ? Ama hayır, Kyle nin çocukluğundan beri ilgisini çekiyorum olamaz. Zamanla gerçeği göreceğim ama ben Kyle yi seviyorum , o da beni sevmese tüm okulun önünde bunu bana söylemezdi , herneyse tam benim düşüncelere daldığım anda Kyle beni aradı.
"Şey seni merak ettim "
"Kyle sana birsey sormak istiyorum."
"Tabi "
"Beni sevdiğini biliyorum ancak Amber sana karşı birşeyler hissediyor olabilir."
"Hayır Hazel herşey bizim planımızdı neden anlamıyorsun Amber sadece benim dostum."
"Ama senden hoşlanmış olmasa sana mesaj atmazdı,sende onu beğenmesen cevap vermezdin."
Kısa süre bir sessizlik oluştu.
"Hazel tamam ilgisini çektiğim için mesaj atmış olabilir ben de ona cevap verdim çünkü ben ne kadar cevap vermesemde bana soru sormayı kesmiyordu ama sen zaten benim sen yokken kızlara olan düşkünlüğümü biliyordun yani Amber e cevap verdim evet ama eğer ben cevap vermeseydim seninle ben asla buluşamazdık."
"Pardon seninle hiç güzel vakit geçirmeye çalışmadım hep bir şüphe oldu kafamda ama Kyle ben seni görür görmez hissetim sen ben biz bilmiyorum senin geçmişinden dolayı biraz takıntılı davranıyor olabilirim ama bundan sonra düşünemek yok."
"Söz mü?"
"Söz."

Evet Kyle a bir söz verdim , sözümü tutmalıyım düşünmemeliyim.

Sabah oldu , Amber beni görmek için bize gelmişti , bir yolunu bulup telefonunu karıştırmalıydım hemen birşey bulmam gerekiyordu.
Klişe bir hareket yapıp elimde ki kahve yi Amber in üstüne döktüm o gittiği anda hemen telefonunu açtım oo lanet olsun şifre şifre ne olabilir??
Doğum tarihi tabi ya böyle saçma birşeyi sifre yapabilecek kadar zekiydi işte. Telefonunu açmıştım ve duvar kağıdını görünce şok olmuştum. (Duvar kağıdı en üstteki foto) Sevmediğin biriyle olan bir fotoğrafını duvar kağıdı yapmaz tabii ki Kyle yi seviyor . Hemen mesajlara girdim Kyle ye  attığı bir mesaj yoktu ama bir mesaj taslağı vardı ancak mesajı atmamıştı. Hemen mesaja baktım.
"Kyle ben seni gerçekten seviyorum keşke seninle ben mutlu olabilseydik. Ama sen Hazel i seviyorsan yapılacak birşey yok hazel benim en yakın arkadaşım ama üzgünüm seni seviyorum ."
Hemen mesajı gönder e tıkladım Kyle de gerçek yüzünü görmeli . Tam telefon elimdeyken Amber yanıma geldi.
"Hazel ne yapıyorsun sen?!"
" Pislikin Amber Kyle beni severken sen hala onu seviyorsun sen onunla süpriz için falan çıkmadın sen onu en başından beri seviyorsun."
"Hazel hayır sizin ilişkinize saygılıyım bu olay aramızda kalsın lütfen zamanla bunu atlarabiliriz."
"Hayır , artık çok geç mesajı paylaştım , sen ne istiyorsun?"
" Hazel beni tanıyorsun , zamanla unuturum size de saygı duyuyorum."
"Bana yalan söylememeliydin."
"Tamam , doğru ama lütfen affet beni bak resimleri siliyorum , herşeyi siliyorum."
"Kalbinden silmedikten sonra Amber."
"Tamam ama arkadaşlığımız , ona ne olucak?"
"Bilmiyorum Amber bunu düsünürüm ancak şimdi bu ihanetin bana ağır geldi su an seni görmek istemiyorum anla beni. "

Böyle olsun istemezdim ama artık şu konuda eminim Amber gerçekten bir tehlike.

HazelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin